Schiphol Amsterdam Airport

hotels in Schiphol Amsterdam Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Schiphol Amsterdam Airport voor je op een rij gezet:

Reviews over Schiphol Amsterdam Airport

• 3V. van Dooren24-08-2019

aankomen op Schiphol is een koude douche

Er is in Nederland helaas geen alternatief voor intercontinentaal vliegen. Ik ken geen luchthaven ter wereld waar je zo idioot lang op je bagage moet wachten. Na een reis van 20 uur is dit het onderdeel waar ik altijd het meest tegenop zie. Regel dat nou eens! En tot die tijd niet uitbreiden lijkt me!

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

augustus 2019

• 4Sjaak van Zinderen12-05-2019

Gemiste Kans

Voordat je een reis gaat boeken moet je overwegen hoeveel stress je wilt hebben. Vertrekken van onze nationale trots is geen probleem. Wat een geweldige airport. Proffesioneel afhandeling, optimale service ondanks dat een securitiemedewerker ook wel eens een slechte dag heeft. Dan een geweldige vakantie en na een tijd weer terug naar huis. Helaas kies ik dan voor een andere Airport. Waarom? Het bagage afhandelingssysteem is een smet op het blazoen van onze nationale trots. De wachttijden zijn niet meer van deze tijd. Voordat Schiphol enige mogelijkheit tot uitbreiding zou mogen krijgen dienen ze eerst maar eens ervoor te zorgen dat dit interne probleem oplossen. Als je je niet kan meten met de andere luchthavens in Europa hoef je ook niet te groeien. Geen half werk aub.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 5Kees03-11-2018

Wat een drama, lange rijen eindeloze drama

Wat een vermoeiende ellende, de managers van Schiphol moeten eens gaan vliegen, en niet via voorkeusbehandeling maar gewoon via het gewone vee, zoals wij, kunnen ze eens meemaken wat wij ook moeten ondergaan. ik weet het is voor ons vrijwillig, maar blijft een ellende, eerst lange file , dan lange rijen bij de (schijn) veiligheid controles etc. Ze blijven aan het verbouwen maar wordt er niet beter van, en wij waren nog op een "rustige" dag.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5Gerard Lek21-10-2018

Drama

Stonden ca 40 minuten te wachten gate nog bezet....er zijn toch meer gate.daarna nog eens 40 min koffers...

• 2Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5Roelof15-09-2018

Als het even kan niet weer van af schiphol

Schiphol op zich is prima maar bij terug komst meer dan een uur moeten wachten op de koffers en totaal geen info.andere vakantie gangers zelf maar actie ondernomen. Het was gewoon een zooitje

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 8J Opdam18-06-2018

Helemaal top aangegeven!

Met stichting Valk een vlucht maken voor mensen met vliegangst. Hoe spannend is dat. We waren erg laat gearriveerd, waardoor we moesten rennen naar de gate. Gelukkig stond alles goed aangegeven en konden we al hollend onze gate zoeken en zag ik ook nog welke winkels er waren. Volgende keer echt eerder om rustig rond te kijken. Top Schiphol!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2Patje04-06-2017

Liefst niet meer via Schiphol

Dinsdagmorgen 23 mei vertrokken via onze nationale 'trots?' luchthaven Amsterdam Schiphol. Een doordeweekse dag buiten de vakantieperiode. Wij waren om 03.30 op schiphol voor onze vlucht die om 06.00 zou vertrekken. Wij moesten in hal 1 inchecken maar aansluiten in hal 3 waar de rij begon. Er werd niets maar dan ook niets uitgelegd of omgeroepen door het luchthavenpersoneel. Medereizigers wisten te vertellen dat er een stroomstoring was? Kortom; 1 grote puinhoop. Uiteindelijk op tijd in het vliegtuig moesten we wachten op een aantal passagiers en karren met koffers die waren kwijtgeraakt?? Een uur later zijn we vertrokken met alle passagiers maar zonder een groot aantal koffers. We hadden op het nieuws natuurlijk al gezien hoe slecht het kon zijn op Schiphol maar dit sloeg werkelijk ALLES. Misschien nog wel het meest irritante/arrogante dat men passagiers in het ongewisse liet.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 2Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 2Nathalie19-05-2017

Volgende keer gewoon terug langs zaventem

Ben al een x aantal keer langs shiphol gevolgen en nooit problemen gehad. Nu ging ik met united naar USA. Ik was de nacht daarvoor blijven slapen in een hotel dicht bij de luchthaven. Bij het afgeven vd bagage worden er standaard vragen gesteld,dit is normaal. Ik antwoord op alles moet ik wachten. Hoor ik die man tegen zijn meerdere zeggen ze reist alleen kent daar niemand werkt in een supermarkt. Is het soms een misdaad dat je alleen reist, moet een vrouw van 38 aan de haard zitten? Voelde me echt een crimineel.de avond ervoor aan gekomen dat is toch logisch en waarom vertrekt u via shiphol enz enz.. Toen ik in de shops stond naast security stond ik nog te trillen bah wat een bekrompen man. Volgende x maar terg langs Zaventem. Mannen mogen alleen reizen maar vrouw das verdacht .

Alleen gereisd in mei 2017

• 7Levensgenieter18-12-2016

Voor herhaling vatbaar

Bereid je vakantie goed voor dan kom je niet voor verrassingen te staan. De aankomst terug op Schiphol 's middags rond 14.00 uur was zeer teleurstellend. Er was in de eerste instantie slechts 1 bagageband open! Gevolg was dat de bagage van diverse vluchten door elkaar op de band lagen. De aankomende passagiers stonden in 5 rijen te wachten met soms al koffers bij zich en ook de bagagewagentjes stonden tussen de wachtende passagiers. Is dit het visitekaartje van de Internationale Luchthaven Schiphol?

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2016

• 5HBO18-10-2016

Je moet veel extra tijd meenemen

Op een normale werkdag zonder school vakanties vertrokken. Beveiligingspersoneel erg vriendelijk, maar met apparatuur met veel storingen. Thuis ingecheckt, maar heel grote wachtrij om de koffers af te kunnen geven. Hierna in file doorschuiven naar tas controle. Dan eindelijk alweer aanschuiven bij de andere EU-burgers voor pas controle. Ronduit zeer slecht met zeer arrogant onderhoudspersoneel (wat denkt met mok koffie in de handen storingen op te lossen) en 1 op een troon zittende douane beambte met apparatuur wat niet werkt. Na eindelijk 2 uur wachten en aanschuiven tot achter de douane geraakt. Dus honger en dorst. Als je de moed (en geld) hebt om een broodje en koffie te bestellen, waan je je in een 6* hotel (wat betreft de prijs). Dit is van korte duur tot je eens goed rond kijkt. Dan zie je dat het gewoon vuil is. Ook voor de prijs van een spa, zal een watermaatschappij je met plezier 3000ltr leveren. Het moet zo zijn dat de koffie, spa en broodjes uit Australie komen, anders kan ik deze belachelijke prijs niet verklaren Al met al: parkeren op P3 met bus service gewoon goed. Beveiligingspersoneel prima. Rest snel vergeten en zeker geen gebruik meer maken van onze nationale trots

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2016