We hebben een aantal aanbieders voor San Zeno di Montagna voor je op een rij gezet:

Reviews over San Zeno di Montagna

Super ! ! Heerlijk ! ! Prachtig ! !

Huub,
    17-5-2018

Zeer mooi verzorgd hotel met een prachtige ligging. Uitzicht over het Gardameer. Eigenaars en personeel supervriendelijk. Niks was hun teveel. Het eten super lekker en meer dan voldoende ! ! Ruim ontbijtbuffet, avondeten steeds de keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten.

Hotel is de ideale uitvalsbasis om de oostkant van het Gardameer te bezoeken. Zeer kort bij (40km) ligt de stad Verona. Fantastisch mooie stad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldige ontdekking, wij gaan terug.

Mathilde D.,
    5-5-2018

Wij vonden het fantastisch. Een heel vriendelijk, mooi hotel met drie parkeerplaatsen. Een hele vriendelijke eigenaresse. Een mooie lounge, eetzaal en bar. Wij hadden een kamer op de tweede verdieping aan de voorkant, dus aan de straat. We hadden een beetje last van he straatlawaai. De kamer is strak, functioneel en degelijk en goed ingericht. Mooie ruime badkamer. Prachtig uitzicht, grote terrassen en ligstoelen in de tuin. We hebben veel gewandeld in de omgeving. Er is ook een buslijn 470 die langs de kleine dorpjes rijdt, zodat je die kan gebruiken om terug te gaan. Het eten was èrg goed.

Gereisd met partner in april 2018

Prima hotel

Familie A.,
    7-9-2017

Prachtig hotel. Geweldige locatie. Ontbijt (buffet) en diner ( salade- en dessertbuffet) prima verzorgd. Wil je als gast graag afgesnauwd worden dan is dit hotel een goede keuze. Maar niet alleen de gasten ook de personeelsleden moesten het bezuren. De eigenaresse zou misschien een cursus klantvriendelijk ondernemen moeten volgen.

Kamer lag boven het terras. Tot na middernacht veel lawaai. Er was volgens eigenaresse geen andere kamer beschikbaar ( volgens ons waren die nog wel beschikbaar).

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische

Marjolein Vrijmoed,
    25-8-2016

Voor heel weinig geld een heerlijke vakantie.

Personeel heel vriendelijk,kamers schoon, om de 2 dagen schoon beddengoed.

Ontbijt was meer dan goed, elke verse broodjes, vers fruit, ruime sortering aan beleg, lekkere warme eitjes, eigenlijk van alles. Diner goed verzorgt al met al prima.

Wij hebben er samen 12 dagen gezeten voor €832,.

De ligging van het hotel is prachtig, ligt ook heel gunstig wat betreft de afstanden naar andere plaatsen.

Binnen zwembad, sauna, bubbelbad, heerlijke ligbedden, genoeg plek buiten om van het zonnetje en het mooie uitzicht op het Gardameer te genieten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima uitvalsbasis voor verkenning van Gardameer

Gezin,
    19-8-2016

Schoon. Aardig avondeten en ontbijt. Leuk zwembadje. Gedateerde inrichting.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016