We hebben een aantal aanbieders voor Riga voor je op een rij gezet:

Reviews over Riga

Aanrader

Wim Mensen,
    5-2-2019

Prima ligging iets buiten centrum, lopen 20 minuten naar centrum door gezellige, drukke winkelstraat. Personeel vriendelijk en prima ontbijt. Grote ruime kamer en mooie badkamer. Lekkerem lange bedden.

Gereisd met partner in december 2018

Prima hotel

Laura,
    10-11-2018

Het was een simpel, maar prima hotel. De werknemers waren erg vriendelijk en het zat wel redelijk centraal gelegen, De tram stopt voor de deur, maar een klein eindje wandelen ben je ook zo in het centrum.

Gereisd met partner in september 2018

Goed hotel op prima locatie

Anneke,
    29-6-2018

Zeer goed locatie in het centrum. Heel klantvriendelijk. De bedden zijn aan vervanging toe en de kamer is vrij klein. De badkamer is onpraktisch. Geen ruimte om iets op te zetten. Het ontbijt is goed, maar wel wat rommelig. Het zwembad en de spa moeten extra betaald worden (10 euro p.p. per keer). Je kunt ook een kamer boeken met toegang tot de spa. Wil je dus gebruik maken van het zwembad, dan is dat een aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

Was leuk....maar staat niet op nummer een!

Koos en Matty Poelma,
    18-3-2017

Hotel Teater uitstekend en centraal...Hop of Hop bus stopt voor de deur ,maar stokoud.

Gereisd met partner in maart 2017

Fijn hotel op een goede locatie!

Renske,
    7-1-2017

Heel prettig hotel met vriendelijk personeel, op een goede locatie en met een heerlijk ontbijt. Zou hier meteen weer heen gaan als ik nog een keer Riga zou bezoeken!

Gereisd met vrienden in maart 2016