Sorteren

Reviews over Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Fantastisch!

Yvonne
    12-9-2018

Alles was perfect!!hotel , eten , uitzicht de mensen zeer vriendelijk , en een prachtig omgeving , voor ieder wat wils..geweldig we gaan zeker nog een keer terug daarheen👍

Fantastisch!

marga verhoeven
    9-9-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Don Carlos. Allereerst bij aankomst ontzettend vriendelijk ontvangen door het personeel aan de receptie. Daarbij moet ik even Julian noemen die ons de kamer liet zien en de koffers bracht. Wat een leuke jongen en zo gepassioneerd als hij verteld over het hotel. De kamers zijn mooi. Beetje weinig kastruimte.

Ontzettend schoon dus ook de complimenten aan het schoonmaakteam.

De hele dag door word er schoongemaakt zowel in het hotel als bij het zwembad.

Het personeel is ontzettend vriendelijk. De serveersters obers barmederwerkers iedereen doet ontzettend zijn best.

Animatie team overdag doet ook hun best om je mee te laten doen aan spelletjes enz.

Savonds zowat elke avond live muziek en de artiesten die wij hebben gehoord waren goedAll in formule was goed. Voldoende drankjes en het eten was lekker.

Wij hebben goed kunnen slapen.

Wij komen zeker nog eens terug. Topvakantie gehad!!!

nora, Social Media, 18-9-2018

Geachte Marga Verhoeven,

We willen u bedanken voor het nemen van de tijd om deze recensie te schrijven na uw vakantie in Palladium Don Carlos.

We zijn blij te weten dat u genoten hebt van onze verscheidenheid aan eten en drinken die wij aanbieden in ons all inclusive pakket. Het is geweldig om te leren dat je het zwembad leuk vond, echt een leuke plek om de tijd door te brengen. Bedankt voor de mooie woorden over de service en het beleefde personeel, vooral naar Julian, die altijd behulpzaam en aardig is.

Uw positieve opmerkingen over ons animatieteam laten ons heel trots voelen, ze zijn echt een uitstekend team en doen hun uiterste best om uw verblijf leuker en aangenamer te maken.

We zijn erg blij om te weten dat u al van plan bent om terug te komen naar ons hotel.

We kijken ernaar uit u volgend jaar weer te verwelkomen bij Don Carlos en u een aangenaam verblijf bij ons aan te bieden!

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

Superfijn hotel/resort

Dorine
    7-9-2018

Ik ben het niet eens met de vorige negatieve reactie. Dit hotel is werkelijk fantastisch en ik ben een (zoals mijn man zegt) zeer kritische consument. Groot resort maar het voelt niet massaal aan. Eten is super, onwijs veel keuze, veel vis, vlees, salades, heel veel toetjes en een speciaal buffet voor kinderen. Entertainment van een heel hoog niveau en het entertainmentteam is niet opdringerig. Appartement is ruim, keurig en heel schoon. Onze tv deed het niet, werd gelijk opgelost. De manager is elke dag zichtbaar aanwezig en is zeer betrokken. Onze zoon kreeg een 'privé-dj-les' omdat de activiteit gepland stond de dag nadat wij zouden vertrekken. Zo heeft ie toch heel wat tips gekregen. Vriendelijk personeel alleen aan het strand zit een bijzonder chagrijnige man die echt de pik had op mijn man en onze zoons. Ook aan het strand kun je overigens lekker eten. Bedjes moet je wel betalen (zijn niet van het hotel) kortom: aanrader!!!

Heerlijke vakantie gehad in een heerlijk hotel.

Kievit
    5-9-2018

Hotel was netjes., mooie schone kamer. Vriendelijk personeel. Eten was prima. Animatie weinig van gezien. Ligging op 5 minuten lopen van het strand en nog geen 15 minuten van het centrum. Leuk centrum en leuke boulevard.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 14-9-2018

Dear Guest,

We are glad you enjoyed your stay and took the time to share your overall satisfaction on this portal.

Come back soon! We will be delighted to serve you again.

Kind regards,

Goede prijs kwaliteit verhouding & lieve Lola

yvonne
    31-8-2018

Top vakantie gehad met moeder (60+) en uitzicht op zee vanaf balkon. Het is een hotel waar weinig jongeren komen, het zijn met name gezinnen & ouderen. De ligging is perfect je loopt vanuit het hotel zo het strand & de boulevard op. De boulevard is s'avonds knus, in de haven zit het drukkere gedeelte van de boulevard met een heerlijke ijssalon. Het personeel is aardig als je voor 12:00 binnen komt mag je de koffers onder de trap leggen en van alle faciliteiten gebruik maken. Je wordt geroepen zodra je kamer klaar is.

In het restaurant is de manager Lola de zonnestraal van het restaurant. Ze is met iedereen begaan en erg vriendelijk. all credits to her!

Het ontbijt was top!

Wat was niet goed?:

- Het avond eten was nooit warm. je zat vaak aan koude pizza of vlees. Alleen de soep was warm en soms de patat.

- Het hotel is erg gehorig. gelukkig hadden wij de bovenste kamer maar we konden de mensen naast ons horen praten.