Sorteren

Reviews over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Top locatie

Miek
    23-9-2018

Zitten er momenteel nog een paar dagen . Net hotel en schone kamers en badkamer. Ligging is fantastisch. Top locatie. Hadden alleen ontbijt geboekt maar omdat dit zo goed was een paar keer ook diner gehad met bijbetaling van € 22.00 incl drinken (alcoholische dranken) en ook dat was bijzonder goed. Boek zeker een kamer met zeezicht, dat is lekker wakker worden. In de omgeving genoeg restaurants waar je tegen mooie prijzen lekker kunt eten. In tegenstelling tot de websites van de aanbieders is WiFi gewoon gratis op de kamers. Lopen naar antoni de portmany is zeker te doen en anders sta je voor € 5.00 met een taxi in het centrum. Taxistandplaats to het hotel. Hotel ligt tussen 2 plaatsen in. Zwembad is heel klein. Lijkt heel groot op de foto's maar is het niet en het water extreem koud. Kortom zeker een hotel om aan te raden.

Geen Ibiza gevoel

Sonja
    23-9-2018

Als je echt de Ibiza sfeer wil proeven, ga dan niet naar dit hotel. Tuurlijk kun je er zelf wat van maken, maar met een overkill aan Engelsen en de tijd die je uiteindelijk toch doorbrengt in je verblijf geeft dit hotel je geen Ibiza gevoel. Daar is de prijs dan ook naar.

Toch komt mijn cijfer uit op een 8, omdat:

de ligging top is, watertaxi in de buurt om naar San Antoni te gaan ( €3 p.p.) op nog geen 10 minuten loopafstand, het strand van Port des Torrent ( zwemmen tussen de vissen in helder water) 15 minuten lopen; winkelstraat gezellig.

Kamers en hygiëne: wij hadden een gerenoveerde familiekamer aan de straatkant, geweldige mooie kamer en lekkere bedden. Zichtbaar dat het hotel een renovatie heeft gehad.

Prijs/ kwaliteit: iedere avond een ander thema eten, personeel is vriendelijk.

Maar onder aan de streep Geen Ibiza gevoel en daarom kozen wij voor Ibiza

Vriendelijk en schoon hotel op centrale ligging

Lysanne
    22-9-2018

Hotel Osiris ligt mooi gelegen met uitzicht op zee. Het hotel ligt centraal, aan het einde van de boulevard aan een drukke weg. Al het personeel van het hotel is even vriendelijk. Verjaardagen worden niet vergeten, ze checken zelf in paspoorten of er iemand jarig is. De kamers zijn aan de kleine kant maar erg schoon en netjes en beschikken over goede bedden en verduisterende gordijnen. Het zwembad is prima. Wij hadden half pension geboekt omdat dit niet veel duurder was als alleen ontbijt. Het ontbijt is netjes verzorgd. Het avondeten vonden wij wat minder, was niet heel warm en er stond alleen met een plaatje van een dier aangegeven wat voor vlees het was. Wij hebben daarom maar 2 keer hier gegeten en zijn de andere dagen gaan uiteten. Echte aanraders zijn restaurant Pauw en Tapas en Loungebar (echte naam en van te voren reserveren). Een autohuren zorgt ervoor dat je veel van het mooie eiland ziet, parkeren bij het hotel is moeilijk.

Heerlijk hotel, met lief personeel.

Angela
    22-9-2018

Een heerlijk hotel met vriendelijk personeel. De kleine werd elke dag op een liefdevolle manier begroet. Ideaal een Nederlands sprekende gastvrouw die vaak aanwezig is. Restaurant moet je echt uitproberen en ontdek je wat voor jouw lekker smaakt. Wij hebben nooit lege bakken gehad in het restaurant. De kamer was over het algemeen goed schoon. Balkon had ruime kieren, vonden wij wat eng met de kleine maar dit werd snel en kundig opgelost en konden wij ontspannen genieten. De buitendeur bevat een extra schuifdeur waardoor geluiden nog beter buiten blijven, maar zelf hier geen last van gehad. Mooi uitzicht op zee dus zeezicht zeker aan te raden. Je zit net ver genoeg van de harde muziek, dus rust hebben wij ervaren. Wij hebben genoten van onze vakantie met de kleine!

Redelijk

Loes
    20-9-2018

Halfpension geboekt; ontbijt is prima. Avondeten hebben we 1x in hotel genuttigd, was koud, niet aangegeven wat wat is, beperkte keuze. Ga echt in de restaurantjes in de buurt eten!!

Zwembad was oké, ligt aan een drukke weg dus erg rumoerig. Formaat is klein en diep, niet geschikt voor kleine kinderen.

Personeel is ontzettend aardig. Kamers worden netjes schoongemaakt. Kamer en balkon zijn klein.