hotels San Antonio

Reviews over San Antonio

goed hotel

fam Schippers,
    28-1-2016

San Antonio is een geweldige stad, heeft een centrum gelegen aan een rondlopend kanalen centrum waar je langs loopt met alleen maar restaurants en terrasjes. Ontzettend gezellig en heerlijk eten. Je kunt er varen, wandelen en uitgebreid winkelen. Je kijkt je ogen uit. We zijn hier 1.5 dag geweest maar mocht gerust iets langer duren. Het hotel was eenvoudig, ruim en schoon. Prima bedden, eenvoudig ontbijtrestaurant en vriendelijke mensen.

Goed hotel, voor een paar dagen .

Jos,
    17-1-2014

Hotel is super netjes en schoon. Zeer vriendelijk personeel.

Perfect hotel om de riverwalk te zien, je kan je auto gratis parkeren en je bent vanaf 5 min lopen van het centrum. Ontbijt is goed maar niet bijzonder.

Uitstekende locatie SanAntonio Center!

robn,
    5-1-2012

Bijna nieuwe locatie, op minuten lopen (!!) van de San Antonio toppers.

Inclusief goede en hele goede restaurants (Zoals Mortons)

Kan je op loopafstand allemaal vinden dus auto laten staan bij hotel.

Super schone kamer die nog steeds als nieuw is. Top bedden zoals in bijna alle Marriott's

Workout room uitstekend en zwembad helemaal top omdat het nog verwarmd is ook! Dus zelfs in December bij 18graden toppie zwemmen.

Ontbijt moet je maar vergeten - heel erg simpel en karig.

Maar ook op 5 minuten lopen de Dennys ;)

Parkeren is wel duur met 22 dollar Valet Parking service. Beter is om de auto zelf op de zelfde parkeerplaats te zetten op nog geen minute van de voordeur! Kost dan 8$ per nacht en 5$ perdag

prima hotel

Mieke,
    27-11-2011

het is een prima hotel. Alles is goed schoon, uitgebreid ontbijt (wel op tijd komen, want ze ruimen al (te) vroeg op). Het zwembad is heerlijk. De kamers zijn ruim.

De ligging is wat minder, je moet zeker een half uur rijden naar downtown S A en ook de restaurants zitten niet naast het hotel.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig, wat een uitzicht en wat een luxe

Col,
    21-12-2010

Geweldig hotel. Met prachtig uitzicht op bovenste verdieping. Heerlijke bedden en heerlijk zwembad. Ook handig de laundry, Starbucks en het feit dat je zo de Riverwalk en the mall op loopt! Parkeren eronder ideaal maar wel prijzig.

Een luxe vertoeven.