Samos-Stad

Reviews over Samos-Stad

Paradijs

w van eenennaam,
    1-12-2018

Fijn Hotel ,prima ligging vlak bij busstation, goed ontbijt en geweldig[personeel met service hoog in het vaandel, prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in juni 2018

Onwijs genoten met mijn vriend!

Inge,
    28-11-2018

Mooi en schoon verblijf met een prachtig uitzicht op zee. (Geef dit wel aan bij het boeken). Vriendelijk personeel. Naar Kokkari zijn we vaak geweest. Geweldig plaatsje met veel restaurants. 15 min met de taxi. Als je een dagje in de buurt van het hotel wil blijven kun je naar het strandje beneden. Stijl stuk naar beneden maar goed te belopen. Wij hebben ook een dag een scooter gehuurd en rond het eiland gereden. Prachtig! Kortom, het was een leuke vakantie.

Geweldig!

Isabel,
    17-11-2018

In de zomervakantie met mijn vriend en vrienden hier twee weken geweest. De mensen van het hotel zijn heel gastvrij, hebben geluisterd naar onze wensen en doen er alles aan om het een zo relaxt mogelijke vakantie te laten zijn. Hotel is erg schoon en in het restaurant kun je heerlijk eten. Ook zijn de kamers mooi en modern ingericht.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Goede locatie, lekker ontbijt en heerlijke bedden!

Kimberly,
    11-11-2018

Samos hotel is prima! Lekker ontbijt en de kamers zien er netjes uit met heerlijke bedden! Niet perse heel nieuw, maar voor Griekse begrippen goed. De airco deed het ook goed en je hebt een lekker terrasje bij je hotelkamer. Op het dak een prima zwembad. Niet perse groot, maar groot genoeg om te kunnen afkoelen. Het personeel is ook vriendelijk. Bij de servicebalie word je goed geholpen als je vragen hebt en het barpersoneel maakt vrijwel altijd gezellig een praatje. ‘s Avonds kun je er ook nog prima zitten voor een afzakkertje, maar als je de drukte op wil zoeken moet je een paar minuutjes lopen naar het plein met allerlei restaurantjes en winkels in de zijstraten. Op de weg daarnaartoe kom je al genoeg goede restaurants tegen. De andere kant op (rechts als je uit het hotel loopt) is Gagou beach,het enige strand op loopafstand met strandbedjes.Dit is iets meer dan een kwartiertje lopen en op de weg hiernaartoe vind je leuke barretjes.

Wuytack,
    2-11-2018

Super verblijf, heel mooi eiland.

Vriendelijke mensen.