hotels Santorini

Reviews over Santorini

Geweldig!

Arlene,
    13-11-2018

Een leuk, kleinschalig hotel aan de rand van het dorp. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.

Gunstige ligging

Vandam,
    15-9-2018

Ligging is erg gunstig. Vlak bij boulevard en strand.

Buitenkant van complex is erg mooi maar binnen erg gedateerd.

Helaas hadden wij ook de pech dat er een engelse familie logeerde waarvan een dochter ging trouwen. Kwamen steeds meer familie leden bij. Was erg druk en erg lawaaierig. Als ik dit had geweten had ik hier niet geboekt. Zoeken altijd kleinschalig complex voor de rust.

Vind dat tov andere eilanden uit eten gaan hier duurder is

Voor herhaling vatbaar. Wij voelden zich welkom.

Ann,
    4-9-2018

Vriendelijk otvangen door een van de medewerkers van het hotel, zijn neef. Hij stond al op de uitkijk toen wij aan kwamen. Samen met een ander geholpen om de koffers naar de kamer te brengen. Het is is familie hotel. Veel privacy. Gastvrij. Zeer behulpzaam allemaal, gaf tips over het eiland. Er werd elke dag schoongemaakt door een hele lieve dame. Elke dag schone handdoeken en om de dag schone lakens. Prachtig uitzicht. Wel veel wind omdat het hotel best hogerop zit.

Ontbijt was wel lekker maar elke dag hetzelfde, wat jammer was.

Het eten in het restaurant valt ook mee, vooral de hamburger.

Een van de kinderen kon geen kaas eten, dus had de dame van het restaurant een pasta maaltijd speciaal klaar gemaakt, zonder kaas. Het smaakte verrukkelijk. 😁

Al met al een super ervaring en voor herhaling vatbaar.

Dank jullie wel Familie van Aegan view hotel. 👍🏾

Heerlijk hotel

P de Wolf,
    25-8-2018

Heerlijk hotel, prachtige tuin met zitjes en zwembad.

Privestrandje

Vriendelijk personeel, lekker eten en drinken.

Schoon

Top hotel op super locatie

Jan Willem,
    20-8-2018

Super hotel met aan de achterkant een prachtig zwembad en aan de voorkant het strand. Mooie kamers en super vriendelijke bediening. Niets is teveel voor Vassili en zijn collega's. Iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Ontbijt was prima verzorgd. Hotel is goede locatie voor uitstapjes