We hebben een aantal aanbieders voor Roquetas de Mar voor je op een rij gezet:

hotels Roquetas de Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Roquetas de Mar voor je op een rij gezet:

Reviews over Roquetas de Mar

Fantastisch, we gaan zeker terug!

Carlos,
    15-4-2019

Super leuk verblijf bij Hotel Best Sabinal, top mensen, top locatie, lekker eten en super mooi uitzicht naar de zee :)

Prima verblijf

Mories,
    15-4-2019

Dicht bij zee, groot hotel, eten was goed.

Voor herhaling vatbaar

Marie-Louise en Leon,
    6-2-2019

Het hotel oogt en is wat ouderwets, maar heeft een prachtige en ruime inkomhal. Twee panoramische liften brengen je naar de juiste verdieping. De kamers zijn ruim en hebben twee grote bedden. De badkamer met douche in het bad is van de oude stempel, net als de rest van het hotel. Het is wel heel proper en dat maakt veel goed. Het eten is goed, de bediening wordt verzorgd door o.a. twee obers die in de cast van een comedie hun plaats hebben. Het personeel is kundig en kent de stiel, de chef van de eetzaal kan niet lachen en zegt zelfs geen goede dag. Er is een mooi binnenzwembad. Vier sterren lijkt me net iets teveel, maar ondanks de ‘kleine’ negatieve opmerkingen durven wij het aanraden en schatten we het even hoog in als het nabijgelegen hotel Neptuno waar we ook verbleven in 2018. In het begin van het jaar is het zeer rustig, vooral Duitsers en Britten meestal zeventigers of ouder. Goed geleden, busverbinding in de buurt.

Gereisd met partner in januari 2019

zeer goed

lionel marnette kortrijk belgie,
    4-11-2018

ben reeds 4x maal geweest, ga volgend jaar terug reeds geboekt, is geen goud of zilver maar een goed hotel goed gelegen het eten is goed en WARM en variatie genoeg. personeel is in al die jaren vriendelijk geweest, kamers alle dagen gepoetst dat het druk is in juli en augustus dat gebeurt overal kortom ik kijk al uit naar volgend jaar groeten lionel

Gereisd met partner in juni 2018
    Hotel Direktie, Community Manager, 28-11-2018

Beste Lionel,

Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons hotel. We zijn blij dat u ons blijft bezoeken en dat uw vierde verblijf tot uw tevredenheid is geweest. We hopen U volgend jaar weer te zien.

Met vriendelijke groeten

Het Management team

Fantastisch, super leuk en relax week

Carlos&Sandra,
    2-11-2018

Super leuk vakantie gehad! Was Top! All In was super goed, mooi kamer met zeezicht :) Personeel super attent , Camarero Gustavo altijd blij en sympathiek. Ligging was Top, uit de hotel en zo op strand. We willen graag terug 😍

Geboekt bijvakantiediscounter.nl