Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Goed hotel in centrum

Maria,
    13-6-2012

Goed hotel. Mooie kamer en ruime badkamer. Schoon.

Mijn kamer lag aan de binnenkant en had totaal geen uitzicht. Het raam keek direct uit op een blinde muur.

Airco in de kamer. Gratis wifi in hele hotel.

Voor stadsbegrippen is het een wat kleiner hotel. Dit maakt het wat persoonlijker en dat is fijn. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels.

Ontbijtbuffet is klein en wordt niet altijd volledig bijgevuld. Sommige ochtenden was ik zeer tevreden over het ontbijt, andere ochtenden viel het tegen.

Ideale locatie aan de rand van het centrum. Vrijwel alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Rustig net buiten centrum gelegen

Vedat,
    26-6-2011

Hotel Opera is in een rustige omgeving net buiten het centrum gelegen. Het centrum is ca. 10 - 15 minuten lopen.

Minpunt van het hotel is het ontbijteten, deze was beperkt en ook niet altijd even vers.

Het personeel was daarentegen wel vriendelijk en hulpzaam.

Goed hotel prima gelegen mooie kamers en een goed logeer

Dominiek,
    9-5-2007

Goed hotel prima gelegen mooie kamers en een goed ontbijtbuffet.

Ondertussen logeer ik meer in het hotel IBIS wat goedkoper is en dichter bij de gara del nord gelegen.

Hotel ligt aan de rand van het centrale park, vlakbij de

Richard Prins,
    23-4-2007

Hotel ligt aan de rand van het centrale park, vlakbij de binnenstad. Het paleis is op ongeveer 15 minuten te voet te bereiken. Het hotel heeft een aantal eigen parkeerplaatsen voor een paar lei per dag. Ontbijt buffet is uitgebreid, maar wel roemeens, dus weinig soorten broodjes, wel lekker zoetigheden.