We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

hotels Salou

We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Zeker voor herhaling vatbaar!

Sarah,
    21-10-2018

Fijne ligging en vriendelijk personeel. Het eten was lekker en voor ieder wat wils. Ook het hotel is een mooie accomodatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer goed hotel

Sandra,
    20-10-2018

Perfecte ligging, dichtbij het gezellige centrum en strand. Kamer wat sober maar netjes. Ik miste een koelkastje, waterkoker, verlichting was wat ongezellig en er was maar 1 stoel. En we keken tegen een muur aan. Bedden waren goed. Goed restaurant met gevarieerd en lekker eten. Hygiëne was in het gehele hotel top! Animatie was er een enkele keer maar was zeer matig maar we waren dan ook buiten het hoogseizoen.

Een aanrader. Komen graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Melanie,
    3-10-2018

Wij zaten in het appartementengedeelte. Appartementen ruim genoeg en ogen schoon. Het eten is oké, prima prijs-kwaliteitverhouding. Gezellige winkeltjes en boulevard. Even met de bus naar Cambrile voor de markt op woensdag is de moeite. Kortom, voor deze (lage) prijs een prima vakantie en nog lekker warm (vertrek 4 oktober).

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Marion,
    8-9-2018

Heel goed en fijn hotel goed eten mooie kamers goed schoon vriendelijk personeel in een woord een fantastische vakantie

Gereisd met partner in september 2018

het was weer een goeie vakantie

van ooijen,
    6-8-2018

we komen al 3 x in dit hotel ..super schoon meeste wel gezellig personeel niet allemaal ..de vrouw die over dag in de buitenbar staat kan beter weg blijven en het meisje in de ijsco kar pfff wat een sagerijn zeg ..het is alleen jammer dat je dit jaar alles appart moest betalen zoals tafeltennis gewoon tennis binnen bad enz ..ik vindt als je all in boekt mag dat er wel bij zitten voor de prijs we moesten toch 3000 euro betalen ..jammer dat dat nu allemaal anders is ..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018