Rottach-Egern

We hebben een aantal aanbieders voor Rottach-Egern voor je op een rij gezet:

hotels Rottach-Egern

We hebben een aantal aanbieders voor Rottach-Egern voor je op een rij gezet:

Reviews over Rottach-Egern

Geweldig spa- en zakenhotel.

6-3-2014

Luxueus zaken- en wellnesshotel. Het personeel is behulpzaam. De leuke pianobar 's avonds is erg uitnodigend. Wij voelden ons er zeer op ons gemak. Veel sfeer en een prima service. Er werd veel mogelijk gemaakt. Top aanbeveling.

Gereisd anders in maart 2014

Perfectie aan de prachtige Tegernsee.

15-2-2014

Het Seehotel Überfahrt biedt alles, wat men qua ontspanning en wellness mag verwachten. De prachtige ligging aan de idyllische Tegernsee, een geweldig interieur, de uitstekende keuken en een uniek mooie spa-gebied maken dit hotel tot het perfecte bestemming in de Beierse Alpen.

Gereisd anders in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen steeds graag terug naar de Tegernsee

8-1-2014

Het is altijd weer, ook na een jaar, mooi om naar het hotel te komen. Ondanks de grootte van het hotel, voel je je als gast persoonlijk verzorgd en bijna als familie.

Gereisd anders in januari 2014

Heel mooi Seehotel.

27-12-2013

Hadden geboekt en waren zeer tevreden, goede attente service en zeer lekkere maaltijd. Kamer, badkamer, zwembad en sauna waren zeer mooi ingericht met oog voor detail. Enige punt: chardonnay in de bar in de lobby was op (al om 19 uur!)... in een 5 sterren hotel mag dit niet gebeuren en men had ons een kamer op de eerste verdieping op de binnenplaats gegeven waar we door de werknemers om 6h (sauna) werden gestoord.

Gereisd anders in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend hotel (met kleine gebreken)

18-12-2013

Hotel en restaurant zijn excellent. Bij het zwembad is meer onderhoud nodig: Er dreven plastic bekertjes in het bubbelbad, in één van de twee douches was het handvat afgebroken, er liepen mensen op hun strandslippers door het zwembadgebied en kinderen speelden zonder toezicht in het zwembad, hoewel dit verboden was.

Gereisd anders in december 2013