Sorteren

Reviews over Santorini

Prima prijs/kwaliteit verhouding

M
    11-9-2018

Voor Griekse begrippen een prima hotel, elke dag schone handdoeken, kamer was netjes en schoon! Kamers zijn aardig gehorig maar verder prima en eigentijds.

Ontbijt is eenvoudig, helaas niet altijd voldoende zitplaatsen. Personeel is vriendelijk maar wat ons betreft geen hoogvliegers maar ze doen zeker hun best!

Kamari is een erg leuk plaatsje, ruim voldoende eettentjes, winkeltjes enz.

Enige nadeel aan vrijwel geheel Kamari zijn de vliegtuigen, zo’n 3 per uur tot 0:00 en soms ook om 3:00 in nacht.

Top hotel op super locatie

Jan Willem
    20-8-2018

Super hotel met aan de achterkant een prachtig zwembad en aan de voorkant het strand. Mooie kamers en super vriendelijke bediening. Niets is teveel voor Vassili en zijn collega's. Iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Ontbijt was prima verzorgd. Hotel is goede locatie voor uitstapjes

Formidabel uitzicht

Basg
    1-7-2018

Net hotel met formidabel uitzicht op zee. Dichtbij, maar ook weer niet te dichtbij de boulevard en het strand. Mooie kamers, niet al te groot, maar wel keurig schoon. Airco inbegrepen. Prima ontbijt met iedere dag iets bijzonders. Klein maar net zwembad, met helaas wel handdoekleggers ‘s morgens vroeg. Wel een klimmetje ernaar toe, maar daardoor mooi uitzicht.

Toppertje in Kamari

Danique & Rene
    16-6-2018

Hotel oxygen seaside is echt een top hotel!!

Vasilis doet er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te houden. Hij is echt multitasker en niets is hem teveel. Als je een vroege vlucht hebt kun je het ontbijt eerder krijgen en als je nog een laatste dag hebt kun je vragen of je evt de kamer mag houden de laatste dag. De kamers zijn eenvoudig maar erg schoon. Iedere dag schone handdoeken en kamers worden goed schoongemaakt door een hele lieve schoonmaakster. Er is een koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker en glazen aanwezig. Kamers liggen gunstig waardoor je of zicht hebt op het zwembad en anders de zee/boulevard. Geen last van drukte van de boulevard. Je hoort en ziet wel de vliegtuigen landen maar dat vonden wij geen minpunt. Zwembad ook erg schoon en prijzen voor drankjes aan het zwembad zijn prima. Veel keuzes aan restaurants: Captains Corner is top! 2 dagen een auto huren is echt een aanrader dit hebben wij via touroperator gedaan.

heel leuk en relexed

M. Cohen
    16-6-2018

was schoon,rustig,aardige mensen.Niet goed kleine douche