Sorteren

Reviews over Saas Grund

Zeker aan te bevelen.

Ada en Nellie
    23-8-2018

De eigenaar Freddie heeft samen met het hotelpersoneel een hoge gunfactor. De gastvrijheid in combinatie met de prima keuken (met hulp van Kees: och voor een paar muntjes :-) en een schone kamer doen ons met veel plezier terugkijken op deze reis. Onze kamer was aan de kleine kant en we hebben de (lege) koffers op ons balkon gezet. Maar voor ons geen punt. Staat veel tegenover.

Goed hotel, vriendelijk onthaal, zeer goed ontbijt

Lodewijk
    11-8-2018

Het hotel licht aan de ingang van het dorp om iets te kopen moet je een 15 minuten lopen. De kamer is eenvoudig van alles voorzien en proper. Het ontbijt is heel uitgebreid keuze genoeg en verzorgd ook koffie is vers gemalen. Het hotel geeft ook een burgerpass zodat alle kabelbanen en lokale bussen gratis kan nemen. (met een uitzondering daar moet je het laatste traject bij betalen. )

ooit weer naar zwitserland dan naar Azalea

peters
    27-7-2018

wij waren voor de tweede keer met reisorganistie bij Azalea

2 x perfect bij Azalea kamers oke en bediening perfect , eten lekker!

heb niks wat ik niet goed vond wij hebben genoten

Ideale uitvalsbasis om te wandelen

Cornette Johan
    25-8-2017

Vriendelijk onthaal met direct alle nuttige info. Maaltijden zijn streekgebonden, heel lekker en met zorg gepresenteerd. Bij het verblijf is een pas voor openbaar vervoer en skiliften in het volledig Saastal inbegrepen.Net tegenover hotel is er een bushalte. Geen opmerkingen qua hygiëne.

Tip voor de huisvrouw: misschien eens een roereitje of een spiegeleitje voorzien. Anders is alles voor ontbijt voorzien.

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel.

Astrid
    20-3-2017

Goed hotel met 4 gangendiner. Geen keuze, maar prima.

Aan de hoofdweg met bus op loopafstand en dichtbij de gondellift van Saas Grund.

Kamers schoon en netjes met balkonnetje.

Personeel toegankelijk en vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar.