hotels Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Reviews over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Komend jaar zeker weer

Mevr. Kuipers,
    27-11-2018

Een fantastisch hotel. Buiten de stad. Makkelijk bereikbaar. Gemakkelijk met bus of taxi naar bijvoorbeeld san Antoni. Heerlijk en divers eten. Sea en more visrestaurant geweldig voor een klein bedrag extra. Als of je bij een sterren restaurant zit. Met mooi uitzicht over de zee op afstand. Behulpzaam personeel. Alles keurig schoon en onderhouden. Perfect systeem met strandlaken voor 2 dagen. Heel milieu bewust dus.

Ga komend jaar zeker weer

Heerlijk

Nicole Kreuger,
    27-11-2018

Het is een fijn hotel, de kamer ziet er mooi en schoon uit. Elke dag werd er netjes schoongemaakt en kon je naar wens schone handdoeken krijgen. Ook het eten was heerlijk, genoeg keuze en elke dag weer variatie. Kortom het ontbrak ons aan niks, ook rustig gelegen.

We hebben een heerlijke week gehad.

Charlotte,
    26-11-2018

We hebben echt genoten van een weekje Ibiza. Het hotel was helemaal gericht op kinderen. Er waren ook nauwelijks mensen zonder kinderen. Animatie was Nederlands en ook top! De mini disco in de piraten grot hebben de kinderen het nu nog over.

Het hotel was ook prima. Wel een groot hoogteverschil. Wij zaten gelukkig ergens halverwege en dat was net te doen voor onze kinderen van 4 en 3 jaar.

Al het personeel was super vriendelijk, genoeg keuze in het buffet restaurant en de a la carte restaurants waren ook prima.

Fantastisch!

Immerzeel,
    21-11-2018

Het was een onwijs leuke vakantie en ik zou hier graag nog eens naar toe gaan. Personeel was allemaal Nederlands en dit maakte het ook onwijs leuk, je voelt je welkom. Je hebt zoveel te zien in Ibiza en hebben nog lang niet alles gezien.

Voor een jong stel zeer geschikt!

Siety,
    20-11-2018

Het hotel staat pal aan het strand en het centrum is prima te belopen. Het zwembad was voor ons wel echt een tegenvaller. Naast dat het water erg koud en soms vies was, waren alle bedjes vaak bezet door engelsen. Vandaar dat het hotel op kindvriendelijkheid niet heel hoog scoort. San antonio staat bekend om de vele engelse toeristen en dezen zijn in hotel Arenal dus ook in overvloed aanwezig. Aangezien wij een jong stel zijn, had het voor ons niet perse een negatieve invloed op onze vakantie maar wanneer er met kinderen wordt gereisd kan ik me voorstellen dat het niet prettig is. De hygiëne, service en de kamers waren prima. Advies: boek zeker een kamer met zeezicht!