Reviews over San Donato in Fronzano

Hele mooie locatie met prachtig uitzicht.

Fam. Smit,
    2-9-2018

De fattoria is heel mooi en heeft een luxe uitstraling. Wij verbleven in een appartement. De inrichting hiervan was wat minder, vrij klein en donker. Koken is lastig op twee kleine plaatjes. Het eten in het restaurant is lekker, maar wel aan de prijs. De medewerkers bij receptie en restaurant deden hun werk netjes, maar een vriendelijke glimlach was er niet bij.

We keken uit op de manege, waar onze dochter ook een keer heeft paardgereden, erg leuk!

We zijn lek geprikt door de muggen, of dat door de nabijheid van de manege komt?

Het zwembad is zeer mooi en schoon, met voldoende bedjes en stoelen.

De locatie ligt wel afgelegen, je kunt niet even gezellig door een dorpje wandelen, dat vonden wij wel jammer. Natuurlijk zijn we ook naar Florence geweest, ideaal met de trein. Prachtige stad, daar willen we nog wel eens naar terug!

Al met al een mooie locatie met een prachtig uitzicht op de Toscaanse heuvels.

Super, genieten van Toscane.

Bertine,
    25-8-2018

Wij verbleven in het hotel. Prima ruime kamer. Met 3 personen veel ruimte. Heerlijk koele kamer op begane grond. Vanaf je terras zo het zwembad in. Het complex is ruim opgezet. Restaurant en ontbijtbar met fraai uitzicht op de valleien in het Toscaanse landschap. Hierdoor wel wat afgelegen, maar heerlijk rustig. Vanaf treinstation S. Ellero in 20 min. in Florence! Ideaal!

Via een touroperator geboekt, incl. ontbijt en diner. Prima eten en goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Mooi hotel / park

Gezin,
    20-8-2017

Mooi hotel / park met prachtige tuinen, mooie uitzichten en twee heerlijke zwembaden. Elke donderdag is daar een Toscaanse feest avond. Super gezellig en lekker eten.

Prachtige omgeving, mooie sfeer!

Marga,
    15-8-2017

Heerlijk rustig op deze sfeervolle Fattoria! Fijne zwembaden, eenvoudig appartement, lekker restaurant, prachtige omgeving.

Super netjes

Leon,
    15-8-2017

Vriendelijke ontvangst.

Keurig appartement, compleet ingericht en heerlijk dat je bed elke dag wordt opgemaakt. Het terrein is ruim en netjes met aandacht voor details.

Ontbijt en diner ter plaatse vonden wij goed geregeld.

Zwembaden zijn groot, en ondanks dat alle appartementen vol zaten, heerlijk rustig (geen "ligstoelen handdoeken reservering gedrag").

Prima uitvalbasis om Florence te bezoeken (treinstation vlak in de buurt).

Wij zijn 4 dagen geweest en kijken terug op een fijne tijd.