Sorteren

Reviews over Ronda

Verrassend leuk hotel

G.Peeters
    20-11-2017

Mooie kamer, fijn dakterras waar je een drankje kunt drinken en een leuk uitzicht. Zelf drankje pakken en kamernummer noteren. Zowel kamer als drankje tegen zeer schappelijke prijs. Parkeergarage om de hoek evenals stadscentrum. Ontvangst heel vriendelijk en meteen uitleg gekregen over bezienswaardigheden.

Aanrader

Prima hotel met alleraardigst personeel

J. Bongers
    22-9-2017

Mooie schone ruime kamer. Goede ontvangst met alle tips nodig voor bezoek aan Ronda en goede eetgelegenheden.

supergrote lekkere bedden in ruime, rustige kamer

reiziger1959
    6-7-2017

dankzij de GPS-coördinaten hebben we het vooraf gereserveerde hotel gevonden, maar pas toen we binnen stonden, wisten we zeker dat dit het goede hotel was. de naam staat nl. niet op de buitenmuur. Ruime parkeerplaats met deels ook overdekte plekken. Receptioniste sprak amper Engels maar was wel vriendelijk. Grote lichte kamer met verse bloemen en een koelkastje. Grote bedden die heerlijk liggen. Voor de ramen zowel gordijnen als rolluiken, dus goed te verdonkeren. Hotel is aan doorgaande weg gelegen, maar amper overlast daarvan, zeker als je de ramen dicht hebt.

Bij toeval ontdekten we dat er een zwembad was en dat het ook open was (website vermeldt nl. anders voor begin mei). Amper 10 autominuten verwijderd van het schitterende stadje Ronda (neem afslag Ronda-Nord). Wat ons betreft een verborgen pareltje; aanrader.

Super goed kleinschalig Hotel in centrum Ronda

M&M
    6-5-2017

Vriendelijk ontvangst, met uitleg om wandelingen te maken. Sfeervol dakterras met zelfbedieningsbar, noteren wat je neemt en later afrekenen. Beneden gemeenschappelijke ruimte waar je zelf meegenomen eten kan opwarmen en eten. Goed ontbijt in naastgelegen patisserie, via verbindingsdeur te bereiken, waar ook broodjes worden verkocht om mee te nemen. Betaald parkeren €15,= vlakbij en in zo'n plaatsje kan ook bijna niet anders. Mooie kamer met badkamer, alles schhon en fris, prima bedden. Ondanks centrum geen herrie in kamer.

Hotel Polo, comercial, 9-5-2017

Thank you very much for taking time to leave us a great review.

We are glad that you found our hotel upto your expectation.

Thank You

Mooi, maar erg afgelegen!

Familie van Doremalen
    19-9-2016

Mooi, authentiek hotel. Erg moeilijk te vinden (geen herkenning navigatie) en slechte weg (grind/zand) er naar toe. Auto noodzakelijk. Wil je dineren in het hotel dan dient dit vooraf gereserveerd te worden; hiermee moet je dus rekening houden aangezien er in de directe omgeving niets is. De bar is 'op vertrouwen', dus zonder personeel. Zelfbediening en turven maar...