Sorteren

hotels Schmallenberg (Sauerland)

Reviews over Schmallenberg (Sauerland)

Goed Hotel , prima eten en verzorging

Fam. de Jong
    14-10-2018

Een prima Hotel, alleen voor ons wat te groot, heel veel personeel , waardoor je bijna geen persoonlijk contact hebt. Ook de manager zag je niet , alleen bij het welkoms woord.

het is jammer dat er voor zo'n groot hotel maar 1 kleine lift aanwezig is .

Alleen jammer dat er geen ruimte was waar je op de dag een bakje koffie of thee kan gebruiken of gewoon ff zitten of te lezen , bar was tot 14:30 uur dicht.

fantastisch .

h vdHeijden
    5-10-2018

fantastische dagen gehad met 2 vrienden van ons prachtige kamers en het eten geweldig fantastisch kokkin en fred stond altijd voor ons klaar

Jammer :-(

Petra en René
    15-9-2018

Wij zijn hier de afgelopen 3 jaar nu 6 x geweest en vinden dit een prachtige uitvalbasis om te wandelen en te ontspannen. Wij kwamen hier terug omdat het Hotel fijne beheerders heeft, goed eten voor een goede prijs, zeer schone kamers en goede bedden. Helaas houden de beheerders er mee op. Fred en Sabine we zullen jullie volgen waar jullie ook zijn, en we boeken de volgende keer gewoon in de Appartementen. Heel veel succes met het Café en bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid.

Volgende keer een 2-persoonskamer

Maya
    12-9-2018

Over het algemeen is het een prima hotel. Personeel is zeer correct en attent. Service is ook prima. Alleen de 1-persoonskamers...tja dat was niet echt fijn. De badkamer is zo krap dat het gewoon gevaarlijk was om naar het toilet te gaan. Op mijn verzoek om de deur er dan maar tijdelijk uit te halen voor meer ruimte is direct gehoor gegeven. De service is dus ook prima. Structurele oplossing zou beter zijn ook gezien de hoge gemiddelde leeftijd.

We komen terug!

Krisje V T
    2-8-2018

Het is zulk een fijn hotel . Mooi gelegen. Eten is in buffetvorm en erg lekker , er wordt ook aan vegetariërs en veganisten gedacht. Ook gluten en lactose vrij wordt rekening mee gehouden.

Je verblijft half pension , maar s namiddags krijgje een snack maaltijd. Altijd soep met brood en rauwkost en een zoetigheidje ( cake of taart ) .

Het ligt erg rustig en ook het hotel is rustig op zich. De wellness is mooi ( geen badkleding en ook in de buiten-zwem-vijver is het zonder badkleding zwemmen) de rustruimtes zijn mooi , zalige stoelen! Het zwembad is groot en met badkleding.

enige rare was dat er soms mensen helemaal gekleed een kijkje kwamen nemen naar de zwemvijver en er foto's van trokken. Het hotel en het personeel gaat uit de weg voor je om je een fijn en relaxerend verblijf te bieden. Als er iets mis is moet je het gewoon vragen.