Reviews over Safaga

Daisy,
    12-11-2018

Super fijn kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel en lekker eten. Een heerlijk zwembad om na een dag duiken nog te relaxen met een hapje en een drankje. Geweldige duikstekken en een fijne boot met een crew die alles voor je doen. Een fijne plek om een geweldige duikvakantie te houden.

Zeker voor herhaling vatbaar

Faes Ludo,
    4-11-2018

Wij zijn met een groep van 25 personen naar Nemo Hotel geweest voor een duikreis. Via mondreclame hadden wij niets anders dan lof gehoord over het hotel. En na onze reis kunnen wij dit alleen maar beamen. De eigenaars Sofie en Bert en hun team zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Het hotel is basic maar alles is zeer netjes, lekker eten en het duikcentrum is zeer goed georganiseerd. Na een duik kan je lekker nababbelen in de leuke beachbar. En op op het einde van de dag kan je lekker en gezellig dineren op de 4e verdieping met een prachtig zicht op de Rode Zee. Dat alles is toch hetgeen een duiker nodig heeft. Is er een probleem dan wordt dit ook onmiddellijk aangepakt en opgelost.

Uit naam van alle reizigers van duikschool Antwerp Wet Wheels wil ik Sofie, Bert en hun gans team hartelijk danken voor de prachtige week bij jullie. Doe zo verder.

Besluit : met zen allen naar Nemo Dive Hotel

Zeker een aanrader

Van mechelen Viki,
    27-9-2018

Het ideale hotel voor duikers!

Mooie duikplekken, een fantastische boot met een zeer behulpzame crew.

Kortom een Super hotel

Heerlijk resort met geweldige service

Fam. de Jong,
    5-9-2018

Wat een prachtig resort midden in de woestijn. Goede ruime kamers, ruime badkamer, voldoende kastruimte. Resort is groen en zeer goed onderhouden. De prachtige bouganville maakt het geheel af. De wijn was zelfs redelijk tot goed. Heb dat echt wel veel slechter getroffen. De coctails waren iedere keer weer een verrassing en het eten was gewoon goed. Voor buffet zelfs heel goed. Hebben echt smakelijk gegeten.

Laat je goed informeren voordat je een resort reserveert. Dat voorkomt veel teleurstelling. Wij hebben echt genoten.

De ligging krijgt een 8 omdat het aan een prachtig huisrif ligt, je kunt suppen (paddle), kanoën en surfen (voor beginner). Om te gaan winkelen is dit resort niet geschikt.

Super plek voor een mooie duikvakantie

Mebius,
    12-8-2018

Perfect Hotel voor een mooie duikvakantie.

Om te duiken moet je wel elke dag met de boot mee willen. Maar dan kom je ook op super mooie locaties. Na het duiken terug naar het hotel en een lekkere frisse duik in in het zwembad. Dan ff luieren bij het zwembad of op het het prive strand onder het genot van een cocktail of een drankje. Alle zeer betaalbaar. Ik moest na 7 dagen € 70 drank afrekenen incl diverse rondjes.

Eten op de boot gewoon goed verzorgd elke dag wat anders, eten in het hotel ook erg lekker alles al incl. Omdat het hotel gerund word door een Belgische Nederlands stel zijn de invloeden in de keuken merkbaar. Ik heb zelfs een dag peen en ui met een balletje gegeten en deze was top. Je kunt natuurlijk ook nog ergens anders uit kiezen.

Kom je met gezin en ga je niet duiken hou er dan wel rekening mee dat het geen Hurgada is. S, avonds niet een wandelingetje langs de winkels. Wel zijn er verschillende excursies.