Sorteren

hotels Boekarest (Bucuresti)

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie
    28-9-2016

Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Boekarest (Bucuresti) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 82 reviews