Reviews over Sárvár

fantastisch voor herhaling vatbaar

am_kloezen,
    11-8-2012

Het is een super hotel met een prachtig zwemparadijs erbij voor kinderen van elke leeftijd. Het eten is prima in buffet net als het ontbijt het personeel is vriendelijk. De kamers waren prima in orde schoon netjes.

Voor ons was het een super vakantieweek in een hotel waar de prijs kwaliteit klopte.

Mooi

saskia_loomans,
    6-8-2011

Hehe eindelijk een Nederlandse reactie. Park Inn Sarvar is een heel mooi hotel maar wel erg massaal. Het is een hotel zoals je die in landen als Turkije ook veel tegenkomt. Het waterpark is mega, maar ook wel megaleuk, ook zeker met kleine kinderen. Voor het saunacomplex moet je wel betalen, maar het is ook niet zomaar een cabine en een bubbelbad. Het hotel is echt georienteerd op de toeristen met baby's, peuters en kleuters. Het restaurant is massaal maar wel goed eten. Ontbijtbuffet is zelfs super. Personeel in restaurant is wel vriendelijk maar de rest van de Hongaarse bevolking ziet je liever komen dan gaan (ook bij de receptie helaas). De kamers zijn mooi en ruim en het balkon is ook mooi. Om 8.00/9.30 uur wordt er op je deur geklopt voor te poetsen. Als je zegt dat je nog niet klaar bent komt er de rest van de dag niemand meer. Dus de zz-kaart ophangen en daarna zelf maar bij de receptie melden dat je kamer niet gepoetst is en dan mag je blij zijn dat je nieuwe handdoeken krijgt