Reviews over Rosmalen

Ligging perfect maar voor 4 sterren matig!

Rika Wijkstra,
    18-2-2019

De ligging ligt perfect centraal. Hotelkamer prima. Hotel wel gedateerd voor een 4 sterren hotel. Ontbijt gewoon maar genoeg en 3 gangen diner matig. Bij incheckbalie werd medegedeeld dat wij moesten betalen voor de auto terwijl dat NIET bij boeking/website staat vermeld. 2 nachten geweest maar werd verder niets aan de kamer gedaan. Voor 4 sterren vonden wij niet zoals het hoort!

Gereisd met partner in februari 2019

Hotel is goed, maar restaurant is slecht.

V. Wiegers,
    17-2-2019

Ik heb een haar in mijn eten gevonden. Witte wijn werd in een warme glas geserveert. Rib-eye was niet te snijden omdat het vol pezen was en een slechte botte mes. Service was slecht.

Gereisd met partner in februari 2019

Prima hotel voor een bezoek aan Den Bosch!

Tineke,
    12-2-2019

Hotel ligt dichtbij de snelweg, waar je overigens geen last van hebt 's nachts. Heerlijke bedden! Voor een bezoek aan Den Bosch is het handig om naar het Transferium de Vliert te rijden om daar te parkeren en de gratis pendelbus te nemen naar het centrum. Keurig en schoon hotel, aardig personeel, prima eten!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Heerlijke tijd gehad in hotel en in den Bosch

Gea van Tilburg,
    11-2-2019

Mooi hotel en lekker dicht bij de stad Den Bosch

Sijtzema,
    9-2-2019

Heerlijk verblijf met heerlijk bed en super vriendelijke en behulpzame werknemers