Boekarest (Bucuresti)

hotels Boekarest (Bucuresti) met winkel

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Uitstekend hotel

Francis,
    22-6-2017

Uitstekend hotel gelegen in het centrum van Boekarest : ontvangst, ontbijt, kamer zijn prima. Taxis en metro in de onmiddellijke nabijheid. Gratis wifi.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie,
    28-9-2016

Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Gereisd met vrienden in september 2016

Aanrader!

Emanuela Hermes,
    5-12-2015

Klantvriendelijkheid hoog! Goed gelegen! Heerlijk ontbijt! Mooie kamers!

Gereisd met vrienden in december 2015

Prijs - kwaliteit fantastisch

geertselsy,
    26-10-2014

De straat is niet de mooiste, maar eens binnen is het een aangename verademing met veel licht Ruime kamers met alle voorzieningen en een heel goed bed. Een heel lekker ontbijt met ruime keuze van graantjes, fruit, verse sappen, enz...

Gereisd met vrienden in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Net en goed zakenhotel

Marc,
    11-1-2014

Nette en ruime kamers. Goed ontbijt. Restaurant aanwezig. Het heeft ook een binnenzwembad, maar deze heb ik niet bezocht. Om de hoek ligt een winkelcentrum. Ligt aan de rand van de stad, dus niet minder geschikt voor toerisme. Alhoewel taxi's natuurlijk niet duur zijn.

Gereisd zakelijk in december 2013