Sahl Hasheesh

We hebben een aantal aanbieders voor Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

Reviews over Sahl Hasheesh

Fantastisch, meteen weer boeken voor volgende keer

Marja,
    17-2-2019

We hebben enorm genoten, wat een prachtig complex. Niet geschikt voor kinderen en mensen die moeilijk te been zijn! Overal waar je zit of staat kijk je over de prachtige zee, zelfs onder de douche nog zeezicht. Het eten is ontzettend goed, smaakvol, vers bereid, divers. Het nieuwe restaurant Citadel is net wat stijlvoller als het oude, maar we gingen afwisselend in beide eten. Veel afwisseling in vlees, ter plekke bereid en veel vers fruit, verse sapjes. En dan de nagerechtjes, jammie...Ook in BuddaBudda gegeten, sushi was heerlijk, wat een prachtig mooi tempel, 1x per verblijf all in. De kamers zijn super groot, allen zeezicht, onze kamer wat verouderd, maar heerlijke bedden. Ze zijn druk aan het renoveren, merk je niks van. Gebouw 4 heeft al gerenoveerde kamers. Wat een strand 1,6 km lang, je kunt er fantastisch snorkelen, twee lagunes. Zwembaden verwarmd, boven een deel met allemaal jacuzzi’s. Dit verdiend een dikke 10!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Schitterend hotel en accommodatie!

Gil Claes,
    7-2-2019

Bestaat het paradijs.. ja het bestaat! In Baron Palace !!! Bij aankomst wordt je onmiddellijk verwelkomd door Samir aan de receptie, hij behandelt je als een gast die er al jaren kind aan huis is! Een hele mooie en rustige kamer gekregen in het adult only gedeelte. Een fruitmand en leuke, mooie versnaperingen.Wat een pracht straalt dit hotel uit, heel mooi gelegen in een baai, met een prachtig panorama over de Rode Zee. Mooi, prima, kilometerslang wandelpad langs het strand. Mooie, verzorgde tuinen in een bloemenpracht, en alles zo mooi onderhouden! Het personeel: van tuinmannen, beach boys, maître d’hotels, obers, kamerpersoneel, kortom iedereen zo vriendelijk en behulpzaam (met of zonder fooien). En dan de “gast relation”, nooit meegemaakt: ultra lieve meisjes, die alles bewerkstelligen om je vakantie dat extra zetje te geven. We zijn 1 dag ziek geweest, en de opbeurende telefoontjes en de bezorgdheid achteraf....schitterende dienst!

Een Droom!!

Jolande,
    2-2-2019

Premier le reve is een aanrader . Binnenkort onze 10 de keer. Thuiskomen.

Elke keer de dagen aftellen om te gaan .Thuiskomen en weer terug willen.

Premier le Reve staat voor mooie schone kamers, geweldige a la carte restaurants, goed buffet restaurant. Fijn zwembad met fijne ligbedden. Vriendelijk personeel . Elke vakantie weer een fijne ervaring!!

fantastisch, zeker doen.

BERNARD STEVELINCK,
    2-2-2019

aanrader, vriendelijke mensen. eten gevarieerd. 7 thema restaurants.

warm zwembad, temperatuur 35°

grote gezellige kamer

Gereisd met partner in januari 2019

Lawaai van de maai machine 😭

Post,
    17-12-2018

Veel lawaai van de grasmaai machine

Toch dit jaar handdoek leggen bij het zwembad

De zee is alleen bereikbaar via een lange loop pier

Animatie is niet veel bijzonders

Heerlijk rustig

Goede hygiëne