Sorteren

hotels Sa Coma

Reviews over Sa Coma

Een heerlijk hotel! Echt een aanrader.

Moniek
    23-6-2018

Wat een fijn hotel! De plaats Sa Coma is erg fijn; gezellig druk met genoeg winkels en horeca, maar niet zo'n massatoerisme zoals vele andere plaatsen op Mallorca. Wij zaten aan de straatkant en dat viel bij aankomst tegen, maar eigenlijk was het heel fijn. 's avonds konden we meegenieten van de live muziek van de bar aan de overkant van de straat en als we de schuifdeur dicht deden, was niks meer van de muziek te horen. Basic kamer. Super schone kamers. Jammer dat er geen waterkoker was. Enige nadeel was dat de kamers erg gehorig zijn. Je kunt echt pech hebben met je buren. Iedere dag werd de kamer netjes schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Het eten was heerlijk en super gevarieerd. Iedere dag wat anders en voor iedereen vanalles uit te zoeken. Er zijn mensen die hier schrijven dat het eten niet gevarieerd is...???? heel raar dat ze dat zeggen. Het personeel in het hotel is super vriendelijk. Zelden zo meegemaakt.

Geweldig

Esther Hoopman
    13-6-2018

Hotelkamers zijn schoon, bedden zijn erg goed! Het personeel is erg vriendelijk. Er is voor elk wel wat wils! Hotel is wel erg gericht op Duitsers, maar als Nederlander wilde ik niet het gevoel hebben in Nederland op vakantie te zijn, dus dan is dat helemaal niet erg! Heb een geweldige vakantie gehad en zou zeker nog een keer terug gaan!

Mooi en schoon hotel

Talina
    14-5-2018

Heel net en schoon hotel, de kamer was echt heel goed. Eten was prima. Maar in de middag en avond een beetje hetzelfde, maar dat is meestal met all inclusive. Zwembad was netjes met genoeg ligbedden. Een heel mooi en goed hotel voor de prijs die je betaald.

Prachtige vakantie

Vivian Smits-Wijnen
    7-5-2018

Hotel uitstekend. Proper. Heel aardig en behulpzaam personeel, toppie. Animatie was goed en was een superleuke groep jongelui...in het Duits, maar ja het is van een duitse reisorganisatie, dus dat weet je vtv. Bovendien wonen wij vlakbij duitse grens dus voor ons geen probleem! Wij reisden met zoontje van 6 en dochter van 17.

Prachtig zwembad, mooi, klein binnenzwembad. Eten goed en genoeg. Altijd wel wat te eten ook als je lastige eter bent.

Het enige minpunt dat los staat van het hotel, is dat het plaatsje niet zo bijzonder veel voorstelt. Maar je bent zo in Cala Millor (met bus Euro 1,85 p.p. en bushalte ligt schuin tegenover hotel) en dat is echt een gezellig dorpje met mooie promenade. Te voet is het een klein uurtje. Taxi met 4 personen is trouwens nog goedkoper omdat je per auto betaalt Euro 6,11.

Verder met een huurauto kun je zo alle kanten op (een dag incl. verzekering Euro 47).

Dus...al met al...zeer tevreden!!!

Mooi rustig fantastisch en prima ligging hotel

Coby Vrldman
    27-2-2018

Het was fantastisch, schoon vriendelijk eten uitstekend !

Sa Coma scoort een 7,7 uit 10, op basis van 277 reviews