Rossbach/Roßbach

We hebben een aantal aanbieders voor Rossbach/Roßbach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rossbach/Roßbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Rossbach/Roßbach

Alles is geweldig niets op aan te merken. Super!

J.A. van der Linden,
    6-4-2019

Vooral voor mensen die wat rust zoeken is dit een perfect hotel. Mooi gelegen tegen de bosrand en langs de beek de Wied. De kamers zijn netjes en worden iedere dag perfect schoongemaakt. Men stofzuigt zelfs de balkons. Het restaurant is sfeervol ingericht en het eten is er voortreffelijk. Ook is het personeel bijzonder vriendelijk en indien nodig erg behulpzaam. Niets is ze te veel. Wij zijn hier nu twee jaar op rij acht dagen geweest en misschien gaan we er in 2019 wel voor de derde keer heen.

Jan en Marja van der Linden

Gereisd met partner in juli 2018

aanrader

Paul Spronck,
    18-12-2018

goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, gemutlich

Gereisd met partner in december 2018

Eenvoudig hotel, goed en schoon.

Ellen Post Uiterweer,
    26-11-2018

Prima locatie voor een prettig verblijf tegen een zeer schappelijke prijs. Nette ontvangst, schone hotelkamer met leuk zitje. Prima eten, over het algemeen vriendelijke bediening. Één nadeel: absoluut geen telefoonbereik en WiFi alleen op één plek in het hotel. Dit is uit de tijd en kan echt niet meer.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekend

t.groothoff,
    15-10-2018

geen lift,verder uitstekend

Gereisd met partner in oktober 2018

Rustige ligging. Goede prijs kwaliteit verhouding.

A. Munsters,
    16-8-2018

Ontvangst rommelig. Was niet op de hoogte van lengte van verblijf. Na 1 dag door eigenaresse upgrade van kamer zonder naar kamer met balkon. Eten is uitstekend, eenvoudig maar lekker en meer dan voldoende. WIFI en mobiele telefoon bereik waardeloos. Je moet op de parkeerplaats tegenover gaan staan om te kunnen bellen. WIFI alleen goed bereikbaar als je onder een router staat. Personeel op een enkeling na vriendelijk. Weinig informatie over bezienzienswaardigheden in de buurt. Zijn er b.v. zelf achtergekomen dat er in de week van ons verblijf het grote evenement Rhein im flammen was. Een gemiste kans.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)