Sorteren

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Gewoon een goed hotel

ariba
    10-5-2013

Radisson is bovenal een zakenhotel. Wij hebben een businessroom genomen. Voordeel: aparte ontbijtruimte, businessruimte op de 8e. Gratis drank in de businessruimte. Goede sportmogelijkheden. Wel veel hoeren voor de ingang van het hotel en opdringerige taxichauffeurs. Radisson is gewoon een goed hotel en net een klasse beter dan het Novotel. Volgende keer weer naar Radisson.

Tophotel

Bart
    26-3-2013

Zeer goed en luxueus hotel. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Alles goed.

Marmeren badkamers, ruime kamers, ontbijt top, verschillende restaurants die niet duur zijn en zeer goed, prachtige lobby

voor meer info mag u mij steeds contacteren, heb fotos etc ook van dit hotel

als ik terug ga, dan opnieuw marriot , ligt wel iets buiten centrum maar soit,

Prima hotel, maar wat een #### land...

Een groepje gezellige voetballers
    23-9-2012

Nette frisse kamers met airco, heerlijke douche, goede TV-zenders en uitstekend ontbijt. Met de taxi €4 van het centrum (tenzij je opgelicht wordt, en dat is geen uitzondering). In de directe omgeving niets te doen.

Voor service bij de receptie (zoals een GOED 3e bed of toeristische informatie) hoef je niet te rekenen, althans niet zonder dat het je ergens geld kost.

Ook de bar is een beetje minder: slecht voorraad beheer, arrogant, onbeleefd en standaard te veel rekenen als je in euro's afrekent.

Geen zwembad helaas (nog).

Zou hotel nog wel een keer boeken als ik in Boekarest moet zijn, maar denk niet dat ik ooit nog naar Roemenie ga. Er zijn gemakkelijk leukere plekken op aarde....

hotel is goed nu de stad nog

stefan_3
    15-7-2012

Het hotel bevind zich een stukje buiten de stad bij het expo center en bij verschillende grote ICT kantoren.

Als je ooit in een Ramada hotel ben geweest weet je wat je te wachten staat, de hotels zijn keurig schoon en alles is er perfect geregeld. je voel je er een gast je kan er goed eten, er valt over de kamers niks te zeggen dan dat het goed is. dit hotel bevind zich op een park met verschillende hotels van het Ramada concern.

De ligging was voor ons minder aangezien we eerst met een taxi naar het hotel moesten, we waren aangekomen per trein.

Kortom wil je een goed hotel en wil je geen verrassingen dan is dit een optie

Een van de betere hotels in Boekarest

Marc
    24-7-2011

Modern hotel. Verschillende restaurants in het hotel. Ontbijt is uitgebreid en goed. Ook in de omgeving zijn diverse restaurants te vinden.