Ringkobing / Houvig

hotels in Ringkobing / Houvig

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ringkobing / Houvig

Reviews over Ringkobing / Houvig

• 8sandra03-09-2017

Rust, ruimte en rommelmarkten

West Jutland is zelfs in het hoogseizoen heerlijk rustig. De leegte op het strand is bijna ondenkbaar maar schitterend. Ook in de duinen kun je uren wandelen en nauwelijks mensen tegen komen. Het wemelt er van de rommelmarkten. Wij houden ervan. Oorspronkelijke vissersdorpjes zijn er wel maar weinig. Ringkoben is zo'n voorbeeld. Daar moesten we wel 11 km voor rijden. Wil je een bruisend stads- en nachtleven dan is West Jutland niet 'the place to be'. Voor hondeneigenaren die heerlijk met een viervoeter er op uit willen wel. Voordeel van de rust is dat we geen politie hebben gezien! Wij huurden een huisje in de duinen. We waren onder de indruk van de ruimte om de huizen. Minpuntje was dat we langs de gehele westkust niet op internet konden. Er was wel wifi in de meeste restaurantjes. Ook een minpuntje was dat we slechts 3 minuten konden douchen met warm water. Met een beetje trainen hielden we aan het eind van de week tijd over...

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Fred25-06-2017

Mooi en gezellig stadje

Rinkobing is een gezellig en mooi havenstadje met mooie eenvoudige architectuur. Je kan er wandelen en fietsen. Het museum is vooral gebaseerd op de geschiedenis van het stadje en de invloed van WOII.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Grt20-02-2017

erg leuk

Ringkobing is een leuk en levendig stadje waar voor toeristen veel te doen is

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9mariska_suierveld19-06-2014

Leuke plek, prachtige omgeving

Ringkobing is een middelgrote plaats waar je alles kan vinden. De supermarkten zijn van 8 tot 22 open, veel ook op zondag. Er zijn veel tankstations maar daar merk je buiten de stad niks van. Vlak bij Ringkobing is de Ringkobing fjord, zeker een aanrader. Ook de Stadil fjord is erg mooi.

Wij vonden de bunkers op het strand van Houvig erg bijzonder om te zien. Het Noordzeestrand bij Hvide Sande en Houvig is erg mooi.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 8marianne van oeveren02-07-2009

gemoedelijk kindvriendlijk land,rijke cultuur

Leuk land, zeer kindvriendelijk. In ieder restaurant is wel een speelhoekje. Mooi heuvelig en afgewisseld met bos en fjorden. Wij zijn inmiddels Denemarkenfreak!!! Vooral de Vikingstad Ribe is een bezoekje waard.

• 9Cultuur

mei 2009

• 7m de vries14-01-2008

Schitterende omgeving aan de ringkobing fjord!!!! Prachtige natuur en veel water ,leuke gezellige dorpjes en vriendelijk mensen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in juni 2007

• 8ine13-08-2007

wij zijn in augustus 4 dagen in dit gezellige dorpje geweest,leuk auto vrij centrum veel winkeltjes, we verbleven in hotel fjordgarden leuk familie hotel even buiten het centrum

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur