Salalah

hotels in Salalah

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Salalah

Reviews over Salalah

• 8Cindy08-12-2013

Ga in het Khareef seizoen.

Het hoogseizoen is tijdens Khareef seizoen, de moesson. Terwijl je in andere delen van de wereld juist het regenseizoen zou vermijden, is het in Salalah de beste periode omdat het dan iets koeler is, en alles mooi groen met prachtige watervallen. Het is dus ook een druk seizoen, waarin veel Omani, en inwoners van omliggende landen hier vakantie vieren. Oman heeft grote plannen (of beter gezegd dromen, de toekomst zal het uitwijzen) voor dit gebied. Er gaan nu al charters vanuit Scandinavie en Duitsland naar Salalah. Naar mijn mening heeft het gebied niet genoeg te bieden voor een verblijf van 1-2 weken, maar dit is misschien persoonlijk. Een verlenging op een rondreis door Oman (Muscat,Nizwa etc) is wel erg leuk. Tijdens excursies door het gebied zagen we wadis, mooie natuur, veel kamelen, tombe van Job, en zelfs dolfijnen,schildpadden en een haai (gezien vanaf een klif). Als je de tijd en geld hebt, voeg dit gebied zeker toe aan je route door Oman!

• 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in november 2013

• 8Reshmie11-07-2011

Wonderful

Masqat sinds 1970 bereikbaar voor buitenwereled. Prachtig groeit snel, heeft prachtige cultuur

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

januari 2011

• 7Hetty05-05-2009

Prachtige stranden in een tropische setting

Salalah ligt in het zuiden van Oman. Het is omringt door bergen en heeft een prachtige blauwe zee en witte zandstranden. Het tropische klimaat is anders dan in de rest van Oman waar het overwergend droog en woestijnachtig is. Je kunt hier relaxen aan het strand maar ook de unieke zuid-Omaanse cultuur opsnuiven. Het is een prima locatie om met jonge kinderen te komen.

• 3Uitgaanslevenn

mei 2009