Sant Antoni de Portmany/San Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Antoni de Portmany/San Antonio voor je op een rij gezet:

hotels Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Reviews over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Fantastisch daar

Janet,
    19-3-2019

Het was een goed hotel ,je werd er goed geholpen als je iets vroeg.

En het hotel ligt gunstig lekker aan de boulevard ,het eten was uit stekend goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super service met extra’s

T. Meij,
    7-1-2019

Wat een geweldig resort. Alles is goed. De service, het eten en de kamers. We reizen de hele wereld over maar dit is super. De extra service voor 16+, zwembad en lounge bedden zonder kinderen, tegen een kleine toeslag...geweldig. Eten is super. Heel veel keuze en voor ieder wat wils. De kamers en de bedden zijn geweldig. We willen niet meer weg. Vriendelijk personeel en service. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeer goed en mooi gelegen.

Johan,
    15-12-2018

Tijdens de laatste week van September waren er voldoende ligbedden.

Mooi uitzicht over de baai. Rustig gelegen op het einde v/d promenade. Maar toch nog op loopafstand v/h centrum.

Eten zeer goed en voldoende keuze.

Kamer voldoende groot. Meeste kamers hebben uitzicht over de baai.

Gereisd met partner in september 2018

Komend jaar zeker weer

Mevr. Kuipers,
    27-11-2018

Een fantastisch hotel. Buiten de stad. Makkelijk bereikbaar. Gemakkelijk met bus of taxi naar bijvoorbeeld san Antoni. Heerlijk en divers eten. Sea en more visrestaurant geweldig voor een klein bedrag extra. Als of je bij een sterren restaurant zit. Met mooi uitzicht over de zee op afstand. Behulpzaam personeel. Alles keurig schoon en onderhouden. Perfect systeem met strandlaken voor 2 dagen. Heel milieu bewust dus.

Ga komend jaar zeker weer

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

Nicole Kreuger,
    27-11-2018

Het is een fijn hotel, de kamer ziet er mooi en schoon uit. Elke dag werd er netjes schoongemaakt en kon je naar wens schone handdoeken krijgen. Ook het eten was heerlijk, genoeg keuze en elke dag weer variatie. Kortom het ontbrak ons aan niks, ook rustig gelegen.

Gereisd met vrienden in juni 2018