We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Geweldig

Bram,
    13-2-2019

Was echt top! Eten was heel goed, zwembad fijn, personeel vriendelijk.

Goede ligging, vlakbij centrum en zwembad. Zeker aan te raden.

Gereisd met vrienden in juli 2017
    Iraima Carceller Nogues, directora, 15-2-2019

Beste Gasten,

Ten eerste wil u bedanken voor het delen van uw mening met andere reizigers op Zoover.

Voor ons is de mening van onze gasten heel belangrijk.

Vriendelijke groeten uit H10 Vintage Salou

Prima voor een lastminute maar te massaal

Fam. Plat,
    29-11-2018

Kamer oké, beetje donker aan onze kant en geen zon op het balkon, wat in oktober wel lekker zou zijn. Schoonmaak prima! Uitgebreid ontbijt maar wel massaal. Mooi zwembad. Kwartiertje lopen naar strand en centrum.

Ongezellige bar. Alles is massaal en nogal onpersoonlijk en kil. Leuk met kleine kinderen denk ik want die hebben daar alle ruimte.

Gereisd met partner in oktober 2018

middelmatig

Both/Bodde,
    22-11-2018

Ik vond het tegen vallen voor een h10 hotel.kamer klein maar wel schoon.restaurant ongezellig kon niet buiten zitten.onbijt was goed maar je moest zelf je tafel dekken en er stonden zelfs geen koffiekopjes.Allemaal oude mensen dus niet leuk als je wat jonger ben.Stijf het lijkt wel een verzorgingstehuis.

beneden is het wel mooi gerestaureerd.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Salou vrienden,
    10-11-2018

Het hotel is perfect mooie kamer gezellige lounge alleen s avonds de eetzaal een grote chaos tafel werden niet af geruimd alles stond vol we hebben er de andere dag iets van gezegd toen kregen we te horen dat het aan ons lag ik zou niet weten waarom want we hebben tot half negen gewacht om te kunnen gaan eten we zeiden je Hebrew te weinig personeel daar staan.

en we komen niet meer hier naar toe toen kregen we als antwoord geef niet er komen toch mensen genoeg dit zei de directrice dus dat wordt weer wel Salou maar niet meer Las Vegas

Gereisd met vrienden in september 2018

fantastisch echt een aanrader!

larisse,
    30-10-2018

goede bedden, bad en douche, zwembad, bubbelbad. echt goed eten en betaalbaar drinken. goede service meestal rustig hotel. supermarkt en bushalte dichtbij. strand op loop afstand. zeer mooi, verzorgd en netjes hotel!

Gereisd met partner in september 2018