We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Fantastische vakantie gehad

Bonte,
    11-8-2018

Alles was goed geregeld net hotel lekker gevarieerd eten dicht bij winkels en uitgaangelegenheid animatie overdag voor de kinderen en s avonds voor volwassenen zal er zeker nog een keer terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goed hotel, voor herhaling vatbaar.

Lidwien Jacobs,
    10-8-2018

Goed hotel, ligt op een helling en je moet wel altijd bergop lopen voor de ingang. Voor mensen die slecht ter been zijn kan dit een minpunt zijn.

Lekker eten en goed verzorgd. Ruim aanbod van het ontbijt en avondeten.

'S morgens inderdaad plastic bekertjes voor de fruitsappen maar 's middags en 's avonds glazen. Een fles huiswijn tegen een redelijke prijs.

Goede, gratis wifi in het hele hotel dus ook op de kamer.

Vriendelijk personeel.

Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding

Gaan er zeker nog eens terug

Gereisd met partner in mei 2018

Aanrader! Kijk wel naar de afstand tot het strand.

Annemiek,
    3-7-2018

Het hotel ligt op loopafstand van het strand en buiten het toeristische gedeelte van Salou. Met halfpension heb je een intercontinentaal ontbijt en een diner dat elke avond voldoende variatie biedt. Er wordt veel aandacht besteed aan entertainment voor kinderen en volwassenen. Bij het hotel zit een Spa, met onder anderen een bubbelbad, sauna, zwembad met massage jets. Het is niet heel erg groot, maar wij waren op dat moment de enige bezoekers en hebben ons prima vermaakt. Vanaf het strand gaan bussen naar bijgelegen kustplaatsjes waar ook markten bezocht kunnen worden. Met een speciale buskaart, ben je er voor 1,20 euro per rit. Ook kun je vanuit Salou een boottocht maken of een rit met het toeristische treintje.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Victor,
    24-6-2018

Heerlijk hotel, prima kamer, fijn balkon.

Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goede all-inclusive formule.

Goed en gevarieerd eten, fijne "klaar-terwijl-u-wacht" vlees-afdeling met aardige kok !

Alles netjes schoon.

Gewoon een heerlijke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in mei 2018
    Hotel Direktie, Director de marketing, 5-7-2018

Beste Víctor,

We zijn erg blij om te weten dat al onze diensten naar wens zijn geweest en dat we hebben bijgedragen aan het resultaat van uw vakantie is uitzonderlijk, daarom hopen we u volgend jaar weer bij ons te zien.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten

Het Hotel management

Niet geschikt voor families of jonge stellen!

Margreet,
    12-5-2018

De locatie van het jotel is prima, 3 minuten vanaf het strand, de kamers oké, het buffet voor ontbijt en diner was prima, maar dan beland je ineens met je jonge gezin in een bejaardentehuis. Niet leuk voor jongere mensen. Écht 90% was 70-plus. Misschien in zomervakantie anders, maar absoluut dus geen aanrader voor families, maar ook niet voor mensen < 50 jaar. Personeel spreekt nauwelijks Engels en hierdoor komt dit erg onaardig over.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018