Sorteren

hotels Roquetas de Mar

Reviews over Roquetas de Mar

Heerlijk hotel direct aan het strand

P.F.
    14-7-2018

Grote kamers.

Schoon hotel.

Goede service.

Meer dan genoeg bedjes bij het zwembad.

Strand direct voor de deur. 'S avonds kan je gezellig wandelen over de boulevard waar je goedkoop je haar kan laten invlechten;ideaal!

Het enige nadeel is dat de bedden hard zijn en het erg rumoerig is in het restaurant. Soms staat er een lange rij voor het restaurant maar het wordt goed gecoördineerd en je krijgt een tafel toegewezen.

Het eten is heerlijk en gevarieerd. Elke avond een ander thema waardoor je uitkijkt naar het diner.

Voor gezinnen met kinderen is dit een uitstekend hotel. Er is een leuk animatie-team die voor jong en oud activiteiten organiseert.

Wij hadden een weekje all-inclusive en zijn heerlijk tot rust gekomen. Aanrader! We komen hier zeker nog een keer terug.

fijne ontspannen vakantie

robert
    14-7-2018

Gastvrij personeel, mooie schone kamers met uitzicht. We waren met groep met kinderen van 3 en 6 en 17 en enkele twintigers en vijftigers en oma van 80.

voor ieder wat wils in roc golf

de kinderen vermaakten zich prima in de zwembaden en de animatie en het panna veldje.

voor de volwassenen was t ook gezellig. het zwembad was heerlijk en het eten verzorgd en allerlei keuzes mogelijk. we hebben de WK wedstrijden gevolgd op een groot scherm. was reuze gezellig met allerlei nationaliteiten. Winkelen hebben we gedaan in de souvenirwinkels en de spar supermarkt aan de overkant.

De markt in Vicar en Roquetas en de Alcazaba en de cathedraal in Almeria zijn leuke uitstapjes. Almeria goed bereikbaar, de stadsbus stopt voor het hotel.

Naar Vicar met de taxi geweest.

wandelen is geweldig aan de boulevaard. Je loopt vanuit hotel zo t strand op.

Meerderheid van de bezoekers spaanse families. Personeel spreekt goed engels.

Fijne ontspannen vakantie.

Gewoonweg super

fabienne
    9-7-2018

Als tiptop in orde mooi kamers lekker eten en vriendelijk personeel

Heerlijk hotel

Henny
    8-7-2018

Wij waren hier vorig jaar ook al geweest, en was zo goed bevallen dat we dit jaar ook zijn gegaan.Er waren nu meer parasols aanwezig en er werden minder bedden gereserveerd, dat idee hadden we. Het eten was beter als vorig jaar, alleen erg rumoerig in de eetzaal, en er zijn veel ouderen. De schoonmaak was ook erg goed en netjes. De gerenoveerde kamers met zeezicht zijn prachtig,met een heerlijk balkon. Er zijn leuke terrasjes en eettentjes in de buurt. Mooi hotel voor een mooie prijs!!

Hotel Direktie, Director de Marketing, 16-7-2018

Beste Henny,

Heel erg bedankt voor het beoordelen van ons hotel op Zoover. Hartelijk dank voor de geweldige score en voor het feit dat u gekozen hebt voor Best Sabinal om te genieten van je vakantie in Roquetas de Mar. Voor ons was het een enorm plezier om te weten dat u onze faciliteiten hebt genoten en we danken je dat je tijd hebt besteed om uw mening te delen.

Met vriendelijke groeten

Management Team

Best Sabinal ****.

geweldig

steve
    5-7-2018

we vonden Protur roquetas in één woord geweldig.

niet alleen de frontdesk is zeer deskundig en behulpzaam, maar ook het bedieningspersoneel is zeer toegewijd en geeft op elke vraag een adequaat antwoord, en met een glimlach....

de entertainment was ook goed, zowel voor de kinderen als volwassenen; echter de volwassenen doen niet echt enthousiast mee, zelfs lijken ze een beetje apatisch. (hopelijk niet door het alcohol!!!)

alleen is het 's avonds een beetje koud door de wind, misschien in die periode.

Roquetas de Mar scoort een 7,1 uit 10, op basis van 277 reviews