Sahl Hasheesh

Dagen regen000010000000

Reviews over Sahl Hasheesh

• 9Katarzyna30-08-2018

piekne miejsce ,piekny hotel

Wspaniała atmosfera panujaca w hotelu.Bardzo miła ,uprzejma obsługa.Teren hotelu bardzo zadbany .Wspaniałe animacje przy plaży w czasie Naszego pobytu.Tropitel Hasheesh robi wrażenie na 5+!!!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

augustus 2018

• 7Guido Smeets21-12-2017

Heel goed

Sal Hasheesh is een bestemming voor wie rust zoekt . Geen winkeltjes of terrasjes, maar wel een mooi wandelpad langs het mooie strand .

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in november 2017

• 8Monique05-07-2017

Geweldig!

Alles was geweldig, eten, fantastische service, aardig en behulpzaam personeel. Prachtige zwembaden en een deel adults only. Erg fijn op het strand zonder gillende kinderen. Maar ook voor kinderen is er genoeg te doen zagen wij. Als je hier iets mist dan ligt dat echt alleen aan jezelf! Personeel the baron komplimenten voor dit geweldige hotel.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7lisanne20-02-2017

Omgeving nee , maar hotel goed!

Wij zaten in het hotel premier le reve! heerlijk rustig resort ( niet groot ) ook niet veel vertier maar voor iemand die rust zoek echt fantastisch hotel.Aardig personeel ( te aardig soms ) erg goed eten en netjes verzorgd en warm en heel gevarieerd! ster waardig eten, drankjes niet onze smaak.. maar vele andere vonden het lekker:)

Sahl hasheesch: stelt niet zoveel voor.is eigenlijk niets te doen een enkel winkeltje en dan houd het op ( athans in 2015 ) de hotels die er staan zijn mooi en het water prachtig! als je enkel gaat voor de rust en niet van drukte houd is het prima wij persoonlijk houden ook van rust maar vonden het ietst te stil. een boulevard misten we stiekum wel een beetje. een wandelingetje daar is er niet echt bij.. Wel konden we Exursies boeken. We hebben een boottocht gedaan met snorkelen en dolfijnen spotten, leuk voor een xtje van het resort af te gaan Verdere exursies waren echt te duur, denk daarbij aan bedragen boven de 100 euro. ( of te lange reisduur met bus ( dacht 6 uur ) of binnenlandse vlucht ) om echt egypte te snuiven zit je in sahl hasheesh niet op de juiste plek,

We hebben een heerljke vakantie gehad daar in een heerlijk hotel maar voor de volgende x voor ons toch een andere plek:) waar het toch iets minder stil is en net ietsje meer te zien is.

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in september 2015

• 2Shirley30-01-2017

rustig gebied

Rustig gebied, beveiligde wijk wat ook wel weer angstig is met al die militairen en tankwagens en controlle posten.

Er is geen club/disco. Geen cultuur te snuiven. In de omgeving en sfeer us niets te doen.

Ongeveer 20 hotels in aanbouw waar ze abrubt mee zijn gestopt om te bouwen.

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met partner in januari 2017

• 10J.B. Buvik24-01-2017

All staff are pleasant

Staff in the reception, baby in lobby lounge/ Bar area very nice person, all servants in the red sea restaurant ,pleasant staff near the pool. Overall satisfied with the stay 10/10 completely satisfied,, we would like to recommend the sea horse riding instead of taking customers to Hurghada for a ride, sea horse is very good stall. Food quality, and service 10/10 healthclub and teensclub somehow satisfied wifi connection somehowt satisfied Housekeeping service timming somehow satisfied cleanliness of the Room very satisfied.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Joke Smith07-01-2017

Egypte en de Rode Zee

Vanuit ons heerlijke hotel Premier La Reve kan je op een lange boulevard langs de Rode zee lopen, fietsen of met een electrische karretje. Een hele leuke ervaring. Onderweg een soort nagebouwde cultuur ervaring. Aan het einde de zonsondergang ervaren of iets drinken.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jana28-12-2016

Schöner Urlaubsort etwas abseits

Neuer Urlaubsort der gut gepflegt ist.

• 7Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in april 2016

• 10sidler07-09-2016

zweites zuhause

dieses hotel ist einfach perfekt, man fühlt sich gleich zu hause, die freundlichkeit des ganzen teams und der leitung sind einfach super.das meer ist gut über einen steg zu erreichen und dort fängt der traum an, ein tolles hausriff das zum schnorcheln einläd. das essen in allen restaurant ist sehr abwechslungsreich schön präsentiert und es wird immer wieder nachgefühlt. die anlage ist wie die pool sehr schön uns sauber. faszit. einfach ein tolles hotel wir kommen wieder.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10sidler21-08-2016

immer wieder

dieses hotel ist einfach eine klasse für sich. die ganze atmosphäre die leute von reiniger bis zum manager alles super nette leute. das essen einfach genial, abwechslungsreich super frisch zubereitet, die pools sind einfach sauber und schön das salzwasserpool ist genial. ich kann einfach nur sagen ein tolles hotel für ruhe suchendee, leichte animation nicht aufdringlich. mann fühlt sich wirklich zuhause.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

10 van de 179 reviews gezien