Sorteren

hotels Santa Maria

Reviews over Santa Maria

Mooi resort in het altijd zonnige kaapverdie.

Mel
    11-8-2018

Mooi resort in het altijd zonnige kaapverdie. Elke dag 29 graden met een lekker windje. Meerdere restaurants. Wij hebben elke avond gereserveerd in een ander resraurant. Als je op een gegeven moment weet wat je moet bestellen is het heerlijk. Perfect als je van vis houdt. Vlees hebben ze niet zoveel op Kaapverdie. Heerlijk strand, alleen te weinig bedjes. Mensen leggen om 7 uur hun spullen neer en gaan dan rustig ontbijten.

Fantastisch!

Mevr. Jansen
    11-8-2018

Samen met een vriendin ben ik hier in maart geweest. Was een heerlijke vakantie. Ligging van het hotel is goed. Met 5 min lopen ben je bij het strand of in het stadje. Hotel zelf kamers waren ruim en schoon. Ontbijt lekker en Zwembad was ook wel prima, maar veel handdoekje leggen en vaak niet mogelijk om in de zon te liggen. (Maar waar doen ze dat niet😉)

Hebben lekker relaxed

Koos
    5-8-2018

Groot complex, maar netjes onderhouden met super zwembaden en stukje wandelen naar de zee.

Voor het eten verschillende mogelijkheden, een buffet restaurant met voldoende keus, maar zou aanbevelen om bij de 2 andere alla cart restaurants te reserveren.

Zwembaden veel keuze niet te druk, met voldoende ligbedden.

Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt.

Personeel is super vriendelijk.

Santa Maria is het bezoeken waard, maar je bent er geen hele dag bezig, rijdt een gratis shuttle vanaf het hotel, maar een taxi is ook maar €3,-

Een aanrader is om in de avond de excursie te boeken waarbij je de carat carat schildpadden gaat bekijken die op het strand hun eieren leggen.

Santa Maria scoort een 7,2 uit 10, op basis van 501 reviews