Sorteren

Reviews over Sa Coma

Leuke vakantie gehad!

Ls
    2-9-2018

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Fijn zwembad, mooie nette kamer en goed eten. Tijdens ons verblijf was er veel variatie en was het eten wat warm hoort te zijn ook warm, steeds nieuwe aanvoer. Ontbijt is zeer uitgebreid. Kamers goed schoon, iedere dag alles weer pieko in orde. Mogelijkheid om bij vertrek tegen een kleine vergoeding de kamer langer te behouden, mits dit goed gaat met de nieuwe aankomers. Terras met zonneschermen erg fijn. Strand S'illot is niet zo bijzonder, Sa Coma mooi breed strand en veel te doen, lopend goed bereikbaar. Plaatsen er om heen ook leuk om te bezoeken. Porto Cristo zeker een aanrader. Jammer wi-fi en strandlakens wissel niet gratis.

Fantastisch!

A. Meijer
    24-8-2018

Super hotel. Iedere dag weer genieten van het uitgebreide ontbijt. Goede ligging aan het strand. Prima zwembad en heerlijk zonder kids.

fantastische vakantie!

Joling
    20-8-2018

De kamers zijn iets gedateerd, maar zijn echt schoon. Iedere dag m.u.v zondag wordt er schoongemaakt en is er een handdoek wissel.

Het eten is goed met voldoende variatie. Zo is er elke dag een thema en is de lunch ook anders dan het avondeten. Personeel is heel vriendelijk en werken hard om het naar je zin te maken. Het avondprogramma vonden wij op een paar avonden na niet echt noemenswaardig, dat was wel jammer. Het is ook in het Duits. Op zich geen probleem, maar er zitten niet alleen maar Duitsers in het hotel. Dit was eigenlijk het enigste minpuntje. Bij het zwembad was het goed toeven. Er waren genoeg bedden en er werden nauwelijks handdoeken gelegd.

Très bon rapport qualité prix

Stephasim
    19-8-2018

Un camping très chouette, en pleine verdure avec vue sur les volcans. Accueil très agréable. Installations sanitaires parfois vieillottes mais correctes dans l ensemble pour un 2 étoiles.

Geweldige vakantie gehad!

Versteeg
    18-8-2018

Geweldig hotel! Adults only, heerlijk rustig, terwijl het toch een erg groot hotel is. Mooie kamer, terwijl ze nog aan het renoveren zijn, het wordt dus nog mooier. Eten was elke dag weer een feest. Service is prima, animatie ook. Elke avond is er een programma, voor elk wat wils. Strand ligt praktisch voor de deur.

Het is op het strand wel heel erg druk, maar als je een autootje of fiets huurt, kan je wat andere cala's bezoeken die minder druk zijn. Kamers waren goed en schoon, maar ik vond dat de bedden niet goed opgemaakt werden, alleen werden de lakens rechtgetrokken. Het mooie sprei en bedloper hebben de twee weken in een hoek gelegen. Maakt mij niet uit, maar gebruik het dan niet.

Verder hebben we een topvakantie gehad!