Sorteren

hotels Rotterdam

Reviews over Rotterdam

een aanrader voor een heel schappelijk prijsje

alien meesters
    15-9-2018

Wij hebben met een groep van 20 mensen geluncht en het was werkelijk voortreffelijk, alles stond klaar toen we aankwamen en het eten was heerlijk en super lekker brood! Heel aardig personeel.

Aanrader

sjonie en dikdikie assendelft
    14-9-2018

ja gewoon helemaal top parkeren top twee dagen 15 euro leuke en zeer vriendelijk personeel echt top ontbijt super rondleiding echt aanrader allemaal vrijwilligers en ze gaan er bijna allemaal voor uitleg leuk ja waren echt twee hele leuke dagen Rotterdam is ook leuk wij hadden de fiets mee erg veel gezien en gedaan en natuurlijk gegeten en gedronken

Super verblijf gehad ♥

Jan & Désirée / Body & Soap
    11-9-2018

Alles was super, maar jammer dat het zwembad binnen niet in gebruik is.

Rotterdam bezoeken? Kies voor NH Atlanta!

Wendy
    2-9-2018

Gedateerd hotel maar alles is er wat je verwacht. Kamers zijn oke, personeel is vriendelijk!

Basic hotel met matige prijs- kwaliteit verhouding

Mario P
    2-9-2018

Restaurant en bar redelijk gezellig. Ligging ook in orde. Kamer gewoon te duur voor zo’n type hotel. Geen 4 sterren waardig. Meubilair en inrichting gedateerd, tv was kapot en badkamer was erg basic met een plastic douchegordijntje. Bediening in restaurant correct, maar niemand van de 4 bedienden sprak vloeiend Nederlands. Op zich niet erg maar het versterkt de gedachte dat het hotelmanagement op efficiency is gericht en minder op de klant die voor dit bedrag een volwaardige 4 sterren inirichting, kwaliteit verwacht.