hotels in Rovereto

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Rovereto

Reviews over Rovereto

• 5Nico26-06-2013

Wat een vreemde stad

Heel vreemd maar de eerste keer dat ik het centrum van een stad niet heb kunnen vinden. Als iemand een tip heeft hoor ik het graag.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 7fr_woning10-12-2010

De moeite waard

In de buurt van Rovereto , hebben we bij een meertje het ( Lago Di Cei ) gewandeld dat hoog in de bergen ligt , daarna via een bergweg met veel "Tornante", kwamen wij wat dichter in de buurt van Rovereto . Hoog vanaf de berg had je uitzicht op de stad . Voor een bezoek , gingen wij iets verder de berg op , naar het het oorlogsmuseum "1914-1918" en van 1936 tot heden . Foto's en gebruiks voorwerpen . Op het buitenterrein staat een monumentale klok de "Maria Dolens" , La campana Della pace di Rovereto , ( vrij vertaald "De klok van vrede van Rovereto ") .Men herdenkt de gevallenen uit oorlogen van alle Naties en rondom de klok , staan de vlaggen v.d. Naties . Op de rand van de klok staat "Samen op weg naar vrede ". Een interessante plek om te bezoeken . En de omgeving is schitterend .

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2006

• 8leanderpukade27-06-2010

Immer wieder spannende schöne Zeit in Rovereto

Rovereto ist immer wieder eine Reise wert. Nicht nur der schöne Ort selber mit seinen freundlichen Menschen; sondern auch die Umgegend sind atemberaubend spannend. Es gibt unzählinge Wanderwege und sehr kühle Flüsse;; verwunschene kleine Bergstrecken zu fahren... Ich bin immer wieder gerne in Rovereto.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur