Sorteren

hotels Sankt Anton am Arlberg

Reviews over Sankt Anton am Arlberg

Herman Kitzmann
    13-9-2018

Echt een grandioos hotel waar je jezelf nog een meer dan welkome gast waant die in de watten wordt gelegd. We komen hier nu voor het 4e jaar en kunnen dit hotel echt aanbevelen.

Goed verblijf voor ski liefhebbers

Heidi
    15-3-2018

Nette kamers, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, eenvoudige avondmaaltijd, maar saladebuffet maakt alles goed.

Met de skibus of pendelbusje van hotel ben je in een paar minuten bij de gondel en terug.

Genoten!

Marielle
    20-2-2018

Het eten was heel goed en het personeel was zeer gastvrij. Het hotel ligt op loopafstand van de Mooserwirt, voor de piste en het centrum kun je gemakkelijk de gratis skibus of de shuttlebus van het hotel pakken. Zeker een hotel waar ik terug zou komen.

zeer goede ligging

Fantastisch!!

Karin
    5-2-2018

Echt een top hotel!

Super vriendelijke eigenaren en personeel ; niets is ze te veel!!

Prachtige kamers, geweldig eten en een fantastische welmess ruimte!!

Echt niets kunnen verzinnen wat beter zou kunnen!

Omgeving is prachtig, veel wandel paden dichtbij en het dorpje zelf is ook heel gezellig!