Savudrija

Reviews over Savudrija

Mooi complex

Peter Kneuts,
    24-9-2014

Zeer luxueus goed afgewerkt privé domein met bewaking. Is enkel toegankelijk voor gasten. Zelfs de toegang tot het zwembad wordt gecontroleerd en een batch is noodzakelijk. Sfeer is nogal kil door aanwezigheid van zeer veel "nieuwe rijken" uit Oostblok landen. Zo werd onze parkeerplaats ingenomen door steenrijke Tsjech. We kregen een andere parking in aanpalend wooncomplex. Ik kreeg de indruk dat het hotelbeheer geen discussies wil met deze privaat eigenaars. Het is ook niet ongewoon dat om 9 uur ' morgens alle de strandstoelen bezet zijn met een achtergelaten handdoek, waarna je merkt dat gedurende uren niemand opdaagt. We hadden een zeer mooi en net appartement met 2 badkamers en een gigantisch terras. Er ontbrak wel een voldoende grote terrastafel om er optimaal van te genieten. De keuken was ook ingericht met de duurste merken. Alleen ontbrak het wat aan basisuitrusting.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Voor een paar dagen

Groen in het veld,
    30-10-2011

Strak hotel, in een mooi landschap, zeker als je van hardlopen houdt. Service is hier een aandachts punt en de kwaliteit van de keuken staat ZEKER niet in verhouding met wat er in rekening wordt gebracht. Als Geert W. hier vakantie houdt, wil dat niet zeggen dat ik als een mogelijk gevaar aangemerkt wil worden en regelmatig aangehouden wordt door zijn beveiliging. Het hotel hoord hiervoor zorg te dragen dat ook ik als betalend gast (niet te weinig) recht heb op min privacy. De kamers zijn fantastisch en de domotica is ook voor grote jongens mooi speelgoed. Dat het gazon kort gehouden wordt is super, maar een beetje moe wordt je well van die electrische schilpad ide het gras dagelijks op moet eten. Zeker als zijn basis net voor je terras ligt. Aan het zwembad liggen de gasten naar mijn idee well erg dicht op elkaar en de service kan hier ook well wat beter. De fitness is TechnoGym maar klein van opzet. Voor action moet je hier niet zijn, na 22.00 kun je hier een kanon afschieten.

Oke

Gereisd met vrienden in juli 2011

buitengewoon 8

F Gobert,
    26-7-2011

verfijnde luxe,mooie ligging ,subliem. Strand toegankelijk met lift Aangenaam onthaal.Voiturier. terwijl u incheckt worden de koffers op uw kmer gebracht. Kamer is voorzien van alle moderne snufjes

Gereisd met partner in september 2010

Heerlijk rustig. Mooi, schoon, groot.

Kim van Drielen,
    31-8-2010

Wij hadden een appartement op Skiper en het was fantastisch. Wel prijzig, maar zeker de moeite waard. Erg ruim en goede schoonmaakservice. Aardig personeel. Mooi aan zee gelegen. Wat ons opviel was dat het zeer schoon en goed onderhouden was.

Gereisd met partner in Sun Aug 22 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

reuze naar ons zin

Annemieke ,
    14-9-2009

We hebben het hier reuze naar ons zin gehad. We hadden vanuit ons huisje prachtig uitzicht over zee, daar hadden we wel geluk mee want veel huisjes staan tussen de bossen. Het Restaurant ligt aan zee en heeft een leuk terras met zeezicht. 's Avonds is het er genieten met een mooie zonsondergang. Het personeel was zeer vriendelijk en altijd vrolijk!Het eten was allemaal erg gezond, (hollandse pot) wel lekker, maar we hadden graag wat meer afwisseling en keuze gehad. Het huisje was erg klein, maar dat was geen verrassing aangezien het ook aangeboden werd als een éénkamerbungalow. Er zijn echter wel grotere appartementen te verkrijgen. Met twee volwassenen en 1 baby is het kleine huisje goed te doen. Ons huisje werd elke dag schoongemaakt (soms mocht dat wel wat grondiger) en we kregen dagelijks schone handdoeken.Prijs/kwaliteit was precies wat we verwacht hadden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009