hotels Ronda

Reviews over Ronda

Ben Suvaal,
    5-10-2018

een fantastisch hotel met een geweldige ligging. Mooie kamer met balkon en uitzicht over de vallei. Heerlijk diner in de tuin met een ondergaande zon. Na 6 uur kwam er een kamermeisje vragen of alles naar wens was en of er voldoende baddoeken etc aanwezig waren. Op wandel afstand van de bezienswaardigheden.

Gemoedelijk en sfeervol hotel

Ingrid,
    27-5-2018

Gemoedelijk en no nonsens hotel. Wij hadden een nette kamer. Zeer ruime badkamer met bubbelbad. Op de tweede etage met een zitje voor de deur. De Engelse eigenaren zijn zeer vriendelijk, makkelijk in de omgang en helpen je met alles. Ontbijt niet bijzonder, maar prima. Wel indien gewenst een gebakken eitje met spek. Restaurant iets prijzig. Maar kwaliteit prima. Van 16.00 tot 19.00 stond er gratis thee en koffie met lekkere cake klaar. Ook vonden wij elke avond bij het thuiskomen een kleine attentie op het bed. Het is echt een mooi hotel met leuk terras, verschillende zithoekjes binnen en buiten. Klein zwembadje. Veel bloempotten. Echter zouden ze het hotel moeten oppakken en verzetten want het ligt wel pal naast de spoorlijn (in de nacht niet, wel in de ochtend vroeg) en de autoweg. Door de leuke, relaxte sfeer 3 leuke dagen gehad.

Verrassend leuk hotel

G.Peeters,
    20-11-2017

Mooie kamer, fijn dakterras waar je een drankje kunt drinken en een leuk uitzicht. Zelf drankje pakken en kamernummer noteren. Zowel kamer als drankje tegen zeer schappelijke prijs. Parkeergarage om de hoek evenals stadscentrum. Ontvangst heel vriendelijk en meteen uitleg gekregen over bezienswaardigheden.

Aanrader

Prima hotel met alleraardigst personeel

J. Bongers,
    22-9-2017

Mooie schone ruime kamer. Goede ontvangst met alle tips nodig voor bezoek aan Ronda en goede eetgelegenheden.

Super goed kleinschalig Hotel in centrum Ronda

M&M,
    6-5-2017

Vriendelijk ontvangst, met uitleg om wandelingen te maken. Sfeervol dakterras met zelfbedieningsbar, noteren wat je neemt en later afrekenen. Beneden gemeenschappelijke ruimte waar je zelf meegenomen eten kan opwarmen en eten. Goed ontbijt in naastgelegen patisserie, via verbindingsdeur te bereiken, waar ook broodjes worden verkocht om mee te nemen. Betaald parkeren €15,= vlakbij en in zo'n plaatsje kan ook bijna niet anders. Mooie kamer met badkamer, alles schhon en fris, prima bedden. Ondanks centrum geen herrie in kamer.

Hotel Polo, comercial, 9-5-2017

Thank you very much for taking time to leave us a great review.

We are glad that you found our hotel upto your expectation.

Thank You