We hebben een aantal aanbieders voor Santa Maria voor je op een rij gezet:

hotels Santa Maria

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Maria voor je op een rij gezet:

Reviews over Santa Maria

Ideale bestemming voor een ontstressende vakantie!

Mireille,
    18-3-2019

Tophotel met alles erop en eraan!

Vriendelijk personeel!

Omgeving wel sober. Eiland Sal is op één dag volledig te bezoeken.

Opgepast voor de ruwe golven!!

Gereisd met partner in maart 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuk voor een klein budget.

Martijn,
    15-3-2019

Enorme investeerderswijk met ruim 500 appartementen waarvan er een aantal aan reisorganisaties verhuurd worden. Het is dus lekker rustig (tijdens ons verblijf). Ik krijg wel de indruk dat de accomodaties enorm variëren. Aan alle rondslingerende rekeningen te oordelen behoorde de onze aan een (prive) investeerder toe. Het was redelijk ingericht. De bedden waren zeer, zeer slecht. De schoonmaak was matig bij aankomst maar in de loop van de week steeds wat beter.

Het balkon van de buren viel letterlijk uit elkaar. Hopelijk alleen het pleisterwerk maar er zaten flinke scheuren in..

De faciliteiten daarentegen waren goed. Het zwembad met poolbar was heerlijk. Misschien een keer een ander poolbar cd-tje erin ;)

Bakker/pizzaria en winkeltje aanwezig en ook prima.

Kort samengevat: nieuwe bedden erin en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd met partner in maart 2019
    Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 18-3-2019

Dear Martijn,

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Your comments have been really appreciated and we sincerely hope that you visit us again.

We will be at your entire disposal.

Warm regards,

Miguel Medeiros

Hotel Manager

Lawaai! Kabaal! Ahhhh

Wouter,
    15-3-2019

Geen seconde rust! Vanaf 10 uur Overal keiharde baggermuziek. Iedere avond is er wel ergens buiten een disco of iets dergelijks! Vroeg slapen onmogelijk. Declassring en kwalificatie van gasten dmv verschillende kleuren bandjes die de drie verschillende standaarden binnen 1 park representeren. Sol dunas is derde klasse. Badhandoeken regime! Ongeïnteresseerd personeel, enkele positieve uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Tip! Ga naar t strand van Santa Maria voor strandvakantie gevoel. Tenzij je kitesurft is verder niets te doen/zien op Sal. Om positief te eindigen l ; Zon iedere dag aanwezig, temperatuur geweldig. Met een Boeing 737 Max 8 weer veilig thuis gebracht. Hiep hiep

Tip 2; score een geel bandje van vertrekkende gasten voor gratis (veel te dure) upgrade die t leven daar dragelijker maakt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch Vacantie - Fijne Resort

Kenneth,
    15-3-2019

Een fantastisch resort. Zeer vriendelijk en service gericht staff. Bij aankomst krijg ik zelfs een upgrade naar een suite. GEWELDIG! Precies de service waar ik op zoek naar was. Ik kwam voor duiken en astrophotography.

Het duiken was geweldig bij Relax Diving Center. Heb zelfs mijn Padi Adv Open Water gehaald met toevoeging van Nitrox certificering.

Helaas door de Noord Oost wind kwam teveel stof en sand vanuit de Sahara in de lucht om goed de sterren te fotograferen. Wie had gedacht; sand van de Sahara.

Maar toch een geweldige vakantie. Ik zou het weer over doen. Ik kom dus zeker een keer terug.

Gereisd alleenreizend in maart 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Fijn hotel !!

Jose Vogels,
    13-3-2019

Fijn hotel met diverse zwembaden en het strand op 5 min.

Heerlijk gegeten voor ieder wat wils ook de drie vouchers restaurants waren prima. De bungalow was iets of wat gedateerd maar bed sliep goed en elke dag werd er schoongemaakt en de handdoeken vervangen.

(Kinder) animatie was erg enthousiast.

Al met al een erg fijne vakantie gehad we komen zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019