Saulieu (Cote d Or)

hotels in Saulieu (Cote d Or)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Saulieu (Cote d Or)

Reviews over Saulieu (Cote d Or)

• 9fam de haas25-07-2016

Fijne camping

Wij komen hier al verschillende jaren. De eigenaren van de camping een jong stel doen erg hun best en zijn super vriendelijk. Wij komen jaarlijks om het cajun en zydecofestival te bezoeken echt een aanrader. Je jan op de camping voor weinig geld leuke huisjes boeken wij nemen meestal de Olga eentje zonder eigen sanitair. Sanitair is erg schoon en douches zo heet als je wenst alleen is het wel oud. Er is een klein vierkant zwembad bij niet heel speciaal. Toch is het een fijne gastvrije camping zeker leuk met vrienden en low budget. Wel een aanrader.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 6tosan05-11-2014

Niets speciaal

Saulieau zelf stelt niet veel voor, maar wel centraal gelegen om de Morvan te bezoeken.

• 5Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8WIF19-08-2014

Leuk stadje

Markt op zondag is het bezoeken waard. Sla ook de gastronomische restaurants niet over.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2014

• 7ton18-07-2013

culinair stadje

Enkele beroemde restaurants zijn hier gevestigd in dit kleine plaatsje. Leuk om doorheen te lopen. mooie kerk en een aantal winkeltjes. ligt in een prachtige omgeving de Morvan.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 8jos22-11-2011

Leuk plaatsje

Een klein stadje in de Bourgogne met alle winkels die voor een verblijf belangrijk zijn. Een beroemd café (de Paris) en diverse restaurants. Historisch centrum.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in juli 2011

• 9riny koster17-02-2010

plek om terug te keren.

Saulieu, mooi kerkje met prachtige kapitelen. Plaats is leuk. Wekelijks markt. Kleine winkeltjes en een grote supermarkt aan de rand van het dorpje. Camping op loopafstand. Augustus Festival Cajun muziek. Omgeving La Rôchepot(kasteeltje). Plaatsje Semur en Auxois en nog vele andere bezienswaardige plaatsen. Goede horecagelegenheden.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur