Schin op Geul (Valkenburg)

We hebben een aantal aanbieders voor Schin op Geul (Valkenburg) voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

Reviews over Schin op Geul (Valkenburg)

Drie keer Hoera

Pieter Kranendonk,
    24-4-2019

Schitterend gelegen, Gerenoveerde kamers, Ontzettend aardig en behulpzame medewerkers. Prima keuken

Gereisd met partner in maart 2019

Aanrader

John en Addy,
    7-4-2019

Wij Waren de eerste gasten bij de nieuwe eigenaar Hartelijk ontvangst en er werd gelijk mee gedacht over de kamer ‘S avonds 3 gangen diner lekker gegeten voor een mooie prijs Kamer niet groot maar netjes en schoon alles was er Kortom een goed verblijf voor een leuke prijs vriendelijke mensen

Gereisd met partner in april 2019

Lucienne de Boeff - ter Weele,
    30-3-2019

Wat zijn we weer in de watten gelegd door Jack en Jolanda. Heerlijke uitvalsbasis voor een reisje naar Limburg. Zoveel gastvrijheid vind je nergens! Tot snel weer en bedankt.

Gereisd met partner in maart 2019

Super hotel

Guy en Annemie,
    3-3-2019

“Super hotel en ontzettend aardige eigenaars . Heerlijk gegeten, top restaurant met vriendelijk personeel . Ligging zeer goed om te wandelen. Bedden aan de harde kant in de comfort kamer. Komen hier zeker nog terug .

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fam. Blok,
    3-3-2019

Hier kan ik heel kort over wezen. Het is een fantastisch hotel met dito bediening. Zijn net terug gekomen van een paar dagen "Bemelmans" Dit was voor de 6e keer dat wij daar genoten hebben. Mooie schone kamers, prima eten en een fijne ligging. Komen er zeer zeker weer terug.

Gereisd met partner in februari 2019