Sorteren

Reviews over Roquetas de Mar

Genoten

Marloes
    15-9-2018

Mooi groot hotel. Netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Ruime kamer met uitzicht op zee en zwembad. Kiezelstrand. Kies met eten het juiste moment anders sta je erg lang in de rij. Wel een goede coördinatie. Buiten op het terras bij het restaurant is het altijd rustiger. Leuke animatie maar wel spaans. Heel mooi kinderbad. De plaats is niet heel erg toeritisch. Auto huren is een goed idee.

Was een top vakantie

Laurie
    28-8-2018

Bij aankomst hadden we een erg klein balkon, meteen gevraagd of er een mogelijkheid was voor een groter balkon. Zonder enig pardon mochten we naar een super mooie kamer met groot balkon!

Het eten in het hotel is erg goed en gevarieerd, elke avond een andere thema waardoor er dus veel variatie is :)

Ja er zijn veel Spanjaarden, maar overal wordt aangegeven wat de “beste” tijden zijn om te eten zodat je niet in een rij hoeft te staan, wij hebben in 9 dagen tijd geen 1x in de rij hoeven te staan.

Na het lezen van de vorige recensies waren we benieuwd wat we zouden aantreffen maar het hotel is gewoon super. Genoeg te doen in de buurt, leuke animatie, leuk personeel en voor ieder wat wils :) wij keren hier zeker terug

Hotel Direktie, Director de Marketing, 3-9-2018

Beste Laurie,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met andere lezers. We zijn enorm blij te weten dat onze receptie u goed geholpen heeft in alles wat in hun handen lag. Wat ons gastronomisch aanbod betreft, hebben wij een menu dat wij dagelijks wisselen om u een gevarieerd, uitgebalanceerd en kwalitatief hoogstaand aanbod te bieden. We zijn er trots op dat u een goede tijd met ons hebt gehad. Wij hopen u zeer spoedig weer te mogen begroeten in ons Beste Sabinal hotel.

Met hartelijke groeten ,

Het Management team - Best Sabinal ****

Goed met wisselende service

Ar
    28-8-2018

Momenteel aanwezig in het hotel goede ontvangst mooie kamer en goed eten. Alleen vandaag aan de receptie gevraagd om 20 euro te wisselen mevrouw moest eerst wat briefjes sorteren vervolgens de telefoon opnemen dan een andere persoon aan de balie helpen met het pasje in ontvangst nemen. Ik heb aangegeven dat ik de eerste klant was en dat ik als laatst werd geholpen reactie: i am sorry what do you need en pakte mijn 20 euro, mijn reactie : nothing en pakte mijn 20 euro terug. Kortom wisselende service aanwezig...

Geweldig voor herhaling vatbaar

Familie de rechter 11personen
    15-8-2018

Voor ieder wat wils eten drinken zwemmen alles is in overvloed

Leuk resort voor een week,vindt t wel 4****

Corina van Berkel
    15-8-2018

Groot opgezet resort,veel ligbedden rondom t zwembad grote tuin. Jammer dat er geen luchtbedden in t zwembad mochten. Maar ook wel begrijpelijk ergens,soms was t zo druk in t zwembad.Grote zwembad is een zoutwaterbad,en is lekker ruim. Voor de kinderen is er ook een bad met glijbanen,het is daar wel erg druk.Verder zijn er genoeg gelegenheden om te eten en te drinken,er is voor iedereen wel wat.Het buffet is redelijk,wel voldoende te eten.Soms ook niet zo warm,maar das vaak met eten in buffetvorm.Mooie kamer,niet heel groot maar wij hadden een mooi uitzicht op t strand.Elke dag schone lakens en handdoeken,De ligging is rustig maar als je zo,n 15 min loopt kom je bij de winkeltjes,of je neemt een taxi voor ca 6e.Verder zijn we nog naar Grand Plaza geweest daar heb je een leuk winkelcentrum.Ik ben tevreden,sommig mensen hebben altijd wat.Maar over t algemeen goed.Minpuntje is de dat er s,morgens voor 8 uur mensen handdoeken gaan leggen!