Sorteren

Reviews over Safaga

Zeker een aanrader

Van mechelen Viki
    27-9-2018

Het ideale hotel voor duikers!

Mooie duikplekken, een fantastische boot met een zeer behulpzame crew.

Kortom een Super hotel

Heerlijk resort met geweldige service

Fam. de Jong
    5-9-2018

Wat een prachtig resort midden in de woestijn. Goede ruime kamers, ruime badkamer, voldoende kastruimte. Resort is groen en zeer goed onderhouden. De prachtige bouganville maakt het geheel af. De wijn was zelfs redelijk tot goed. Heb dat echt wel veel slechter getroffen. De coctails waren iedere keer weer een verrassing en het eten was gewoon goed. Voor buffet zelfs heel goed. Hebben echt smakelijk gegeten.

Laat je goed informeren voordat je een resort reserveert. Dat voorkomt veel teleurstelling. Wij hebben echt genoten.

De ligging krijgt een 8 omdat het aan een prachtig huisrif ligt, je kunt suppen (paddle), kanoën en surfen (voor beginner). Om te gaan winkelen is dit resort niet geschikt.

Super plek voor een mooie duikvakantie

Mebius
    12-8-2018

Perfect Hotel voor een mooie duikvakantie.

Om te duiken moet je wel elke dag met de boot mee willen. Maar dan kom je ook op super mooie locaties. Na het duiken terug naar het hotel en een lekkere frisse duik in in het zwembad. Dan ff luieren bij het zwembad of op het het prive strand onder het genot van een cocktail of een drankje. Alle zeer betaalbaar. Ik moest na 7 dagen € 70 drank afrekenen incl diverse rondjes.

Eten op de boot gewoon goed verzorgd elke dag wat anders, eten in het hotel ook erg lekker alles al incl. Omdat het hotel gerund word door een Belgische Nederlands stel zijn de invloeden in de keuken merkbaar. Ik heb zelfs een dag peen en ui met een balletje gegeten en deze was top. Je kunt natuurlijk ook nog ergens anders uit kiezen.

Kom je met gezin en ga je niet duiken hou er dan wel rekening mee dat het geen Hurgada is. S, avonds niet een wandelingetje langs de winkels. Wel zijn er verschillende excursies.

Aanrader

Jacqueline Beulink
    1-4-2018

Mooi en kleinschalig complex,heel rustig gelegen.Prachtige tuin,ruime kamers en uitstekende maaltijden.Voor diegene die Hurghada te druk en commerciël vinden een uitstekend alternatief!

Blijft ons nummer 1 Hotel..

Fam. Van vooren
    26-3-2018

Alles was super ...

Het eten zeer lekker ...

Zeer vriendelijk personeel zoals altijd..

Ruime keuze animatie..

Supermooi rif

mooie Lagune

Jammer dat sommige de ligging maar 4 of 5 geven ,dit zou het percentage van het hotel nog meer laten scoren. Tenslotte weet je van tevoren dat het hotel afgelegen ligt toch?

In november gaan wij terug..

This is my second home..

Love it.. xxxxx