Rüsselsheim

Reviews over Rüsselsheim

Een prijsgunstig hoteli

Hugo,
    14-5-2014

Het hotel heeft niet een 100% bezetting van de receptie en bij aankomst moet men bellen waarna men te horen krijgt waar de papieren en de sleutels liggen in het portaal bij binnenkomst. Er is een kleine receptie en een bescheiden ontbijtrestaurant. De kamers hebben wat lawaai overlast vanwege de aanvliegroute van het vliegveld van Frankfurt en er loopt een spoorlijn direct achter het hotel. De kamers zijn fris en modern ingericht en zijn ruim, ca. 45 m2 incl.de badkamer van 3 m2, en een slaaphoek met 2 persoonsbed + klerenkast. Op de kamer staan: 2 zitsbank, TV meubel + flatscr. TV, bureau, tafel, kofferboy, bergmeubel, kast met magnetron, koelkast en gootsteen. Vloerbedekking, geen kluisje en airco, gratis internet WiFi, verlichting matig, gratis parkeren buiten en in de parkeergarage. Gratis, sapjes + koffie en thee, staan klaar.

Hotel goed voor een paar nachten met een goed ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2014

Goed hotel met goede voorzieningen

Erik,
    14-2-2014

Hotel klopt gewoon. Goed ontbijt, ruime zuivere kamer, goede sanitaire voorzieningen, voldoende parkeerplaatsen, dicht bij Opel en de snelweg, snelle internetverbinding.

Menukaart in het restaurant is aan de karige kant maar als je keus erbij zit is het heerlijk

Gereisd zakelijk in januari 2014

Slechts voor een nacht.

17-11-2013

De verkeersverbinding is goed. Het nadeel daaraan is, dat het hotel aan een drukke straat ligt en dus ook luid is. Dit is voor 1-2 dagen uit te houden, maar niet langer. Het personeel is vriendelijk en doet altijd goed zijn best om de gast een prettig verblijf te bezorgen.

Gereisd anders in november 2013

Een mooie zakenreis tijdens de IAA.

5-10-2013

Een zeer goed en elegant zakenhotel. Het ontbijt is uitstekend. Aankomst met een taxi vanaf het station Rüsslesheim ca. 10 Euro.

Gereisd anders in oktober 2013

Luid.

15-9-2013

Zeer aardig personeel. een mispunt: het hotel is gelegen aan een snelweg. Geen probleem bij moderne geluidsisolatie, hier lijkt het alsof je de akoestische oversteekplaats direct op de kamer hebt. Vooral aan de kant van de Adam-Opel-straat. Zal er geen 2de keer overnachten en hebben onze vakantie afgebroken.

Gereisd anders in september 2013