Sorteren

Reviews over Rimini

Volgende keer weer

Marloes
    15-6-2018
    We hadden lage verwachtingen van dit hotel omdat de prijs zo laag was, het is ons echter 100% meegevallen. Het hotel was prima te bereiken (1:30 uur vanaf het vliegveld bologna) en er was een parkeerplek achter het hotel waar je gratis mag parkeren. Erg vriendelijke medewerkers en behulpzaam. De kamer was simpel en een beetje oudbollig. Maar dat maakte ons niet uit, de kamer was schoon, elke dag schoongemaakt, schone handdoeken , gratis airco, een mini koelkastje. Ook viel ons op dat de WiFi het super goed deed, niet 1x weggevallen. Wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel ( de drukke straatkant) maar door de rolluiken bij het balkon hebben we geen overlast gehad. Het ontbijt is prima en vrij uitgebreid voor deze prijs. Verse pannenkoeken en wafels worden voor je gebakken. Het hotel ligt direct aan het strand, ideaal. Het zwembad is niet super groot maar heerlijk om even af te koelen. al met al geen klagen!

Great place with lovely employees, super service!!

Lorenzo Beeloo
    29-8-2017
    Ambient hotel panoramic in Rimini is een echte aanrader! Niet alleen het personeel is fantastisch, maar ook de ligging is geweldig. Je rolt zo lekker het strand op en kunt genieten van de heerijke zee. Het eten is prima vanuit het hotel en mocht je wat afwisseling willen kun je in de buurt van het hotel erg goed eten. Nogmaals de mensen die hier werken ontvangen je alsof je familie bent en bieden een erg goede service. Grazie Mille

Aanrader!

Marc Neijland
    5-6-2017

Leuk hotel, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Direct aan het strand en alles is er in de buurt.

Al drie keer geweest en komen zeker nog eens terug!

Mooi, simpel hotel

Charlie
    8-3-2017

Een leuk, knus hotel waar wij twee weken hebben vertoefd. Vooral het barpersoneel was erg vriendelijk.

Wij waren op deze vakantie met vrienden, die in een ander hotel zaten. Dit hotel was stukken beter. Het zwembad is mooi schoon en het hotel ligt gelijk aan het strand.

De kamer is simpel, maar goed.

Als je naar Rimini gaat om uit te gaan, de maximale leeftijd was er zo rond de 20 jaar.

Zonder het uitgaan is het ook een leuk stadje, maar dan vond ik Cattolica iets gemoedelijker.

Niet voor herhaling vatbaar.

Arie
    29-9-2016

Kamers in de zij vleugel oud bollig ,alles hangt los of is stuk

Zeer veel herrie door airco motoren ,we zaten op de vijfde etage.

Rimini scoort een 7,8 uit 10, op basis van 272 reviews