We hebben een aantal aanbieders voor San Jose voor je op een rij gezet:

Reviews over San Jose

Gezellig simpel hotel

Niki,
    1-12-2018

Gezellig oud pand, veel hout en leuke binnenplaatsjes. Simpel en een beetje gehorig. Pima ontbijt, niet heel uitgebreid. Afstand tot centrum ongeveer 15 minuten lopen, eetgelegenheid wel in de omgeving.

Gereisd met vrienden in november 2017

Onvergetelijke mooie reis,met prachtige natuur,

Riek,
    1-12-2018

We zijn in San Jose, tortuguero ,Guanacasta, Monteverde, Puntarenas, Manual Antonio en Sante Elena geweest

Gereisd met vrienden in januari 2018

fantastisch zou er graag gaan wonen.

paul van den berg,
    14-4-2018

bijvoorbeeld niet altijd bang zijn voor wilde dieren zoals een vogelspin,hij doet je geen kwaad en zet dat beestje uit je kamer i.p.v.hem dood te slaan.mijn vriend had plotseling een allergise reactie op gif wat in de hotelkamer was gespoten tegen kakkerlakken.hij moest met soed naar het ziekenhuis,maar de reisleidster vond haar eten belangrijker,dan iemand in shock.ze heeft uiteindelijk een taxi gebeld met veel moeite,anders was mijn vriend dood geweest.pas in panama konden we naar het ziekenhuis op de terugweg naar huis.de vlucht ging ook niet goed ze hebben kerosine geloost na een uur waren we weer in panama,daarna is het goed gegaan met terugvliegen dan.mijn vriend was nog steeds niet in orde.dankzei de reisleidster(onervaren).hoort niet zo te zijn.

Gereisd met partner in juli 2016

hart verwarmend

louise,
    2-11-2015

Fijn hotel, doet huislijk aan, zeer vriendelijke bediening, schoon, complex bestaat uit meerdere huizen, op loopafstand van het centrum, uitstekende keuken die een gevarieerd aanbod heeft. Kunnen je ook helpen met het plannen van excursies of je gehele reis plannen. Heeft thermostaat kranen in de badkamer wat je bijna nergens daar tegenkomt!

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Goed hotel

Mayke,
    28-9-2015

We hebben dit hotel gekozen bij aankomst van onze reis in Costa Rica. Toen we aankwamen stond de shuttle-service (zoals vermeld) niet voor ons klaar. Na een telefoontje met het hotel, en aangegeven te hebben dat we wel degelijk de aankomsttijd hadden doorg gegeven, mochten we op kosten van het hotel een taxi vanaf het vliegveld pakken. Hotel ligt erg centraal in San Jose en is heel netjes, schoon en prima verzorgd. Er is in het hotel niet echt veel te doen. We misten bijvoorbeeld even een zwembad o.i.d. waar we konden bijkomen van de vlucht.

De centrale ligging maakt veel goed. Je bent zo in het "centrum" van San Jose en daardoor ook snel bij leuke restaurantjes e.d.

Wij hebben na de paar bezienswaardigheden een bezoek gebracht aan de "dierentuin" Parc Zoologica". Erg leuk en kleinschalig parkje waar we de dieren hebben gezien die we later in onze reis in het wild hebben gezien.

Ontbijt was erg lekker en afwisselend.

Gereisd met partner in september 2015