Rüdesheim am Rhein

hotels in Rüdesheim am Rhein

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Rüdesheim am Rhein

Reviews over Rüdesheim am Rhein

• 10Janine van Boxtel05-09-2018

geweldig weekend , genoten van elkaar !

super hotel, hartelijke ontvangst, in centrum, goed restaurant , heerlijk voor een weekendtrip aan de Rijn

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10van den Bosch Jan18-09-2016

Mooie plaats

Prachtig om te fietsen en te wandelen leuke terrasjes om te eten en te drinken.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2016

• 8Hans11-10-2015

Eén dag is voldoende voor Rudesheim.

Het dorpje is leuk maar je moet zeker van de omgeving gaan genieten. Het is net alsof je in een "fleischmann of Märklin trein zit!

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9sholmjensen29-07-2015

En perle langs Rhinen..

Et dejligt sted for modne publikum..

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Leo Paalvast17-07-2015

Heel mooi en gezellig dorpje op 7 min. loopafstand

Mooie camping, mooie looproute door bomenlaan naar het dorpje, 7 min. lopen en dar is van alles te koop en allerlei terrasjes, de Lidl is ook vlak bij de camping...

Gereisd met partner in juni 2015

• 8luc16-04-2015

Rudesheim is toeristische voltreffer

We zijn er 4 dagen geweest en hebben de auto al die tijd op de hotelparking gelaten. Dat gebeurt zelden. We namen de kabelbanen, Rijnboten en maakten er ook mooie wandelingen, zowel naar de vrouwenabdij als langs de Rijn. 's Avonds wandelden we stroomopwaarts tot aan het haventje en de gebombardeerde brug van 1945. Langs dat traject 4 mooi verlichte cruiseschepen gezien. Ligt daar ook een park. Neem de kabelbaan in de Oberstrasse en voor 16 euro krijg je een mooi parcours: kabellift tot Duits éénmakingsmonument, wandeling door bos met uitkijkpunten, stoeltjeslift naar beneden naar Assmannshausen, vervolgens boottocht (14u15) naar tegenoverliggend kasteel om dat terug te keren per boot naar Rudesheim. Er zijn heel wat leuke wijnpubs en resto's maar ze sluiten wel vroeg (22u). Er is een mooi Chinees all-in resto 'Goldener Wol' in Geisenheimerstrasse waar je voor 15 euro 'all you can eat'.

Gereisd in april 2015

• 8Michel30-11-2014

Zeer leuke kerst markt bezocht.

Via via over de kerstmarkt gehoord. In auto gestapt afgereden in buurt blijven slapen en dan de hele dag lekker "Duits" kerstmarkt lopen , eten en drinken. De drukste periode volgens de uitbaters is de week voor kerstmis en dan rond etenstijd. Voor de rest weet ik het niet omdat we niets meer ondernomen hebben.

november 2014

• 8De brabander Rita20-08-2014

Adempauze

Gezien mijn partner en ik graag dansen is Rudesheim de plaats om dit te doen.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9willy17-08-2014

De moeite waard!fantastisch!

Deze bestemming is druk bezocht door toeristen uit alle werelddelen. Je kan veel bezoeken-op een afstand van 20 km heb je enorm veel te doen. Ook de stoeltjes lift en een boottocht zijn erg in trek. Wie graag in het verleden vertoeft er zijn kastelen en burchten in overvloed langs de Rijn.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8tabula-rasa13-08-2014

Heel erg leuk

Heel toeristisch maar ook erg gezellig.

Gereisd met partner in juni 2014

10 van de 46 reviews gezien