Sorteren

hotels Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Reviews over Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Mooi hotel met heerlijk relaxte sfeer!

Jet
    11-7-2018
    Echt heel fijn, mooi gerenoveerd hotel. Kamers niet heel groot, maar prima om te vertoeven met mooi uitzicht op zee of zwembad. Ontbijt was heerlijk en keuze genoeg, met fantastisch uitzicht over zee. Lekker rustig gelegen, maar toch op loopafstand van santa Eulalia en leuke restaurantjes. Kom zeker weer terug.

Prachtige vakantie

Nele
    10-7-2018
    Prachtige ligging, mooie buurt, net hotel, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, eten zeker oké. We hebben een top vakantie gehad!
    Hotel Riomar, Director, 13-7-2018

Heel erg bedankt

Elk detail is erg belangrijk voor ons.

We werken zodat uw vakantie uitstekend is!

We zijn erg blij met het bereikte doel.

Tophotel

Chantal
    9-7-2018
    Een woord geweldig! Het eten is zeer lekker. Mooie kamers enz..

Geweldige vakantie gehad.

Bea
    6-7-2018
    Heerlijk rustig hotel direct aan zee, vriendelijk personeel. Iedere dag werd je kamer schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd . Het eten was iedere dag gevarieerd en voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel aan de receptie. Wij vinden dat het meer sterren waard is. Zeker waar voor ons geld, en komen zeker terug.
    Hotel Riomar, Director, 13-7-2018

We zijn erg blij met uw feedback.

We hopen dat je ons snel weer kunt bezoeken.

Met onze beste wensen

zeer goede prijs kwaliteit!

André Luttikhuis
    13-6-2018
    Een geweldige vakantie gehad met vriendengroep. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , het eten uitstekend , ruime keuze. ligging zwembad met zicht op zee is geweldig. een aanrader voor iedereen.
    nora, Social Media, 13-6-2018

Beste Andrè Luttikhuis,

We willen je bedanken voor het delen van deze reactie met ons na je verblijf in Palladium Don Carlos.

We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van de grote verscheidenheid aan gerechten die we hebben in ons buffetrestaurant en dat je hebt genoten van het uitzicht vanaf het zwembad!

Bedankt voor het mooie woord aan onze medewerkers, ze doen uitstekend werk, ze laten de gast comfortabel voelen.

We hopen je in een verre toekomst nog eens te mogen zien!

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu scoort een 8,1 uit 10, op basis van 152 reviews