Reviews over Sagres

Goed gelegen

Sven
    23-5-2017

Goeie locatie en lekkere ruime appartementen met alle voorzieningen die je nodig hebt.

Fantastische ligging

Reha
    20-10-2015

Deze pousada heeft welliswaar geen geschiedenis maar maar hij ligt echt prachtig op een klif. Cabo Sao de Vicente is dichtbij.

Sagres zelf is geen bruisend stadje maar er zijn genoeg restaurants.

Voor golfsurfers een ideale plek.

Fantastisch, super service

Marjolein
    30-7-2015

Heel mooi appartement. Ruim, schoon, luxe, goede bedden. Uiterst vriendelijke en kundige receptie medewerkers - 24 uur per dag bezetting. Schoonmaak uitmuntend. Fijn zwembad.

Een echte aanrader!

mooi resort voor gezin!!

dianabuskens
    9-8-2013

In juli/augustus geweest met gezin. zaten in een bayhouse en dit is echt super luxe met alles erop en eraan. wij maakten gebruik van half pensioen en daardoor is je vakantie echt compleet. eten echt super, ontbijt echt iets om iedere ochtend naar uit te kijken. voor de kinderen in ieder restaurant een apart hoekje waar ze konden kleuren en bouwen. personeel super lief voor de kinderen, ze deden echt alles om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen! Wij vonden het alleen jammer dat als je op het strand op een bedje wilden gaan liggen hiervoor nog extra moest bij betalen, dit had wat ons betreft in de prijs mogen zitten, die best behoorlijk is..... maar dan krijg je er wel heel wat voor terug!! wellicht dat we hier in de toekomst nog eens naar terug gaan!!

Heerlijk even weg

Tessa aan de Stegge
    25-6-2013

Martinhal is de perfecte plek om tot rust te komen en te genieten van de omliggende natuur. Het ligt midden in een National Park waar we hebben gewandeld en gefietst. Mijn favoriet was de Spa waar ze heerlijke behandelingen geven!