Sant Antoni de Portmany/San Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Antoni de Portmany/San Antonio voor je op een rij gezet:

hotels Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Zeewatertemp (℃)15°15°15°16°18°22°25°26°26°23°20°16°
Dagen regen9989742469109

Reviews over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

• 10joyce20-10-2015

Hier kun je gerust heen!

Wij hebben een heel leuk verblijf gehad in sant antonio. Er zijn vele leuke restaurantjes in vooral ook in de zij straatjes. een beetje achteraf... ze doen veel activiteiten, leuke haven .gezellige boulevard. in tegen stelling tot andere berichten , sant antonio is heel goed te doen hier kun je gerust heen!!!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Ingrid28-06-2015

San Antonio heeft een leuke boulevard

San Antonio is een echt uitgaanscentrum voor de Engelsen. Gelukkig ligt het complex waar wij zaten er iets vandaan in een rustige buurt. Ik vind San Antonio niet de mooiste stad van het eiland. Maar overdag kun je wel lekker langs de boulevard lopen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Van Eeuwijk22-06-2015

Mooie baai met dito boulevard

Mooi geleidelijk aflopend strand,helder water met vele vaarverbindingen en iedere avond bij cafe del mar in san antonio de romantische zonsondergang die bij sommigen zichtbaar emotioneel was.Uitgaan in optima forma in de steegjes van sant antonia en aan de boulevard van de bahia

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2015

• 5Groot04-07-2017

Veel Engelsen, 20 minuten afstand van Ibiza stad.

Te toeristisch en teveel Engelsen

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 4Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9luc T25-09-2018

Heel mooi

het is er heel mooi, je kan er genieten van de zonsondergang van heel kort bij heel veel uitgangsleven , de sfeer is gezellig het strand is goed onderhouden , je bent van sant antoni met de bus voor een paar euro zo in playa de bossa voor ons een geweldige vakantie

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2018

• 9barry22-04-2018

geweldig

ibiza is een super mooi eiland! ik ben met mijn school naar ibiza geweest voor 5 dagen in april. het was wel super lekker weer alleen nog veel restaurants, clubs waren niet open. maar als je met hoogseizoen naar ibiza gaat ga ik er vanuit dat alles open is. maar ibiza is zeker aan aanrader ook in april of mei.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Lydia12-05-2018

Prima stadje.

Heel leuk plekje. Voor een goede uitvalsbasis om je vakantie door te brengen. Ons werd verteld dat dit gedeelte behoorlijk veel overlast van Engelsen kan hebben. Maar hier hebben wij totaal geen last van gehad. Maar dit komt misschien omdat wij 1ste week mei er waren en nog iets alles is volle gang was. Goede restaurants gevonden dankzij het ibiza boekje van de Anwb. Anders is het soms lastig zoeken. Sowieso is het boekje aan te raden. Deze brengt je toch naar de leuke plekjes en strandjes waar je zelf niet snel zou komen!

• 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 5Bert17-11-2005

San Antonio vind ik de enige plek op Ibiza dat echt verpest is door het toerisme. Op zich is het een mooi plaatsje, maar de laatste jaren zijn er smakeloze bars, hamburgertenten, disco's gekomen. Met 90 percent engelsen,ieren, schotten,... San Antonio heeft niets van het 'echte' Ibiza. Je vind er wel de goedkoopste hotels.

• 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 4Stranden

Gereisd in november 2005

• 9Bianca14-05-2014

Fantastisch mooi!

San Antonio is een mooie plek waar veel te doen is, waar je heerlijk kunt wandelen over de boulevard.

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2014

• 8priscilla19-09-2013

Mooie vakantie gehad

We hebben een tour in ibiza gehad wat heel mooi was. We zijn niet wezen stappen. Voor ons hotel hadden we gelijk het strand. Winkeltjes op loopafstand

• 8Omgeving
    • 7Cultuur