hotels Salvador

Reviews over Salvador

prima hotel

cee_lou,
    8-12-2015

Hotel was prima, schoon netjes, kamers erg ruim. ontbijt was heerlijk en mega groot winkelcentrum aan de overkant. ongeveer 20 tot 25 minuten lopen.

prachtige plek

Albert,
    27-6-2014

Hotel ligt op een prima locatie direkt aan de zee.

je voeld je echt thuis ,pousada voor jong en oud

kim adriaensen,
    4-8-2010

een superleuke pousada met een fantastisch team dat perfect met elkaar samenwerkt .

iedereen is heel sympathiek.

zeker een aanrader , dicht bij het strand en het centrum.

heel propere kamers met een heel groot bed dat fantastisch ligt :))

super gewoon!!!

historisch pand

Ronny,
    26-5-2010

Was hier mei 2010 een week en dat was me erg goed bevallen. Mooi 125 jaar oud pand direct aan het strand van Porto da Barra. leuke terasjes, restaurant en barretjes in deze straat en met de bus of taxi in 10 minuten naar Pelourinho. De Amerikaanse eigenaar Brian en zijn personeel zijn erg behulpzaam en geven desgewenst alle informatie/tips waar u om vraagt. De kamers zijn voorzien van alle gemakken zoals airco,kabeltv,frigobarWifi,kluis. goede bedden in mooie koloniale stijl.

Ik ga zeker weer naar hier terug als ik weer naar Salvador ga.

PRACHTIG HOTEL

Francis van Jette,
    25-4-2010

Prachtig hotel gelegen op een 10-tal km van het centrum van Salvador da Bahia (Pelourinho) met een heel mooi zicht op de baai van Salvador. Rijk gevuld ontbijtbuffet. Dakzwemkom want zwemmen is onmogelijk in de oceaan omdat het hotel op een hoogte ligt. Geen cafés/bars en restaurants in de onmiddellijke nabijheid van het hotel.