• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Schin op Geul (Valkenburg)

Top locatie en zeee gastvrij

Jos Schijven
    9-10-2018

Buitengewoon gastvrij, eenvoudige kamers met eigen natte cel en uitstekende bedden. Knaller is het uitgebreide ontbijt en de kwaliteit van het restaurant. Een aanrader

Schoon, vriendelijk, goede prijs kwaliteit, top!!

Marc van Esch
    5-10-2018

Op 24 februari 2018 hebben wij de 90e verjaardag van mijn moeder bij Hotel Bemelmans gevierd. We hadden 5 kamers geboekt, 1x de suite, 2x de luxe comfortkamer en 2 x de comfortkamer, aankomst op vrijdag en vertrek op zondag. Vanaf het 1e contact moment van de informatie aanvraag, de boeking en het uiteindelijke verblijf, was het contact erg prettig en had ik al snel de indruk dat alles bespreekbaar was; een aangepast diner, het versieren van een deel van het restaurant, de Limburgse vlaai bij de koffie het meedenken en organiseren van uitstapjes, kortom perfect. Daarnaast de vriendelijkheid van de medewerkers, de schone kamers, het heerlijke eten, de prijs kwaliteit, het was super! Mijn moeder, maar ook wij als gezin hebben een top weekend gehad! Hotel Bemelmans, onze complimenten en bedankt voor alle goede zorgen en wellicht tot snel!!

fantastich

Marleen en Bert
    3-10-2018

Het is een vriendelijk hotel met plezierige medewerkers

fenomenaal

Frans
    30-9-2018

we hebben een fantastisch weekend gehad logies en ontbijt geboekt hebben toch besloten om mee te dineren een super diner in de mooie ruime serre ja zeker een aanrader

Hopen nog een keer terug te komen.

Johanna
    18-9-2018

Kamer niet groot, maar voldoende en schoon. Ontbijt prima en het diner eenvoudig, maar goed klaargemaakt. Lekker terras en mooie tuin.

Lift in het hotel, mooie ligging hotel. Eetzaal kan wel een opkikker gebruiken, het enige minpuntje.