Sankt Anton am Arlberg

We hebben een aantal aanbieders voor Sankt Anton am Arlberg voor je op een rij gezet:

hotels Sankt Anton am Arlberg

Reviews over Sankt Anton am Arlberg

• 9Esther Kandt28-10-2019

Één van Oostenrijks beste skigebieden.

Sankt Anton is echt een aanrader hoor als je van een groot en sneeuwzeker skigebied houdt. Ook trouwens als je van aprèsski houdt. We gingen graag naar de welness in het centrum. Je skiet er zo naar toe en daarna pakten we de sauna in het skichalet. We zaten in skichalet Bergspitz. Top staf die alles voor je verzorgt. We hadden wel een keer pech. Het waaide heftig en dan sluiten ze de liften die teveel op de wind liggen. We moesten toen met een bus naar het skichalet. Jammer, maar ook wel verstandig uit veiligheid dat ze hier rekening mee houden. Het is wel je veiligheid.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Roland van Daalen19-10-2019

Een van de mooiste skibestemmingen van Oostenrijk.

Wij vinden Sankt Anton een van de mooiste bestemmingen van Oostenrijk als je gek bent op wintersporten. Sneeuwzeker, goed geprepareerde pistes, gezellig dorp, super apres-ski. We zaten in skichalet Bergspitz, aanrader dit chalet. We waren met het vliegtuig gegaan en daarna hebben we de trein genomen. Dit stopt ook in Sankt Anton en binnen twee minuutjes waren we bij het chalet.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Diana van Eenbergen08-10-2019

Sankt Anton heeft alles wat je wilt...

Sankt Anton heeft voor elk wat wils en op ieder gebied. Het is echt een van de mooiste skigebieden van Oostenrijk. Het dorp is heel gezellig en er is veel horeca en geweldige après-ski. Je zult je niet vervelen hier. Ook een heel sportief en sfeervol dorp. Echt een aanrader en we skiën al heel lang, dus we weten waar we het over hebben. Ook catered skichalet Belmonte was geweldig. Dus op naar St. Anton deze winter.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Marianne Speksnijder17-04-2019

Graag heel snel weer

Was geweldig verzorgd, een aanrader en top locatie!

• 10Cultuur
    • 10Skigebied beginners

• 9Pepijn03-02-2019

Skigebied met alles: offpiste, après-ski, sneeuw!!

Sneeuw kun je niet garanderen zeggen ze. Nou, hier dus wel. Man, oh man, bakken met sneeuw! Maar laat me eerst eens beginnen bij onze aankomst bij Haus Waldheim. Hele gezellige gastheer en genoeg ruimte voor iedereen. Wat ook heel fijn was, was de locker bij de Galzigbahn. Hoef je je skispullen niet rond te slepen elke keer :) Dit skigebied is op en top als je al kunt skiën. Laten we eerlijk zijn... Voor de beginner is het toch te zwaar. Dat vond één van onze vrienden uit. Die Jaap schepte op dat die kon skiën maar werd uiteindelijk onze après-ski verkenner want daar was ie al vroeg te vinden. Van de bekende Mooserwirt en Krazy Kangaruh tot helemaal in Nasserein bij de Keller Bar en Tom Dooley's. Altijd wel een plek voor goeie après-ski!!!! Maar terug naar het skiën... Je kunt ook ongelooflijk goed off piste gaan hier. Mijn favoriete plek was bij Zug. Zeker een aanrader. Dit skigebied, met alles erop en eraan is een dikke 10!!!!

• 9Cultuur
    • 6Skigebied beginners

• 8Sarah K03-02-2019

Genoten

Zorg dat je weet welke buslijn je moet pakken, lopen de berg op is nie leuk haha.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Merel01-02-2019

Super skireis!

Geweldige skireis gehad! Fijne goedgeprepareede pistes en super leuke mogelijkheden voor après-ski. Blauwe pistes zijn soms wat druk en aan het eind van de dag veel heuvels en daarom is het soms slimmer om de rode of zwarte piste te pakken. Aangezien het een groot gebied is, zie je dat ook zeker terug in de liftprijs. Voor een beginnende skiër is het daarom misschien beter om naar een kleiner gebied te gaan. Als je echter lekker veel meters op de piste (of aan de bar) wil maken, dan is dit wel echt een geweldig gebied!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 6Zorg voor natuur

• 9Bas30-01-2019

Geweldig!

Leukste ski gebied waar ik ooit ben geweest. Oostenrijk is sowieso al veel sfeervoller dan Frankrijk naar mijn mening en St. Anton is helemaal fantastisch.

• 9Skigebied gevorderden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Geraldine23-01-2019

Onvergetelijk

Sankt Anton is een sneeuwzeker gebied met prachtige pistes en veel verbindingsmogelijkheden naar andere delen van het gebied. Op en onderaan de pisten bevinden zich verschillende goedbetaalbare restaurantjes voor de lunch of een kopje koffie met een apfelstrudel. Ook zijn er een hoop leuke aprèsski tenten te vinden voor een afzakkertje, met als persoonlijke favorieten de Mooserwirt en Basecamp. Een echte aanrader!

• 9Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 6Skigebied beginners
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Mark Meijer20-01-2019

Kaiserwetter & (apres) ski

Skivakantie met vrienden in Sankt Anton en Ischgl. Klein gezellig pension in het dorp, vlak bij de gondels. Geweldig gebied voor zowel beginners als gevorderden en mooie skiroutes (o.a. Richting Lech). Oud & nieuw gevierd in Ischgl (taxi op en neer met groepje is goed te doen)

• 9Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners