Sorteren

Reviews over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Heerlijk vakantieplekje

Wilko & Nienke
    14-7-2018
    Net en rustig hotel met vriendelijk personeel. Van het grote tanit-hotel, waar je ook gebruik van mag maken, heb je totaal geen overlast. De kamers zijn netjes ingericht, helaas wel schimmel in de badkamer op de kitrandjes. Het restaurant heeft een intieme sfeer en je kunt bij elk eetmoment zowel van de kaart bestellen (wordt dan vers voor je bereid), als ook gebruik maken van het buffet. Beiden van goede kwaliteit. In de hotel is geen lift aanwezig. Het is wel even sjouwen met je koffers als je op de 1e verdieping zit (20 treden). Naar het openbaar strand kun je via een trap van 33 treden. Voor de minder validen is er buiten het hotel nog een speciale rolstoelingang. Mooi strand, kijk wel uit voor diefstal, dit komt hier helaas veel voor. We hebben 2 dagen een auto gehuurd. Dit is meer dan genoeg om het hele eiland te kunnen zien. De hippiemarkt en dalt villa zijn aanraders om te bezoeken. De bus naar Ibiza vanuit San Antonio is 2 euro
    Hospitality Management, Social Media, 16-7-2018

Lieve Carlos,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw mening. We zijn blij dat het hotel naar wens is geweest, het maakt ons ook blij om te weten dat ze genoten hebben van het eten en de kamer.

We hopen de kans te hebben ze opnieuw te zien!

Beste wensen,

Fantastisch!

Fam van Dongen
    12-7-2018
    Super goed hotel! Zeker meer dan 2 sterren waard. Vriendelijk, schoonmaak top! Ontbijt prima. Zwembad wel gelijk diep, dus iets minder voor kleine kinderen maar wel superschoon! Strand aan de overkant ook heerlijk, loopt heel langzaam af. Leuke winkeltjes en restaurants in de buurt.

Redelijk oké

Chantalleke
    10-7-2018

-Ligging van het hotel is afgelegen. Autoruit is zeker aan te raden. San Antonio ligt vlakbij, maar alleen de zonsondergang is daar mooi. Ibiza verkennen is wel super! -Kamer was prima, redelijk schoon op wat schimmel in de badkamer na. Babybedje op de kamer en stapelbed voor de oudste. Mini koelkast op de kamer en een fles water. Ligging van de kamer was wat minder, zeker met een buggy en een ander klein kind was het toch best wel een klim elke dag. - Hotel en zwembad, Mwah.. opzich is het een leuk aangekleed hotel, maar het is overal wat viezig en de zwembaden zijn niet schoon. Wij waren er vlak nadat er een kindje (4 jr) verdronken was in een van de zwembaden en dat gaf mij een onrustig gevoel. Badmeesters waren wel aanwezig en meestal oplettend maar zaten ook vaak te eten of met hun telefoon te spelen. Zwembaden niet heel schoon, en qua vermaak prima maar stelde niet veel voor.

-Eten all inclusieve niet super, verwacht geen luxe

Ligging aam de boulevard

Sabrina
    8-7-2018
    zit direct aan de boulevard op loopafstand van diverse discotheken en uitgaansstad San antonio. Hotel ziet er netjes uit en kamers zijn prima verzorgd . Vriendelijke receptie die graag tips geven over de directe omgeving.

Voor een duppie op de eerste rij

zeurpiet
    8-7-2018

Normaal gesproken ben ik niet echt van het schrijven van reviews... Toch wil ik even reageren op onderstaande slechte reviews. Wij net terug vanuit Stella Maris en gaan aankomend september voor de 4e keer weer terug.

Dit hotel heeft met afstand het beste prijs/kwaliteit verhouding op het eiland ibiza.

Als je zo graag naar een ultra luxe resort wilt gaan, moet je lekker met je kinderen naar Turkije of Egypte gaan.

Ibiza is meer dan alleen Marble Stella Maris. Verwacht niet de luxe van een 5* hotel in Turkije, maar een heerlijk hotel waar je voor weinig geld kan verblijven terwijl je op het eiland IBIZA bent!! Minpunten heeft dit hotel zeker, maar er staat overal duidelijk aangegeven dat er word gewerkt op basis van personal all inclusive.

Als je graag voor een duppie op de eerste rij wilt zitten moet je niet naar Ibiza gaan.

Sant Antoni de Portmany/San Antonio scoort een 7,4 uit 10, op basis van 311 reviews