Reviews over Riga

Prima hotel met goede service en mooie kamerr

Kees Pol
    27-1-2018

Ga niet te vroeg in het voorjaar in verband met weer en temperatuur

Was leuk....maar staat niet op nummer een!

Koos en Matty Poelma
    18-3-2017

Hotel Teater uitstekend en centraal...Hop of Hop bus stopt voor de deur ,maar stokoud.

Fijn hotel op een goede locatie!

Renske
    7-1-2017

Heel prettig hotel met vriendelijk personeel, op een goede locatie en met een heerlijk ontbijt. Zou hier meteen weer heen gaan als ik nog een keer Riga zou bezoeken!

Fijn hotel

Jeannette
    16-9-2016

Met openbaar vervoer makkelijk naar oude stad. Goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en servicegericht personeel.

Fantastisch hotel met een uitstekende ligging

Truus Nijssen
    5-9-2016

Het hotel was gelegen aan de rand van het oude centrum.Aan de overkant het treinstation en voor de deur gingen verschillende trams langs.Ook waren aan de overkant de bekende markthallen gelegen.Deze markthallen waren ook zeer de moeite waard.Vis en vleeshal,superschoon.Dan nog een hal met groente en fruit.Daarnaast een hal met kleding,schoenen etc.Alle bezienswaardigheden waren op loopafstand.Verder zijn we met de trein naar het strand gegaan.Een half uurtje met de trein met 4 personen betaalde je 11 euro voor een retour.Dus erg goedkoop.

Verder was het hotel erg mooi,prima kamers en bedden.Heerlijke douche.Het ontbijt was erg uitgebreid.

Wat sommige mensen misschien niet prettig vinden is dat de trams vlak voor het hotel langs komen.Als je het raam open doet,geeft dat wel geluidsoverlast.Wij hebben echter niets gehoord.We hadden het raam dicht en de airco aan.

Verder kan nog vermeld worden dat er restaurants te kust en te keur zijn.