Reviews over Saas Grund

Zeker aan te bevelen.

Ada en Nellie,
    23-8-2018

De eigenaar Freddie heeft samen met het hotelpersoneel een hoge gunfactor. De gastvrijheid in combinatie met de prima keuken (met hulp van Kees: och voor een paar muntjes :-) en een schone kamer doen ons met veel plezier terugkijken op deze reis. Onze kamer was aan de kleine kant en we hebben de (lege) koffers op ons balkon gezet. Maar voor ons geen punt. Staat veel tegenover.

kleinschalig pension met betrokken gastvrouw.

Eddie,
    11-8-2018

inclusief sommercard. Schone kamers. Een betrokken gastvrouw. Zowel ontbijt als diner van goede kwaliteit. Was onze tweede bezoek en voelde als thuis komen.

Uitstekende WiFi. Goede douche.

Als ik al een minpunt moet benoemen dan is dat de grootte van de kamer.

Goed hotel, vriendelijk onthaal, zeer goed ontbijt

Lodewijk,
    11-8-2018

Het hotel licht aan de ingang van het dorp om iets te kopen moet je een 15 minuten lopen. De kamer is eenvoudig van alles voorzien en proper. Het ontbijt is heel uitgebreid keuze genoeg en verzorgd ook koffie is vers gemalen. Het hotel geeft ook een burgerpass zodat alle kabelbanen en lokale bussen gratis kan nemen. (met een uitzondering daar moet je het laatste traject bij betalen. )

ooit weer naar zwitserland dan naar Azalea

peters,
    27-7-2018

wij waren voor de tweede keer met reisorganistie bij Azalea

2 x perfect bij Azalea kamers oke en bediening perfect , eten lekker!

heb niks wat ik niet goed vond wij hebben genoten

vakantie in Saas Grund bij pension Heino was fanta

Desiree Huisman,
    10-7-2018

We hebben een fantastische tijd gehad in pension Heino. De kamer was prima, schoon en praktisch ingericht.Het ontbijt en het diner heel goed en gevarieerd.Golda zorgde voor een gemoedelijke sfeer en was heel meedenkend.In de naaste omgeving zijn er talloze wandelingen, we konden de auto laten staan want de gratis burgerpass geeft je toegang tot de bus en kabelbanen. De omgeving is prachtig, je hebt regelmatig het gevoel dat je in een ansichtkaart loopt.