We hebben een aantal aanbieders voor Sa Coma voor je op een rij gezet:

hotels Sa Coma

We hebben een aantal aanbieders voor Sa Coma voor je op een rij gezet:

Reviews over Sa Coma

Super leuk aparthotel met lekker eten.

Sietske van der Helm,
    26-1-2019

Het is echt een super leuk aparthotel. Het eten is goed en er is genoeg te doen voor kinderen. Het zwembad is leuk en het strand is niet al te ver(je kan het lopen, ongeveer 20 minuten. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Nicole te Beest,
    8-12-2018

We waren hier voor de tweede keer, fantastisch hotel en geweldig en zeer vriendelijk personeel !!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Vervelen doe je je hier zeker niet!

Marieke Macquiné,
    30-11-2018

Zon, zee, strand en dat allemaal op loopafstand! We hebben hier genoten van een heerlijke zomervakantie. Animatie was top, hotel was verschrikkelijk...GOED! Een ontzettend groot opgezet park en heel erg kindvriendelijk. Er zijn verschillende zwembaden waaronder 1 zwembad gericht op kinderen, altijd voldoende ligbedjes, een dierenweide, sportmogelijkheden, kinderen kunnen een rondje varen in een bootje en noem het maar op. Midden op het park is een theater waar iedere avond een minidisco is en ook zijn er vele andere activiteiten. Sa Coma zelf is een klein plekje, maar je bent met de bus of een gratis treintje al snel in één van de naast gelegen dorpjes. Een wandeling naar het kasteel is ook zeker een aanrader en houd je niet van wandelen kun je met paard en wagen worden gebracht. Oftewel, wij hebben hier 8 dagen ontzettend genoten van onze zomervakantie 2018 en zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtige week!

Cooper Schilders,
    29-11-2018

Een geweldig hotel waar wij echt hebben genoten. Veel goed eten, vooral goede service en vriendelijke mensen. Wij gaan met dezelfde groep aankomende zomer in 2019 weer heen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Sander,
    4-11-2018

Het is een mooi en kindvriendelijk hotel met een mooi waterpark. Dochter was niet uit het zwembad te krijgen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018