Sorteren

hotels San Sebastián - Donostia

Reviews over San Sebastián - Donostia

Zeer aparte plek in een kantoorgebouw

Joke
    12-2-2017

In een groot kantoorgebouw is op de 3e verdieping een aantal hele mooie goed ingerichte suites. De ontvangst is erg vriendelijk en de uitleg over sleutels en parkeergarage erg goed. Toen wij er 2 nachten logeerden was het heel rustig. De bedden zijn uitstekend en de badkamer ook. Onder het gebouw is een grote supermarkt.In de kamer is allerlei eetgerei en een Nespresso. Er is een magnetron bij de receptie.Als je op je op privacy gesteld bent een heerlijke plek om te logeren. Het strand is dichtbij en langs een mooie boulevard loop je in een klein halfuur naar het fraaie centrum.

Prima hotel met uitstekende ligging

Tino
    28-9-2015

Prima hotel met zeer goede ligging heel dicht bij Centrum, daarnaast een goede prijs kwaliteit verhouding. Kamer waren best eenvoudig, maar wel erg schoon. Ontbijt was ook goed en best uitgebreid. Enig nadeel is de Wifi, deze werkt heel slecht.

Geweldige ligging

Peter
    7-10-2014

Casa Nicolasa ligt op de 1e verdieping van een groot gebouw aan de rand van het oude centrum van San Seb. Is onlangs geheel gerenoveerd, modern en strak van opzet, veel gebruikmakend van hout. Onze kamer was weliswaar niet groot, maar van alle gemakken voorzien en vooral schoon! Bedden waren prima en ook het sanitair verdient een pluim. Receptie was zeer hulpvaardig en reageerde direct op enkele kleine klachten. gaven veel info over de stad etc. Het pension serveert geen ontbijt, maar je kunt vouchers kopen ad €4,40, waarmee je bij Santana om de hoek een ontbijt kon bestellen ( koffie, sapje en een grote croissant of iets gelijkwaardigs). Vanuit het pension stap je zo de binnenstad in.

Nadeel is de bereikbaarheid per auto vanwege het vele eenrichtingverkeer.

Goed hotel om de stad te verkennen

Rob
    12-11-2013

Hotel ligt buiten het centrum ca. 500 m van het strand en paleis. Als je naar het centrum wilt, is dat een wandelingetje van 20 á 30 minuten langs het prachtige strand.

We verbleven in dit hotel met een grote groep sporters. Ontbijt was redelijk, echter geen eitjes erbij. De kamers waren netjes en niet al te gehorig. Sommige kamers met mooi uitzicht, ander kamers keken uit op een blinde muur. De kamers met 2 persoonsbeden waren aanmerkelijk kleiner dan de kamers met 2 éénpersoonsbedden. Ruime badkamer met bad, toilet en bidet.

Eeen aanrader !

Piere
    10-10-2013

Een heerlijk hotel met perfecte kamers en een mooi uitzicht over de zee en kliffen (zie onze foto's). Het hotel ligt net buiten de stad en heeft een grote gratis parkeerplaats. Met de bus, die voor de deur stopt, ben je snel in het centrum. (wij gingen lopend de heuvel af, kleine moeite en terug met de bus voor 1.60 per ritje) . Het is een familie hotel met zeer vriendelijke mensen. De kamers zijn mooi, goede bedden, schoon en netjes. Goed sanitair. Het ontbijt voor slechts 5 euro is prima. Standaard een croissant met verder keuze uit geroosterd brood, yoghurt koffie, thee Muesli en fruit. De koffie en thee mag je de hele dag gratis schenken ! Al met al een prima hotel voor een zeer redelijke prijs. Wij zijn super tevreden.