Boekarest (Bucuresti)

hotels Boekarest (Bucuresti) met winkel

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Prima hotel voor kort verblijf

nbreijer,
    16-5-2011

De ligging van het hotel is prima, dichtbij het centrum en leuke restaurantjes. Beetje jammer alleen dat er geen raam open kan en de airco centraal is geregeld. Daardoor was het bloedheet op mijn kamer en kon ik er verder niks aan doen. Sanitair was wel erg schoon en de service was vriendelijk. Ontbijt basic, maar voldoende.

Gereisd zakelijk in april 2011

Rustige, prettige plek

M. Bosdriesz,
    3-2-2010

Hotel Trianon ligt vlak bij een mooi, groot park en in het centrum van de stad.

Gereisd zakelijk in september 2009

Goed zakenhotel

Luijk,
    18-3-2009

Goede ligging, tram stopt voor de deur. Personeel is vriendelijk en voertaal is engels

Gereisd zakelijk in maart 2009

gratis internet per kabel

Edo de Roo,
    5-11-2008

Redelijk hotel, redelijk restaurant, kleine minibar op de kamer, vriendelijk personeel. Gratis internet op de kamer, als je zelf een netwerkkabel meeneemt. Voor de zakelijke reiziger een leuk hotel.

Gereisd zakelijk in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede ligging tov Station

Samora,
    20-7-2008

Goed hotel. Ligt 3 minuten lopen van station af! Ideaal. Vandaar kan je overal naartoe met metro. Hebben er 1 x 's avonds gegeten. Niet super bijzonder.

Gereisd met partner in juli 2008