Sorteren

Reviews over Roquetas de Mar

zeer goed

lionel marnette kortrijk belgie
    4-11-2018

ben reeds 4x maal geweest, ga volgend jaar terug reeds geboekt, is geen goud of zilver maar een goed hotel goed gelegen het eten is goed en WARM en variatie genoeg.

personeel is in al die jaren vriendelijk geweest, kamers alle dagen gepoetst dat het druk is in juli en augustus dat gebeurt overal kortom ik kijk al uit naar volgend jaar

groeten lionel

Fantastisch, super leuk en relax week

Carlos&Sandra
    2-11-2018

Super leuk vakantie gehad! Was Top! All In was super goed, mooi kamer met zeezicht :)

Personeel super attent , Camarero Gustavo altijd blij en sympathiek. Ligging was Top, uit de hotel en zo op strand. We willen graag terug 😍

super hotel met perfecte ligging aan het strand

v d Meer
    2-11-2018

wij hadden een juniorsuite geboekt en kregen kamer 240 , geweldig , grote woonkamer met complete keuken , koelvries combi ,magnetron, waterkoker enz.

2 prachtige slaapkamers met super bedden , woonkamer met balkon en zitje, een slaapkamer had ook een balkon met een zonnebed , uitzicht op zwembad boulevard en zee , we hadden all inclusive met heerlijke maaltijden , al met al top hotel ,voor herhaling vatbaar.

Fantastique

José Klepper
    28-10-2018

Pour la 6 ième fois, dans ce magnifique hôtel : je l’ai connu aussi quand il s’appelait Hesperia Sabinal.

Repris par Best, il est toujours aussi fantastique.(«30/09/8 au 14/10/18 »)

La chambre très bien, nourriture variée et excellente ( quoique pour les personnes diabètiques ou à la diete , un effort doit être fait.)

Situation excellente à la promenade, personnel très qualifié et aimable( faisant leur possible pour parler le français et moi un effort en espagnol)

J’y retourne souvent car ambiance conviviale .

Je reviens en septembre 2019.

Merci pour ces très belles vacances

Hasta pronto

Hotel Management, Director de Marketing, 8-11-2018

Cher Jose,

Nous vous remercions d’avoir consacré une partie de votre temps à commenter et partager votre expérience au sein de notre établissement. Nous sommes enchantés que vous soyez satisfaits de votre séjour et de nos services. Nous esperons pouvoir vous saluer personnellement lors de votre prochaine visite dans notre resort.

Cordialement

zeer goed hotel ga er zeker nog een keer terug

Ben Van Drimmelen
    14-10-2018

ik vondt alles goed ,behalve de ligging er is buiten het hotel niet veel te doen.Mooie kamers met goede bedden.Vriendelijk personeel en goed eten.En een heel mooi zwembad.En in de avond was het ook heel gezellig,je wordt vermaakt met verschillende shows en live muziek.Ga er zeker nog een keer terug