Sorteren

Reviews over Santorini

Formidabel uitzicht

Basg
    1-7-2018

Net hotel met formidabel uitzicht op zee. Dichtbij, maar ook weer niet te dichtbij de boulevard en het strand. Mooie kamers, niet al te groot, maar wel keurig schoon. Airco inbegrepen. Prima ontbijt met iedere dag iets bijzonders. Klein maar net zwembad, met helaas wel handdoekleggers ‘s morgens vroeg. Wel een klimmetje ernaar toe, maar daardoor mooi uitzicht.

Toppertje in Kamari

Danique & Rene
    16-6-2018

Hotel oxygen seaside is echt een top hotel!!

Vasilis doet er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te houden. Hij is echt multitasker en niets is hem teveel. Als je een vroege vlucht hebt kun je het ontbijt eerder krijgen en als je nog een laatste dag hebt kun je vragen of je evt de kamer mag houden de laatste dag. De kamers zijn eenvoudig maar erg schoon. Iedere dag schone handdoeken en kamers worden goed schoongemaakt door een hele lieve schoonmaakster. Er is een koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker en glazen aanwezig. Kamers liggen gunstig waardoor je of zicht hebt op het zwembad en anders de zee/boulevard. Geen last van drukte van de boulevard. Je hoort en ziet wel de vliegtuigen landen maar dat vonden wij geen minpunt. Zwembad ook erg schoon en prijzen voor drankjes aan het zwembad zijn prima. Veel keuzes aan restaurants: Captains Corner is top! 2 dagen een auto huren is echt een aanrader dit hebben wij via touroperator gedaan.

heel leuk en relexed

M. Cohen
    16-6-2018

was schoon,rustig,aardige mensen.Niet goed kleine douche

Aanrader!!

Fam. Thier
    4-6-2018

Prima hotel op een perfecte locatie, Vanuit het hotel loop je zo de boulevard op en het strand. Vriendelijk personeel.

geweldig hotel, echt een aanrader

Ron en Daan
    29-5-2018

heel gezellig en kleinschalig hotel. Zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn wel klein maar het matras was voor griekse begrippen erg goed. En de mooie binnenkomst bij het hotel maakt het ook goed. Prima ontbijt op een boventerras waardoor je een mooi uitzicht hebt en een verkoelend briesje.

Santorini scoort een 8,6 uit 10, op basis van 421 reviews