We hebben een aantal aanbieders voor Sassari voor je op een rij gezet:

Reviews over Sassari

Hartje centrum

Roy,
    15-10-2017

Dit hotel ligt midden in het centrum van de oude binnenstad.

De kamer is aardig - niet echt groot en 2 koffers kun je moeilijk kwijt - maar het bed is erg goed. Ook de badkamer is netjes.

Het ontbijt is aardig. Er is voldoende keuze, maar het buffet wordt maar mondjesmaat bijgevuld. De koffie uit de (zeer trage!) automaat is echt niet lekker, en de warme melk en warme chocolademelk uit de automaat is al helemaal niet te drinken. Jammer. Wel hebben ze heerlijke croissants.

Internet op de kamer werkt aardig - is echter niet beveiligd en je moet vaak opnieuw verbinding maken.

Parkeren wel een issue - er is een parkeerplaats op een plein achter het hotel, waar het op bepaalde tijden van de dag niet makkelijk is een parkeerplaats te vinden.

Gereisd met partner in oktober 2017

Goed hotel, uitstekende maaltijden maar vooral de van de

ABP,
    13-1-2008

Goed hotel, uitstekende maaltijden maar vooral de gemoedelijkheid van de eigenaar.

Gereisd met vrienden in januari 2008