Sorteren

Reviews over Saas Grund

Geweldig

Lydia Lardinois
    24-2-2018

Een geweldige reis en Hotel Azalea was ook TOP.

leuk verblijf

Rob en Gerda
    11-2-2018

We verbleven hier 5 dagen met een georganiseerde busreis. Ontvangst was hartelijk.

We hadden een gerenoveerde kamer, zeer ruim, goede bedden en een uitstekende badkamer.

Ontbijtbuffet was eenvoudig maar voldoende. Diner was zeer goed, maar wel erg op de nederlandse keuken gebaseerd.

Een verblijf om aan te bevelen.

Ideale uitvalsbasis om te wandelen

Cornette Johan
    25-8-2017

Vriendelijk onthaal met direct alle nuttige info. Maaltijden zijn streekgebonden, heel lekker en met zorg gepresenteerd. Bij het verblijf is een pas voor openbaar vervoer en skiliften in het volledig Saastal inbegrepen.Net tegenover hotel is er een bushalte. Geen opmerkingen qua hygiëne.

Tip voor de huisvrouw: misschien eens een roereitje of een spiegeleitje voorzien. Anders is alles voor ontbijt voorzien.

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel.

Astrid
    20-3-2017

Goed hotel met 4 gangendiner. Geen keuze, maar prima.

Aan de hoofdweg met bus op loopafstand en dichtbij de gondellift van Saas Grund.

Kamers schoon en netjes met balkonnetje.

Personeel toegankelijk en vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar.

Eenvoudig maar goed hotel! Prima verzorging

Marion
    22-10-2016

Saas Grund is een heerlijke plaats. Dit hotel ligt prima t.o.v lift en bus

Saas Grund scoort een 8,5 uit 10, op basis van 101 reviews