hotels in Sal Rei

hotels Sal Rei

We hebben een aantal aanbieders voor Sal Rei voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Sal Rei

Reviews over Sal Rei

• 4mia14-03-2020

nooit boeken

Vilas Mar Chaves Boa Vista

Huisje villa met 2 slaapkamers voldeed niet aan de beschrijving het huisje is ongeschikt voor de verhuur die mooie fotos op site kloppen niet geen woonkamer niet vrijstaand 4 appartementjes naast elkaar geen kluis bijna geen kookspullen geen broodrooster koffie en thee zetten op de vloer geen eet tafel binnen, eten op bed naast de keuken douch gordijnen kwamen naar beneden' laatste controle brandblussers 1 januari 1999 volgens ons sinds die tijd ook nergens meer onderhoud aan gepleegd een complex met heel veel niet afgebouwde huisjes en huisjes in verval. restaurant gesloten en vervallen

ADVIES BETAAL HIER ACHTERAF ALS JE ONDANKS ONZE WAARSCHUWING TOCH IETS HEBT

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in maart 2020

• 9rudy berghmans16-02-2020

Voor de derde keer !

Onze vakantie was voor de derde maal in 10 maanden tijd weeral TOP. Bekijk de eerdere review van april 2019 en juli 2019. Weer een mail gestuurd voor dezelfde kamer en wederom gekregen. Elke keer komen we ontspannen en relaxt terug. Wij keren weer terug in juli 2020.

• 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Ronny23-01-2020

Leuk je moet het het eens zien !!

Bezoek aan Sal Rei,kleurrijk en klein dorp met een apotheek,bankkantoor,restaurant.Een vismijn niet groot het is klein maar leuk.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 6Gavyn05-11-2019

Leuk om er geweest te zijn

Kleine plaats. Leuk, om gezien te hebben, maar daar blijft het bij. Ga er met de taxi naar toe en kom te voet via het strand terug, dan heb je de wind van achteren. Dit i.v.m. wind en stuifzand in je ogen. Neem schoolspulletjes mee en deel het uit in een klein schooltje, achter de blauwe kerk. ( elke taxi chauffeur weet waar het is ) Je mag het van het hoofd zelf in de klas uit delen. Ze zijn er ontzettend blij mee.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Mien25-06-2019

Leuk maar verwacht er niet teveel van.

Klein kneuterig dorpje. Met wat kraampjes en een café. Leuk om naar toe te wandelen langs de zee.

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2018

• 7desiree21-04-2019

triest maar in opbouw

in tegenstelling met sal is dit nu nog een troosteloosdorpje, de ezels en koeien lopen los door de straten, armoedig , maar de kinderen spelen met zoveel plezier op het strand, en er wordt hard gebouwd. wij namen spullen mee voor de kinderen, schoolspullen, volgende keer nemen we ook kleding mee. we gaven dat aan kai van caokai en natasja wust. je vind informatie op de fb pagina van het hotel. Op sal is het fleuriger en zijn ze al verder, wij gingen hierheen voor de bultruggen en dat was super.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Marjolein15-04-2019

Volgend jaar weer........?

Accomodatie 'Ca Bonita' kun je het best , en veel goedkoper, gewoon via allerlei sites boeken en dan een aparte vlucht nemen, Echt een plek en een eiland voor een weekje in de wintermaanden met zon, zee, strand, lezen en lekker vis eten. De Gastvrouw in Ca bonita is geweldig en doet alles om het je naar de zin te maken. Appartementen zijn erg ruim/ rustig en vlak bij het strand.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in november 2018

• 7Ard17-03-2019

Mwahh

Weinig bijzonders. Veel straat verkopers die je in de winkel willen hebben. Irritant

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2019

• 7M.H.-v.A.17-12-2018

Heerlijk voor een weekje actief

Goed hotel (ouril hotel agueda), vlakbij het centrum van Sal Rei. Leuke excursies gedaan met lokale gids waardoor je ook de leuke restaurantjes weet te vinden. Niet erg toeristisch, maar daar houden we wel van. Een dagtocht met een quad is zeker aan te raden. Houd er wel rekening mee dat er nauwelijks bewegwijzering is.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2018

• 6Ruud Post13-09-2018

De tijd staat stil hier!

Sal Rei is een arme plaats, iets anders als wat de naam betekend (zoute koning). Op zich best een bezoekje waard, let op veel bedelende kinderen en Afrikanen die je hun toko in willen trekken. Dit zullen de kaapverdianen bijna nooit doen. Wel blij dat ik er geweest ben en het gezien heb.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur