Sorteren

hotels Sa Coma

Reviews over Sa Coma

Sander
    4-11-2018

Het is een mooi en kindvriendelijk hotel met een mooi waterpark. Dochter was niet uit het zwembad te krijgen

Voor herhaling vatbaar

Nathalie
    1-11-2018

Mooie plek, lekker ruim opgezet, glijbanen en zwembaden waren prima. Veel eten de gehele dag. Prima service, pendelbus voor naar het strand. Kamers waren prima, met bad. We zaten beneden en hadden een tafeltje en stoelen voor onze kamer. Prima plek, mooi strand heerlijke zee!! Resort had vele ligbedden, Entertainment was ook ok voor de kids. Ik heb genoten van deze rustige periode.

Heerlijk

Annelies
    31-10-2018

We hebben een fijne tijd hier gehad. Mooi, schoon appartement met goede bedden. Vriendelijk personeel, die zeer behulpzaam zijn. We wisten dat het op kinderen gericht was maar daar hadden wij geen last van. Niet ver van winkeltjes, strand en wandelboulevard. Voor ons zeker een aanrader. We hebben geboekt met alleen logies dus over het eten kunnen we niet oordelen. Wat kindvriendelijkheid aangaat, er is voldoende animatie aanwezig en er zijn mooie kinderbaden.

Leuk hotel!

Linda Gloudemans
    21-10-2018

Prima hotel, eten was goed en meer dan genoeg keuze! Ons appartement was ook goed en schoon, echter wel gehorig. Leuke zwembaden zowel voor kleine en grote kinderen erg leuk, helaas niet verwarmd.

En er stond aangegeven dat deze tot 18.00 open zou zijn maar om 17.30 waren helaas de zwembaden al dicht. show s'avonds vonden wij niets speciaals. Helaas was de speeltuin als rond half 6 op slot. Maar na het avondeten kun je wel trampoline springen en op het springkussen. Echter vragen ze hier wel belachelijk hoge prijzen voor. Je kunt beter een avondje naar het fantasypark in cala Millor met de kinderen. Goedkoper en leuker! Personeel was

allemaal erg vriendelijk. Over het algemeen waren we dik tevreden!

Fam. Verkooijen
    17-10-2018

Supergoed hotel, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Hygiëne is prima, kamers worden goed schoongemaakt. Eten is ook prima. Ook leuke animatie voor kinderen.