Sorteren

hotels Schmallenberg (Sauerland)

Reviews over Schmallenberg (Sauerland)

We komen terug!

Krisje V T
    2-8-2018

Het is zulk een fijn hotel . Mooi gelegen. Eten is in buffetvorm en erg lekker , er wordt ook aan vegetariërs en veganisten gedacht. Ook gluten en lactose vrij wordt rekening mee gehouden.

Je verblijft half pension , maar s namiddags krijgje een snack maaltijd. Altijd soep met brood en rauwkost en een zoetigheidje ( cake of taart ) .

Het ligt erg rustig en ook het hotel is rustig op zich. De wellness is mooi ( geen badkleding en ook in de buiten-zwem-vijver is het zonder badkleding zwemmen) de rustruimtes zijn mooi , zalige stoelen! Het zwembad is groot en met badkleding.

enige rare was dat er soms mensen helemaal gekleed een kijkje kwamen nemen naar de zwemvijver en er foto's van trokken. Het hotel en het personeel gaat uit de weg voor je om je een fijn en relaxerend verblijf te bieden. Als er iets mis is moet je het gewoon vragen.

Fantastisch 😎😎

Wildeboer
    28-7-2018

Nederlandse mensen het zijn professioneel maar heel gemoedelijke mensen komen daar bijna ieder jaar wel een keer blijft mooi

Prima!

Fam. Koenes
    18-7-2018

Wij hadden hier een arrangement geboekt en al goede recensies gelezen.

Dit bleek allemaal waar te zijn, Fred en Sabina zijn vriendelijke en behulpzame hoteleigenaren. De kamers waren zeer ruim, met koffie/thee mogelijkheden, en een grote badkamer. Wij hadden er een met dalzicht en balkon. De omgeving is prachtig, alleen om te fietsen, ook al is het met een e-Bike, voor ons niet bijzonder geschikt. De heuvels die met een auto niet zo hoog lijken zijn op de fiets bergen van een eerste categorie😬. Ontbijt met veel verschillende broodjes en het avondeten, verzorgd door Sabine zelf, was heerlijk. Omdat het een kleinschalig hotel is dien je wel na het ontbijt al op te geven of je hier gebruik van wil maken. Kortom een prima weekje gehad!

Heerlijk

Edzo
    10-7-2018

Zeer goede service, heel netjes, prachtige locatie. Voor herhaling vatbaar!

Schmallenberg (Sauerland) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 239 reviews