Sorteren

hotels Rotterdam

Reviews over Rotterdam

Heerliik verblijf en goed ontbijt

Dorien
    13-7-2018
    Een weekendje Rotterdam moet op ieders bucketlist staan en dan is de SS Rotterdam een heerlijke plek voor een overnachting. De kamers zijn groot, netjes en erg leuk design ingericht. Het diner vond ik aardig maar het ontbijt daarentegen was heel uitgebreid en lekker.

Mooi en goed hotel.

Albert Van Cauter
    8-7-2018

Met bon voor dit hotel gekozen, met 2 overnachtingen, ontbijt, een 3-gangendiner en gratis parking.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer met goed bed, inloopdouche, Rituals producten, aparte WC, thee- en koffiefaciliteiten. Het ontbijt was superlekker, ook de kleine snacks zoals een uitsmijter.

Het gratis 3-gangendiner met voucher was niet goed, lauwe heel smaakloze vis, vlees Bavette met jussaus niet te eten, het stukje cake was in orde. Bon zou deze faciliteit beter schrappen of anders de prijs opslaan. Deze gerechten staan niet op de kaart en kosten zo weinig mogelijk. Een ander koppel heeft gewoon geweigerd om dit op te eten, hebben een gerecht van de kaart mogen kiezen maar hebben dit na 5 minuten eten ook terug gegeven, het was koud. Het restaurant is dus geen aanrader. Dit was het enige minpunt voor ons. Beter eten in Rotterdam zelf, zoals in de Markthal.

Goede ligging, met bus 33 ben je in 20 minuten in Rotterdam Centraal. Parking is 18€ per nacht maar in de bon was dat inbegrepen voor ons, anders vrij duur.

Wij raden het hotel wel aan, het restaurant voor avondeten vonden wij niet goed.

Rotterdam is een mooie multiculturele stad, voor herhaling vatbaar.

Oase midden in stad Rotterdam

Marjolein Lankhaar
    4-7-2018

Lekker midden in de stad. Toch rustig gelegen. Heerlijk ontbeten in het zonnetje op de vlonder.

Lawaai van de bouwwerkzaamheden 's ochtends. Airco is heel fijn maar raam kan niet open, daardoor beetje muf in de kamer. 's avonds is het heerlijk rustig en met een drankje op de vlonder metk je niet dat je midden in de stad zit. Centrum op 5 min loopafstand.

Fantastische verrassende gastvrijheid

Sonja
    3-7-2018

Het ontvangst door Celia was super warm. Echt een geweldige hartelijke gastvrouw die snapt wat gastvrijheid is. De barman jerrolson was ook erg behulpzaam. Verder was al het personeel super aardig en je zag echt dat ze veel plezier in hun werk hebben. De aardige serveersterdie cappuccino bracht onthield zelfs dat ik 2 suikers wou bij het volgende kopje. Echt oog voor detail hebben ze daar. Ook voor alle informatie over waar wat te doen kon je bij hun terecht.

Het ontbijt was prima verzorgd en ruime keuze. Ook was er op zondag ochtend gezellige life music.

Ze hebben een heerlijk terras om van de zon te kunnen genieten.

De kamers waren netjes en schoon.

Echt een aanrader om vanuit deze plek Rotterdam te bekijken.

Goed hotel

Annabel
    24-6-2018
    Ik vond dat de kamers er netjes en schoon uitzagen maar wel aan de kleine kant. Het personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was prima. Met onder andere cakejes, broodjes, croissants en iets van muesli. Het zit heel dichtbij het Boijmans van Beuningen museum en ook heel dicht bij het centrum van Rotterdam waardoor je als je loopt binnen een paar minuten er bent. Een prima hotel dus voor een paar dagen Rotterdam. Wij zijn zelf 2 nachtjes geweest en dit was precies goed.
Rotterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 736 reviews