hotels Boekarest (Bucuresti) met bar / kantine

Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Uitstekend hotel

Francis,
    22-6-2017

Uitstekend hotel gelegen in het centrum van Boekarest : ontvangst, ontbijt, kamer zijn prima. Taxis en metro in de onmiddellijke nabijheid. Gratis wifi.

Mooi hotel midden in de stad

Thijs,
    28-5-2017

Een hotel dat eigenlijk 4 sterren zou mogen krijgen. Mooi historisch gebouw, goede staat van de kamers, airco en lekker ontbijt. Daarnaast is het hotel super centraal gelegen en daardoor makkelijk bereikbaar. Voor een citytrip Boekarest is dit zeker een toppertje!

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie,
    28-9-2016

Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Goed hotel in het oude centrum van Boekarest

Esther,
    5-6-2016

Fijn goed centraal gelegen hotel in het gezellige oude centrum, goed ontbijt, fijne bediening.

Heerlijk hotel

69Tib,
    19-4-2015

4 dagen in dit hotel verbleven, prima verzorgd. Personeel bij de receptie erg hulpvaardig. Kamer was prima, met een mooie badkamer. Bed was prima. Verder van alle gemakken voorzien. Ontbijt heerlijk.