Reviews over Boekarest (Bucuresti)

Groot maar prima hotel

Hans Schoones,
    9-10-2016

Voor Roemeense begrippen 'flink aan de prijs' Kamers vanaf € 139,=

Prima bed, schone kamer. Badmeubel en toilet 'poppig laag' niet goed voor lange mensen.

Ontbijt: super ook de lunch en diner zijn goed.

Ligt wel ver van het centrum in Boekarest-Noord. OV matig tot slecht. Aangewezen op taxi.

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie,
    28-9-2016

Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Mijn tweede huis

Sandor,
    30-3-2013

Een net goed modern en comfortabel hotel waar ik 8 tot 10 nachten per maand verblijf! direct aan het oude centrum gelegen.

Tophotel

Bart,
    26-3-2013

Zeer goed en luxueus hotel. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Alles goed.

Marmeren badkamers, ruime kamers, ontbijt top, verschillende restaurants die niet duur zijn en zeer goed, prachtige lobby

voor meer info mag u mij steeds contacteren, heb fotos etc ook van dit hotel

als ik terug ga, dan opnieuw marriot , ligt wel iets buiten centrum maar soit,

Geweldig ontbijtbuffet

Sander,
    6-3-2013

Groot Hotel, mooie grote lobby.

Restaurants/bars in de lobby ook nachtclub aanwezig.

Kamers wat gedateerd en gehorig, nette prijs.

Wel jammer dat er ook een rookgedeelte is in het ontbijtrestaurant met matige afzuiging zodat je in het niet roken gedeelte kunt meegenieten