hotels Boekarest (Bucuresti) met fitness

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Uitstekend hotel

Francis,
    22-6-2017

Uitstekend hotel gelegen in het centrum van Boekarest : ontvangst, ontbijt, kamer zijn prima. Taxis en metro in de onmiddellijke nabijheid. Gratis wifi.

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie,
    28-9-2016

Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Aanrader!

Emanuela Hermes,
    5-12-2015

Klantvriendelijkheid hoog! Goed gelegen! Heerlijk ontbijt! Mooie kamers!

Heerlijk hotel

69Tib,
    19-4-2015

4 dagen in dit hotel verbleven, prima verzorgd. Personeel bij de receptie erg hulpvaardig. Kamer was prima, met een mooie badkamer. Bed was prima. Verder van alle gemakken voorzien. Ontbijt heerlijk.

Prijs - kwaliteit fantastisch

geertselsy,
    26-10-2014

De straat is niet de mooiste, maar eens binnen is het een aangename verademing met veel licht

Ruime kamers met alle voorzieningen en een heel goed bed.

Een heel lekker ontbijt met ruime keuze van graantjes, fruit, verse sappen, enz...