Sorteren

Reviews over Santa Maria

Top hotel.

Fam. Robben
    13-10-2018

We zijn hier nu voor de 2e keer geweest, terwijl we dit normaal nooit doen. Waren we vorig jaar al zeer tevreden, ook dit jaar niets op aan te merken.

Zeer vriendelijke mensen, niets is te veel om het je naar de zin te maken. Uitgebreide buffetten, je vindt altijd wel iets dat je lust. De schoonmaak is heel erg goed, alles wordt gedaan, zelfs onder de bedden.

Het gehele resort wordt zeer goed bijgehouden, zit er nu nog steeds nieuw uit. Dit wel eens anders gezien bij eerdere vacantie in altijd bijna nieuwe hotels. Nu ook kussens op de ligstoelen bij het zwembad. In de avond is er niet zo veel te doen, gaat ook niet tot diep in de nacht door. Je komt echt om te relaxen.

Als men al deze punten zo bij houdt, dan blijft het een super hotel.

Neem een taxi naar Santa Maria en ga kijken in de haven op de pier. Ook veel kleine winkeltjes met allerlei souvenirs. De hoofdstraat werd op dit moment onder handen genomen.

Niet echt geschikt voor gehandicapten

Lansu
    10-10-2018

Vriendelijk personeel, schoon en netjes. We hadden een wat oudere matras, maar kregen op eerste verzoek twee nieuwe. Het eiland is saai, vooral geschikt als jouw idee van vakantie is om lekker de hele dag aan het strand of zwembad te liggen. Voor kinderen is er ook niet veel meer te doen dan het ondiepe zwembadje.

Het hotel is helaas wel slecht toegerust voor gehandicapten. De kamerdeuren zijn slechts 68 cm breed, de lift naar het restaurant defect en de gym alleen via een trap bereikbaar. Ook zijn er voor slechtzienden/blinden geen geleidelijnen.

Het eten was op zich zoals te verwachten in een dergelijk accommodatie. Betrekkelijk eenzijdig en lauw, maar altijd wel voldoende en continu aangevuld.

Geweldig

Emonds
    9-10-2018

Voor een echte relax vakantie zeker een aanrader !

Personeel in het begin een beetje nors ( Begrijpelijk hoe ze door andere gasten werden behandeld ) na een tijdje ontdooien ze.

Het resort is van alle gemakken voorzien.

Het enige minpunt is dat er heel weinig te doen is buiten het hotel ( dat word ook van te voren aangegeven)

Animatie is dan wel top het savonds !

Prima resort, geweldige locatie!

Merel
    7-10-2018

Prima resort, maar vooral geweldige plaats. Santa Maria is mooi en super gezellig! Mensen zijn vriendelijk en doen er alles aan om jou vakantie geweldig te maken.

Het resort was prima. Eten op buffet vaak het zelfde, maar wel lekker! Toch raad ik aan om geen avondeten inclusief te boeken! In de buurt zijn hele leuke eet gelegenheden voor een goedkope prijs! Per week mag je 3x al a carte eten, maar 1x hiervan is alsnog buffet en de andere 2 zijn vastgestelde menu’s...

De kamer heeft alles wat je nodig hebt, onze douchekuip was stuk.. helaas duurde het 3 dagen en 4 telefoontjes om ons naar een andere kamer te verhuizen. Ook waren de handdoeken snel op bij het zwembad en duurde t ruim 2 uur voor je nieuwe kan halen.

Het personeel is erg vriendelijk, maar spreken niet goed engels. Snel cursus portugees is aangeraden als je naar kaap verdië gaat!

Kortom een heerlijke vakantie!!! Vooral de bar in het zwembad en de massages!

Mooi!

Dh
    5-10-2018

Superrr resort, schoon, goed eten, iedere avond entertainment