• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Roermond

Heel klantvriendelijk

Evert Kools, 4-1-2018
    Kort voor aankomst hadden wij nog een drie gangen diner gereserveerd. Echter op de dag was mijn partner ziek en konden wij dat probleemloos afzeggen en werd er spontaan thee gezet en gebracht . De dag daarop werd er nogmaals gevraagd naar de gezondheid. Zeer netjes en zeer vriendelijk

Fantastisch verblijf van 5 dagen

Albert en Hanneke Habraken, 3-1-2018
    Ons is deze korte vakantie heel goed bevallen. Het ontbijt zag er zeer verzorgd uit en was heel smakelijk. Het diner was perfect. De ontvangst heel vriendelijk, de receptioniste liep de eerste keer mee naar onze geweldige kamer nr. 48 en alles werd perfect en heel vriendelijk toegelicht. Prachtige kamer en heel schoon. Het bedienend personeel was ook heel erg vriendelijk en gedienstig. Ik heb de koks nog een groot compliment gegeven. Een klein minpuntje toen we ‘s-nachts van het Oudjaarsfeest kwamen uit het theater hotel de Orangerie kwamen, drukten we diverse keren op de bel, er werd niet open gedaan, dus mijn man schoof zelf de deuren uit elkaar. De receptionist zei, vreemd ik heb de bel niet gehoord. De oudejaarsavond was ook perfect en heel gezellig, met een fantastische tafelheer, die ook heel voorkomend en gezellig was...
    Marketing Manager, Marketing & Sales Manager, 9-1-2018
    Beste meneer en mevrouw Habraken, leuk om te zien dat jullie het verblijf erg prettig hebben gevonden. Heel erg graag tot een volgende keer!

restaurant stelt nu wel teleur

janvermeir, 24-12-2017
    We kijken er steeds naar uit om te verblijven in dit hotel,en nog steeds krijgen we aan de balie een warme welkom.De kamer was terug netjes en het hotel was mooi versierd voor kerst.Maar het diner in het restaurant stelde ons zwaar teleur.Sinds een tijdje is de kaart veranderd,nu zijn het een heel jaar vaste gerechten met een enkele suggestie bij.Vroeger had je een wisselend 3gangendiner en dat was steeds heerlijk.Bij het diner is de bediening ook heel vriendelijk in tegenstelling met de dames die het ontbijt verzorgen.Het ontbijt is lekker en verzorgd.We komen nog terug in de hoop dat er in het restaurant aan verbetering word gewerkt!!!

Samen een heerlijk weekendje er tussen uit

Joke, 30-9-2017

Gastvrij onthaal en een persoonlijke sfeer.

Prachtige kamer met zonnig balkon. Gezellig en goed restaurant.

geweldig verblijf, super personeel,

mia minnart, 2-9-2017
    alles was super , ontbijt was super, personeel heel vriendelijk, s'avonds een prachtig optreden van een nederlandse groep , die prachtig zong
Roermond scoort een 8,3 uit 10, op basis van 467 reviews