Sorteren

hotels San Jose

Reviews over San Jose

fantastisch zou er graag gaan wonen.

paul van den berg
    14-4-2018

bijvoorbeeld niet altijd bang zijn voor wilde dieren zoals een vogelspin,hij doet je geen kwaad en zet dat beestje uit je kamer i.p.v.hem dood te slaan.mijn vriend had plotseling een allergise reactie op gif wat in de hotelkamer was gespoten tegen kakkerlakken.hij moest met soed naar het ziekenhuis,maar de reisleidster vond haar eten belangrijker,dan iemand in shock.ze heeft uiteindelijk een taxi gebeld met veel moeite,anders was mijn vriend dood geweest.pas in panama konden we naar het ziekenhuis op de terugweg naar huis.de vlucht ging ook niet goed ze hebben kerosine geloost na een uur waren we weer in panama,daarna is het goed gegaan met terugvliegen dan.mijn vriend was nog steeds niet in orde.dankzei de reisleidster(onervaren).hoort niet zo te zijn.

hart verwarmend

louise
    2-11-2015

Fijn hotel, doet huislijk aan, zeer vriendelijke bediening, schoon, complex bestaat uit meerdere huizen, op loopafstand van het centrum, uitstekende keuken die een gevarieerd aanbod heeft. Kunnen je ook helpen met het plannen van excursies of je gehele reis plannen. Heeft thermostaat kranen in de badkamer wat je bijna nergens daar tegenkomt!

Goed hotel

Mayke
    28-9-2015

We hebben dit hotel gekozen bij aankomst van onze reis in Costa Rica. Toen we aankwamen stond de shuttle-service (zoals vermeld) niet voor ons klaar. Na een telefoontje met het hotel, en aangegeven te hebben dat we wel degelijk de aankomsttijd hadden doorg gegeven, mochten we op kosten van het hotel een taxi vanaf het vliegveld pakken. Hotel ligt erg centraal in San Jose en is heel netjes, schoon en prima verzorgd. Er is in het hotel niet echt veel te doen. We misten bijvoorbeeld even een zwembad o.i.d. waar we konden bijkomen van de vlucht.

De centrale ligging maakt veel goed. Je bent zo in het "centrum" van San Jose en daardoor ook snel bij leuke restaurantjes e.d.

Wij hebben na de paar bezienswaardigheden een bezoek gebracht aan de "dierentuin" Parc Zoologica". Erg leuk en kleinschalig parkje waar we de dieren hebben gezien die we later in onze reis in het wild hebben gezien.

Ontbijt was erg lekker en afwisselend.

Een erg leuk hotel en goed restaurant

Mario Sanches
    8-12-2014

Het hotel licht in het centrum van de stad, we waren er in het weekend en in alle parkjes was wat te doen. Ons gezin had beide keren keurige kamers erg schoon en goede bedden. De luchthaven taxi was wel fijn we waren nog al moe bij aankomst door vertragingen. De receptionist was uitzonderlijk aardig en heeft ons goed geholpen. GratisiInternet in heel het hotel en zover wij konden zien op alle kamers. We hebben gelunched en 's avonds gegeten in het restaurant er was een barbeque buffet erg lekker.

Midden in centrum is enige pré.

Maarten
    22-7-2014

Het hotel is nodig aan een opknapbeurt toe, met name de badkamers. Er is geen lift, geen airco maar een fan. Veelal geen warm water. Wel gratis WIFI, maar downloaden lukt niet.

Voor één of twee nachten wel te doen.